Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    100% tip, hier driver :D het wordt echt saai op een gegeven moment! :)
     
  2. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6

    Jep ik ga het vanmiddag proberen.. is het niet zo dat ze 10x sneller zijn?:cool: maar het is wel te doen?
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nee het gaat niet sneller. Ze rijden de race voor je en je moet gewoon de hele race toekijken. Dus de duur is net zolang alleen je kan ondertussen wat anders doen. Filmpje kijken ofzo. Het duurt wel lang 150 uur of iets in die richting. Dus regel wat films om te kijken ;).

    Als je een wired controller hebt kan je bij endurance races gewoon na een uur terug komen en is de race klaar. Heb je dat niet dan moet je om de 4 a 5 minuten alsnog tegen je pookje aanduwen om te zorgen dat de controller niet uitgaat en de game op pauze springt.

    Het kost dus nog steeds veel tijd, alleen je kan onder tussen wat anders doen.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je kan natuurlijk ook je play & charge kit aansluiten (zonder de batterij) als je deze wel hebt bij de Wireless Controller :).
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    @ RVDV: Lang leve de gehuurde coureur. Probleem is dat je er niks aan hebt als je nog geen level 50 bent en voor achievements gaat. ;)
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nee das logisch :D eerst level 50 en dan simmen ;)
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begon met deze game echt als een bizarre nieuweling. Easy, alle assists on, automaat brrr :emo: Nu heb ik de game op medium staan en is de enige assist ABS ( daar ga ik denk nooit mee stoppen :+ ). Hele verbetering in ieder geval.

    De 2008 Viper is trouwens zwaar geniaal als R3 racewagen. Dat ding rijdt echt heerlijk.
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik vind het altijd zo raar dat mensen met ABS rijden zo fijn vinden. Ik lijk nooit te kunnen stoppen waar ik wil als ABS aan staat. Het was trouwens de eerste assist die ik in Forza 2 uit gezet heb (samen met stm natuurlijk), misschien dat het daar aan ligt :+
     
  9. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Hallo,

    Ik had nog 1 klein vraagje. Wat is het verschil eigelijk tussen de "Normale" versie van Forza 3 en die Collectors Edition. Ik had gelezen dat je meer Auto's hebt maar kan je die Auto's ook nog bij de Gewone versie aanschaffen? En hoe zit het met de DLC krijg je die gratis als je de CE hebt? of moet je alsnog Microsoft points ervoor neerleggen? Alvast bedankt
     
  10. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de CE/LE zit een sleutel hanger en een 2GB Usb stick. En die extra auto's maar die kan je tegenwoordig ook los kopen. En je moet als nog M$ points betalen voor de DLC.
     
  11. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    dan wacht ik nog even :) ben bijna 46 dacht ik! ga nu maar is weer beginnen:cool:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Helaas ben ik nog maar 25 ofzo, of misschien nog lager. Ik moet nog zoveel in de game dat ik nog wel een tijdje op mezelf aangewezen ben. :+
     
  13. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt te twijfelen om opnieuw te beginnen, Heb een beetje heel erg mijn credits zitten te vergooien aan niks:p :$
    Heb daarom nu zowat geen credits meer :mad:

    maar ik kan dan toch nog wel die gratis download packeten downloaden en die 2de cd instaleren?
     
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Die blijven gewoon op je schijf staan als je alleen je savegame delete.
     
  15. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik verwijder echt alles, Net of ik het spel net hem gekocht en voor het eerst ga spellen.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waarom dat dan? :eek:
     
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    daarom?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lol stom, heb je eerst allerlei races gedaan en dan begin je nu overnieuw. Alleen omdat je wat credits verloren bent. :9
    Maarja ieder z'n ding he.
     
  19. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu lvl 43 maar heb al mijn credits beetje erg zitten te verspillen. heb nu alleen nog maar een A 600 peugeot 207 super :p
    Dus dat is niet veel.

    maar als ik alles verwijder ook de pakketen die ik heb gedownload kan ik die dan nog steeds downloaden? ook dat pakket met benchmark.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina