Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Klasgenoot van mij verkoopt er 1:
    http://dvniftrik.hyves.nl/blog/33312076/TK_iPhone_3G_8GB_Lederen_beschermhoes/-OMH/

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er zit wel een addertje onder het gras ;)
    De losse iPhones hebben namelijk een verplichte Simlock , verwijderen kan alleen via T-Mobile en kost € 120.

Bij smartphoneshop.nl kost de 3G 8GB nu € 489 ( incl T-Mobile Simlock) , voor de 3GS 16GB vragen ze € 589

3. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Via andere wegen is dat toch ook mogelijk Melbuuln?

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ja.. Maar daar mag hier niet over gepraat worden :p.

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Er zijn toch ook gewoon simlockvrije iphones te krijgen? Als ik bijvoorbeeld bij Redcoon kijk staat er gewoon bij dat hij simlockvrij is. Weet zelf ook de andere wegen, maar ben daar altijd nogal huiverig van. Als het fout gaat... Maar damn, wat zijn die krengen duur ;), 750 eurie voor een mp3/tel vind ik toch iets teveel van het goede.

@Gdzr: Bedankt, maar zoek een 32GB versie :)

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk komen de iPhone bij Redcoon uit België of Italië.
    Daar liggen de iPhones zonder simlock in de winkels.

7. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

8. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Is dat nog op een of andere manier een nadeel? Garantie werkt wel gewoon hetzelfde?

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kijk 's op de vorige pagina..

10. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Shit, je was me voor;P

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Rivanov zal altijd de eerste zijn :p

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Doet me veel denken aan de afwerking van mn 5 jaar oude HTC telefoon. Vindt het design echt helemaal niks. Nu lijkt het op 1 of andere HTC telefoon. Dit is on-Apple en daarom geloof ik er ook niks van dat dit de volgende iPhone moet zijn.

En zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om erachter te komen of het fake of niet is. Ze hebben toch 1 in hun handen? Waarom vergelijken ze de onderdelen van het toestel niet met de onderdelen van de huidige iPhone. Ze weten wie het flash geheugen levert voor Apple, en bijvoorbeeld de lenzen van het toestel etc, waarom geven ze die informatie niet prijs. zelfs al zou het een prototype zijn, dan nog zullen de onderdelen bij hun vaste leveranciers weg moeten komen. Het is echt niet zo dat ze voor een protoype ineens andere leveranciers gebruiken. Ook de claim van 80Gb ruimte lijkt me erg onwaarschijnlijk. Dan zouden ze ook geen flash geheugen meer moeten gebruiken, terwijl ze dat altijd hebben gedaan, voor de iPhone en Touch.

Laten ze over 2 maanden maar mooi de nieuwe iPhone aankondigen. Dit is echt een lelijk gedrocht.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Volgens Engadget.

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    ^Vooral de laatste update van Engadget is wat vreemd.

De huidige iPhones hebben dat namelijk ook al? Achterkant van de behuizing is niet van metaal, maar van Zirkonium gemaakt en is dat toevallig ook niet een keramische stof die radio signalen door laat waar ze het in het patent over hebben.

En op die foto zie je zogenaamd een stukje van de nieuwe iPhone, zonder case of wat dan ook. Zo dom zullen ze echt niet zijn. Alle test modellen hebben een dikke behuizing eromheen zodat je niet kan zien hoe het er echt uit ziet, zoals ze ook bij de iPad deden en zoals ze dat ook bij auto's doen. De hele boel aftapen. Zou wel heel erg slordig zijn.

Ik hoop iedergeval dat hij er niet zo uit komt te zien, hij is echt but ugly, straks klaagt HTC ze nog aan voor kopiëren :lol:

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo gaat hij er echt niet uit zien. De mockup als iPad design zal het waarschijnlijk worden. Die is in lijn met de huidige product-range.

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Al dat gehype ook altijd, Apple lacht zich een breuk volgens mij. We zien het vanzelf wel, in mei komt hij al toch?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Juni, naar alle waarschijnlijkheid. Precies 4 maanden voordat mijn abonnement afloopt, en laat je nu bij T-Mobile 4 maanden van te voren mogen verlengen. :cool:
    Ik lig dus in de rij om 'm direct te bemachtigen!

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn abbo loopt ergens in Augustus af dacht ik, het is toch verboden om abbo's automatisch te verlengen?

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Alle abonnementen worden automatisch verlengd zonder wederhoor van de klant. Na de verplichte abonnementsduur kun je kosteloos maandelijks opzeggen.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

[yt]nxbHCR-W8zc[/yt]

http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone

Laatst bewerkt: 19 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina