[TV] Spartacus

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 18 mrt 2010.

1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    iszo.

Kijkt inderdaad lekker weg en veel meer is het niet. In seizoen twee zal die vast wel dood gaan, of net ontkomen als ze hun melkkoe nog wat leger willen trekken.

2. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    kan niet wachten tot ie binnen is :+ wil kijken.... kijken .....en dat nu 8)

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Net dan ook de laatste aflevering gezien...GE-WEL-DIG!! Ben nu wel echt erg benieuwd naar het tweede seizoen!

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Holy shit dat was zo'n vette aflevering. Waardige afsluiter van het seizoen.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Shit, heb net 12 gezien en van wat ik hier lees wordt episode 13 echt geweldig _O_

even snel downloaden dus en die nog kijken. :+

//edit

_O_ wat een afsluiter

Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    70% :mad: pas

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wat? Hoe langzaam is jou internet? Je had m gisteravond al aangezet toch? Ik had m in een kwartiertje binnen, de 550mb versie!

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij duurde het ook veels te lang, maar dat komt omdat m'n NAT op Moderate staat en ik vond het een beetje fuckedup om midden in de nacht m'n laptop direct aan te sluiten op m'n modem. Denk niet dat m'n moeder het zo waarderen als ik haar wakker zou maken :+. Overigens ga ik voortaan alleen die van Eztv downloaden, kon gisteren niet wachten en had een andere gekozen maar damn wat een crapkwaliteit was dat zeg vergeleken met eztv.

9. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Enigste wat ik een beetje jammer vind...
    Illythia is niet dood. Echt de meest hatelijke wijf in de hele serie, voor mij :+

10. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    EP 13 was weer eens echt vet!

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Awesome aflevering :D

Ik zat echt te denken van 'Spartacus gaat nu zeker een 360 fixen met z'n zwaard en Batiatus zo onthoofden en ik had nog gelijk ook :+.

Alleen, hoelang moeten we wachten op seizoen 2? Moeten we sowieso een aantal maanden wachten (wat dus langer kan worden als de acteur van Spartacus z'n conditie erger word)?

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat? Hoe langzaam is jou internet? Ik had m in een tien minuten binnen, de 1.6GB versie!

:+

Zaten jammer genoeg geen ondertitels bij en heb dus ook weinig van het verhaal begrepen [noparse](ep 1:cool:[/noparse] kan iemand die even kort samenvatten? :+

13. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ja mijn internet zal vast ook wel een deel de oorzaak zijn dat het zo lang duurde:+ Had hem gisteren om iets over 12 uur aangezet, toen voor mijn laptop in slaap gevallen8) en om 4 uur werd ik wakker en was ie op 50% pas:lol: Toen vanmorgen de rest maar gedaan...

Had wel de 720P versieO-)

maar dan nog, duurde gewoon te lang

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Net 13 gezien. Geniaal. De beste aflevering tot nu toe. Hoop niet dat seizoen 2 lang op zich laat wachten.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Spartacus op tv, is 't nou wel om 11 begonnen? Kwam om 23:33 even kijken en meen me te herinneren dat die aflevering al even bezig was.

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dat is wel heel snel ;)! Maar meestal zitten er geen subs bij torrents :9! Maar als je ff op Bierdopje (DE site voor NL en EN subs!) had gekeken, had je sowieso Engelse subs gehad! En de Nederlandse stonden vanmiddag ook al online! Neem aan dat je de IMMERSE 720p versie hebt?

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nieuwsgroepen, ipv6. ;)
    Engelse had ik ook gedownload maar die liep niet synchroom bij mijn 720P. :'-(

18. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dat had ik ook maar alleen bij "previous blabla".. daarna liep die gewoon synchroom..

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kak! Gewoon geen Spartacus vandaag... :'-(

Deel Deze Pagina