1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja een double post maar na 3 dagen mag dat, lijkt me.

    Hoe zit het met mic monitoring? Dus dat je jezelf terug hoort als je praat. Is dit heel vervelend of niet? Bijv. met mijn telefoon wanneer ik mezelf hoor vind ik dat zeer vervelend.
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb het al vaker verteld, maar het is heel vervelend als je jezelf niet hoort!

    De Skully die ik destijds heb gekocht heeft dat ook niet en dan ga je zelf heel erg schreeuwen, omdat je het geluid van de game ook nog s hoort, samen met de stemmen.
    Dat heb je bij je telefoon niet en dan zou het wèl vervelend zijn als je jezelf hoort. Bij het gamen vind ik het een must om jezelf wèl te horen.
     
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Het voordeel op je headset als je jezelf terug hoort is dat het geen vertraging heeft dus je hebt praktisch niet in de gaten dat je jezelf hoort, het simuleert eigenlijk hoe jij jezelf zou horen als je geen headset op hebt.
    Ik heb de tritton AXPro en die heeft dat dus niet en ik zit soms echt mijn longen uit mijn lijf te schreeuwen puur omdat ik mezelf niet hoor.
    Als ik een nieuw headset ga halen is dat voor mij dus een must!
     
  4. bilspleet

    bilspleet Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nu nog steeds op mijn AX720... Al 2 maanden.
    Kan nu eindelijk elk moment echt in Belgie aankomen, bij de distributeur voor Benelux.
    Ik werd eerst steeds verkeerd geinformeerd door Tritton...

    Ik heb de headset al gezien en op me hoofd gehad. Ik moet zeggen dat ie in het echt een stuk minder lomp oogt dan op de foto's, en dat het heel lekker om me hoofd valt, hij is licht en comfortabel. En de oorkussens vallen mooi om me oor, waardoor me oren niet platgedrukt worden, wat bij de Sharkoon wel het geval is. Plus dat de Sharkoon zwaarder is dan de AX720.
    Ik ben nu al blij met mijn aankoop :p alleen nu wil ik hem wel heeeeel graag eindelijk hebben.
     
  5. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Damn wat voor oren heb jij?:p Ik heb ook een Sharkoon maar platgedrukte oren heb ik geen last van! En zwaar? Heb je de V3 of het oude model?
     
  6. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    heeft iemand ervaring met de The Ear Force X1 Xbox 360? graag even je meningen :D zit namelijk te twijfelen.. ik weet niet of dat het de moeite waard is.
     
  7. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb er ervaring mee en moet zeggen voor dat geld, een goede ervaring.
    Alleen als je iets grotere oren hebt past het niet in de schelp en krijg je na verloop van tijd pijnlijke oortjes. Daarbij is de coating op de schelp van een soort look like leather plastic wat lekker begint te zweten wanneer het warm is. Maar het geluid is goed hoor!;)
     
  8. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke dan:thumbs: welke kan ik volgens jou beter halen? rond de 60/70 euro
     
  9. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  10. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    dat is zeker een aanrader! thx man Price: $59.95.. en aangezien ik ook een PC headset zoek is deze perfect!:cool:
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb zelf de X1 een tijdje terug gekocht, hij bevalt goed moet ik zeggen. Ik gebruik hem alleen 's nachts eigenlijk, heb hem voor €56 (incl.) gekocht bij http://shop.cyes.nl/turtle-beach-ear-force-x1-p-668.html

    Moet wel zeggen dat ik toch een beetje spijt heb dat ik niet de draadloze versie gekozen heb (weet zo niet welke x). Ik heb de draadloze toen niet genomen omdat deze 30 euro duurder was en de microfoon schijnt nogal eens te storen. Maar ik gebruik dus de microfoon eigenlijk nooit :9
     
  12. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    ja dat is zeker zonde.. kan je um beter verkopen :+, ik ga denk ik toch de x11 halen maar aangezien ik gisteren ook de pretige edition van mw2 heb gekocht wacht ik even.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  13. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de X11 ook gaan halen, draadloos ben ik met headsets nog niet zo'n fan van en om er €100,- voor neer te leggen is misschien wel iets te veel als ik 'm alleen maar voor 's nachts wil gaan gebruiken.
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat idee had ik dus ook, maar die draad ligt toch wel erg in de weg nu :9
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik zie dat deze zn stroom binnenkrijgt via usb. Dit hoeft toch niet persé van de xbox te zijn?
    Voor mij zou t handiger zijn als ik de usb-stekker van mn iphone kan gebruike of desnoods de usb van mn netbook.

    Draadloze versie? Welke is dat?
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het model waar ik het over had is de X31, deze word als de gelijke van de X1 beschreven (qua kwaliteit).
     
  17. bilspleet

    bilspleet Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nou, het is niet zo dat me oren niet binnen de ruimte binnen de kussentjes past.
    Maar dat de kussentjes niet ver genoeg opstaan, waardoor ik de boxjes wel tegen me oor heb in principe.
    Ik heb kleine oortjes, maar wel uitstaande oren :p die het niet fijn vinden om er druk op te hebben.
    Het gaat om de V3 trouwens, de headset is niet erg zwaar, maar de AX720 is wel merkbaar lichter dan deze Sharkoon.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Kan ik de x31 ook in de volgende situatie gebruiken?

    - xbox met hdmi op onkyo 606 surround receiver
    - 's nachts vanuit de receiver naar stereo receiver
    - usb in usb-stekker iphone op stopkontakt
    - groen naar wit/rood tulpje in stereo receiver
    - mic naar controller


    pffff. Kan dat?
     
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus de onkyo is door geroute naar een stereo reciever via multi-room ofzo?
    Moet in principe kunnen alleen hoe vaker je door linkt hoe slechter het kwaliteit wordt en hoe erger eventuele vertraging kan worden (zal bijna niks zijn maar dan nog)
     
  20. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst een SteelSeries Xbox 360 Connector gekocht, om mijn Sennheiser PC 160 te gebruiken.
    Het geluid is helder en de positioning sound is goed, het microfoon werkt ook naar behoren.
    Alleen het enige minpunt is, dat je ingame de sound/music/effects wat lager moet zetten (ongv. 30%) wil je iedereen goed kunnen verstaan.
     

Deel Deze Pagina