[gb]Cut Scenes[/gb] In 90% van alle spellen zitten cut-Scenes. Een cut-scene wordt vaak gebruikt om extra sfeer aan het spel te geven of een soort van pauze in te lassen om vervolgens naar het volgende level te gaan. Welke cut-scenes vind jij enorm vet, of doet het zelfs emotioneel iets met je? Post het hier! En vertel vooral waarom! Hier onder mijn voorbeeld: Gears of War 1 (Kim's Death) Deze herkent elke Gears of War speler zich nog, dit is in mijn ogen de allerbeste cut-scene ooit! De sfeer, de spanning en de emotie! Je weet niet wat er komen gaat, je weet alleen dat dat groots moet zijn. In vind deze cut scene echt enorm goed. Halo Combat Evolved (Master Chief meets Flood) Hierbij ontdekt de Master Chief voor het eerst de aanwezigheid van the Flood. Dit stukje in het spel maakte het (vooral door de cut-scene) een spannende ervaring.
Dit is voor mij een van de beste cute-scene (cod4). Vooral omdat ik versta wat die Arabier zegt... Playthrough for Call of Duty 4 Modern Warfare Part 2 - Cutscene from Hell! Deze cutscene zal ik ook nooit vergeten! Modern Warfare 2 Opening Campaign Cutscene
Mijn favoriete cutscene staat al in de startpost. Halo was voor mij sowieso wel het spel wat een hele nieuw standaard creëerde voor de shooters m.b.t. dit aspect. Het Legendary einde vond ik ook erg tof: De humor, de muziek en de visuele effecten die Halo 1 bracht in de cutscenes, en natuurlijk in het complete spel, blijven geweldig.
De Starcraft: Brood War opening cinematic. De dialoog, de muziek, de sfeer. Brrr. [yt]6GMOTrIjVao[/yt] Die van Halo is erg leuk, maar vind ik toch wel dat er vettere cutscenes in het spel zitten. Met name de Flood, wanneer MC de opnames via zo'n helm bekijkt.
Jonge, die van Mass Effect? Slecht geluid en sound editing, en visueel had het ook wel wat meer mogen spetteren. De gameplay er naar toe is echt super vet, maar dat filmpje had zoveel beter gekund.
TimeSplitters had echt geweldige CutScenes. [yt]Jot5kuGtjJY[/yt] You go first. ... Okay. [yt]yF4ZLtVIk8o[/yt] Ging zo maar door, heerlijke game :b:
En wat denken we van Ninja Gaiden en Dead or Alive? [yt]ysd4xrUIzgc[/yt] [yt]zkhIpd2pQCY[/yt] [yt]PnCHugybHDo[/yt] Kippenvel bij die twee van Dead or Alive.
Timesplitters Was ze al bijna weer vergeten, heerlijk spel in co-op en elk level had inderdaad wel een briljante cutscene, geweldige humor. @Willem, wees blij dat het niets van GTA was
Prey had trouwens ook een paar hele toffe cutscenes, kan ze alleen niet op youtube vinden. En natuurlijk die van Fable 1 niet te vergeten, een nette stijl en ook weer muziek die er perfect bij paste:
Oeh, ja, The Darkness! Het laatste half uur is ook zo episch, gameplay wordt steeds afgewisseld met brute filmpjes! DAMN. Of deze: [yt]cVvdjqvav8Q&feature=related[/yt]
Oooo Darkness! jaja dat was ook echt epische game, of eerder speelbare film Kan niet wachten op deel 2