Kunnen jullie mij vertellen of op de dag van vandaag Abercrombie.com en Hollisterco.com wirecard weigeren? Ik wil hier namelijk mijn aankoop doen. Ik wacht trouwens nu 2 dagen dus ik verwacht binnenkort het eerste tegoed
Ik snap het overschrijven niet helemaal, moet je nou je eigen rekening nummer invullen die onder het pijltje staat of wat er in de startpost staat letterlijk overnemen?
Dat rekening nummer moet je invullen en bij referentie dus je eigen Wirecard rekening nummer (dus degene die onder het pijltje staat)
Ik ga geld overmaken naar mijn Wirecard rekening. Dan vul ik dus het volgende in: Bedrag: 30,- Rekening houder: Wirecard Bank AG Bank: Commerzbank Amsterdam Rekening nummer: 0637037383 Referentie: [Nummer bij MIJN REKENING] [06xxxxxxxx] Doe ik het zo goed? Ik heb ook nog niks staan bij Mijn Mastercard. Komt hier automatisch een nummer te staan als ik geld over heb gemaakt naar de Wirecard rekening?
ALs je dit invult krijg je 29 euro erbij, bedenk dat ze bij iedere transactie naar je Wirecardrekening er 1 euro afsnoepen
Mijn bedrag word teruggestort, omdat de gegevens niet hetzelfde zijn. Ik ben 18 op Wirecard, maar niet op mijn bankrekening.
Wat ik wel raar vind is dat als je niet via overschrijving per bank geld wilt overmaken je dat alleen met een creditcard kunt doen. Het was mij iets te omslachtig en ook te duur eerlijk gezegd, of je moet in een keer een fiks bedrag op die rekening zetten. Maar een euro per keer vond ik nogal veel. Wel goed gevonden though, en voor veel mensen een uitkomst.
Nieuwe oplossing: sneller, makkelijker Zelf nog niet uitgeprobeerd though, maar dat ga ik wel snel doen. Is dan wel VISA i.p.v Mastercard. //edit Wel minimaal 20 euro..
Wisselgeld dat je overhoudt kun je dan voor 2,50 overboeken naar je volgende kaartje, klinkt niet echt handig dan toch, als je alleen maar kaartjes van 20,00 - 30,00 enz. kunt bestellen? Tenzij je iets koopt van precies zo'n rond bedrag.
Het liefst zie ik PayPal gewoon een CC service toevoegen... Was er niet een test voor Amerikaanse gebruikers ofzo?