[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Ergens wel knap dat je het geduld hebt dat twee keer te doen op verschillende gamertags. Ik doe het nu ook voor de tweede keer, maar zie mezelf nog niet 1200/1200 halen. :9
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    HAd je de eerste keer niet lopen cheaten?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Op Mass Effect niet, veel andere games wel. Mass Effect was een van de weinige waar ik dat destijds niet deed. Ik ben echter gepakt en gestraft voor mijn zonden. Tsja, je leert er wel van. Speel nu toch weinig op mijn 360 en cheaten heb ik afgezworen. Toch bid ik dat er ooit nog eens een optie komt om games met gamerscore te verwijderen. Die 15 of 50 GS op bepaalde games staat zo lelijk op mijn profiel. Het heeft er misschien niet veel mee te maken, maar op mijn vorige gamertag cheate ik dat meestal bij elkaar. Ik heb alleen een vermoeden dat de site waar ik bij zat door MS offline is gehaald. ;)
     
  4. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Tellen de Ally achievements gewoon door bij meerdere playthroughs of moet je in 1 playthrough de hele tijd dezelfde persoon in je team kiezen voor de betreffende achievement?

    Dan kost het volgens mij wel 3 of 4 playthroughs om ze allemaal te halen, beetje overdreven :{

    De combat vind ik trouwens wel heel veel minder dan deel 2, ben al vaak genoeg dood gegaan doordat hij niet in cover gaat zoals ik het wil.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2010
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat laatste.

    3 dus. Maar op Laira na, krijg je ze ver voor het einde, dus je hoeft het niet helemaal af te maken.

    Als je dan slim bent speel je elke keer met een andere klasse, neem je die achievements ook meteen mee. Dat maakt het iets meer de moeite waard.

    Ik speelde de eerste keer als soldier, en de tweede keer als adapt (denk ik....:+) en hoewel dat me eerst niet zo leuk leek, vind ik het een zeer leuke speel ervaring.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  7. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :thumbs:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    De kunst zou zijn het zonder uitbreidingen te doen, dan maak je het nog wat spannend.

    Mocht bovenstaand die dus nog niet willen aanschaffen, doen dan het volgende.

    Neem geen enkele zijmissie aan en zo min mogelijk hoofdmissies. Wacht met het recruteren van Wrex zolang als je kunt.

    Voor Liara moet je rond de 15 hoofdmissies en rond de 45 zijmissies hebben gedaan, DLC niet meegerekend.

    Succes! :thumbs:
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    eerst keer zonder uitbreidingen gedaan en trust me dat is echt saai. Nu met uitbreidingen heb ik eigenlijk de hoofdmissie echt drie keer moeten spelen maar de side questen maar heel weinig,. En zo cool zijn die niet!
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Nee inderdaad, al mis ik in deel II bijvoorbeeld wel de free roaming planeten. Ze mogen in deel I dan saai zijn, vond het namelijk heerlijk tijdens zijmissies met de Mako rond te crossen en wat te stunten met die A knop. :+
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb het weer gevonden:
    http://www.gamespot.com/xbox360/rpg...vert&om_clk=gssummary&tag=summary;read-review

    Zie het laatste punt onder 'The Bad'.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kan iemand het hierboven vermelde bevestigen?
    Heb zelf de greatest hits, en zou het dus wel erg zonde vinden als de PS download niet werkt!
     
  13. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Net voor de eerste keer uitgespeeld, prachtig :)

    Enige wat er naar mate de game vorderde wel steeds meer insloop waren framedrops en textures die langzaam laadden, ook tijdens tussenfilmpjes en dat laatste was vooral storend. Nog maar even kijken of ik voor level 60 ga, 50 heb ik gehaald door alle sidequests af te ronden. Binnen de 40 u op de klok, behoorlijk wat minder dan deel II waar ik 65u had staan.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz ben zelf met een laatste rondje Adept bezig om die te gebruiken voor mijn eerste playthrough in 2 (net FFXIII uitgespeeld dus daar ga ik nu aan beginnen)

    Deze keer doe ik mijn keuzes ipv paragorn of renegade. Wel leuk alleen soms staat er iets als keuze in het praat wiel en dan zegt hij heel andere dingen. Toch jammer.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz ik ben er klaar mee. Ga nu met me level 60 maar aan deeltje twee beginnen!
     
  17. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik met level 50 begin aan een tweede playthrough en dan alleen de mainstory volg, en daarna nog een keer alleen de mainstory, zal ik dan genoeg xp hebben om level 60 te halen?

    De main story is zeker voor herhaling vatbaar, maar om al die sidequests etc. nog een keer te doen gaat me te ver :eek:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Dikke bonus!!! :thumbs:
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat dan? :+ Krijg een deze dagen ook ME2 binnen dus kan nog wel ff snel naar 60, ben net 59 maar wel op Insane dus heb weinig zin om nog een keer alles te doen + die kut ally acheivement, meh
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    350.000 credits
    60.000 van elke grondstof
    direct level 5 en dus makkelijk level 30.

    Zo maar een greep. Er is geloof ik nog wel iets.

    Als je bijvoorbeeld een ME 2 importeert zijn de bonussen minder, maar nog steeds wel goed. :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina