iszo. Kijkt inderdaad lekker weg en veel meer is het niet. In seizoen twee zal die vast wel dood gaan, of net ontkomen als ze hun melkkoe nog wat leger willen trekken.
Net dan ook de laatste aflevering gezien...GE-WEL-DIG!! Ben nu wel echt erg benieuwd naar het tweede seizoen!
Shit, heb net 12 gezien en van wat ik hier lees wordt episode 13 echt geweldig even snel downloaden dus en die nog kijken. //edit wat een afsluiter
Wat? Hoe langzaam is jou internet? Je had m gisteravond al aangezet toch? Ik had m in een kwartiertje binnen, de 550mb versie!
Bij mij duurde het ook veels te lang, maar dat komt omdat m'n NAT op Moderate staat en ik vond het een beetje fuckedup om midden in de nacht m'n laptop direct aan te sluiten op m'n modem. Denk niet dat m'n moeder het zo waarderen als ik haar wakker zou maken . Overigens ga ik voortaan alleen die van Eztv downloaden, kon gisteren niet wachten en had een andere gekozen maar damn wat een crapkwaliteit was dat zeg vergeleken met eztv.
Enigste wat ik een beetje jammer vind... Spoiler Illythia is niet dood. Echt de meest hatelijke wijf in de hele serie, voor mij
Awesome aflevering Spoiler Ik zat echt te denken van 'Spartacus gaat nu zeker een 360 fixen met z'n zwaard en Batiatus zo onthoofden en ik had nog gelijk ook . Alleen, hoelang moeten we wachten op seizoen 2? Moeten we sowieso een aantal maanden wachten (wat dus langer kan worden als de acteur van Spartacus z'n conditie erger word)?
Wat? Hoe langzaam is jou internet? Ik had m in een tien minuten binnen, de 1.6GB versie! Zaten jammer genoeg geen ondertitels bij en heb dus ook weinig van het verhaal begrepen [noparse](ep 1[/noparse] kan iemand die even kort samenvatten?
Ja mijn internet zal vast ook wel een deel de oorzaak zijn dat het zo lang duurde Had hem gisteren om iets over 12 uur aangezet, toen voor mijn laptop in slaap gevallen en om 4 uur werd ik wakker en was ie op 50% pas Toen vanmorgen de rest maar gedaan... Had wel de 720P versie maar dan nog, duurde gewoon te lang
Net 13 gezien. Geniaal. De beste aflevering tot nu toe. Hoop niet dat seizoen 2 lang op zich laat wachten.
Spartacus op tv, is 't nou wel om 11 begonnen? Kwam om 23:33 even kijken en meen me te herinneren dat die aflevering al even bezig was.
Dat is wel heel snel ! Maar meestal zitten er geen subs bij torrents ! Maar als je ff op Bierdopje (DE site voor NL en EN subs!) had gekeken, had je sowieso Engelse subs gehad! En de Nederlandse stonden vanmiddag ook al online! Neem aan dat je de IMMERSE 720p versie hebt?
http://www.twilightnzb.com/forums/showthread.php?t=115385 Deze is ook hd en met subs... alleen weer geen dolby digital helaas!! Wel een top einde van het seizoen