[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Elke bossfight is ongeveer dit:

"Ok guys... Tactics now. DO NOT STAND IN THE FIRE!" "Ok. That was basicly it. Good luck"!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Lol, daar merk ik anders op mijn realm weinig van.
    Daar lopen ze hele preken te houden over tacts.
    Was het maar zo simpel.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is zo simpel ;)

Ik ben nog op zoek naar goede trinkets. Iemand nog suggesties?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&cn=Dragstrip

Ik denk zelf aan de volgende:

http://www.wowhead.com/item=47216
    http://www.wowhead.com/item=50235

en ben nu aan het sparen voor:

http://www.wowhead.com/item=50356

Verder is het volgens mij niet veel soeps wat ik voor emblems kan halen of zie ik iets over het hoofd?

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het is simpel, maar mensen zijn dom en arrogant en verneuken het toch.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik luister wel altijd. Het probleem wat jij noemt ken ik ook. Je vind het vooral in random groepen, wat ook logisch is. Heb je eindelijk na veel moeite 10 of 25 man gevonden voor nota bena VOA, quitten ze omdat een of twee even niet iets snapten op de boss. Tuurlijk moet je dat wel snappen wil je slagen, maar soms vind ik de houding van de arrogante pro's ook niet best.

Eigenlijks is dit een beetje het omgekeerde van wat jij vertelt, maar ik snap het wel. Lui die denken het te weten, maar het toch niet doen.

Persoonlijk vraag ik altijd netjes naar tacts, en daar word normaal gesproken niet moeilijk over gedaan.

Raid alleen niet meer op moment; wil ook niet echt zonder guild. :+

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Vind je het gek, je hebt die stomme trinket nou NOG STEEDS NIET VERVANGEN. Ik zou je nooit accepteren in mijn raids. (No offense)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik kan me nu wel een trinket veroorloven hoor. Heb 152 emblems of triumph. Er moet van triumph toch ook wel een goede trinket te koop zijn of niet?

Ik weet dat ik in een bepaalde LK heroic dungeon een trinket kan tegenkomen, maar het zou teveel zijn om steeds die dungeon te doen.

Ik zou het liefst een trinket kopen van die triumph emblems die ik nog heb.

Heb nu btw wel mijn sigil vervangen. :thumbs:

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hooguit in 3. Forge of Souls, Pit of Saron, Halls of Reflection. ICC 5 mans. Hier drop i232 spul, op HC.
    De rest van de Heroic dungeons dropt i200 of i219 (TOC HC).

Gewoon lekker een i245 trinket halen bij de vendor. :)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dan zal ik dat nu even doen.

Ik spaar echter ook voor de Mei Francis Mount. De enigste die ik nog moet. Idioot dat die niet gewoon voor gold te koop is. 200 emblems wtf. 8)

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Aangezien je in ICC een debuff hebt waardoor je dodge met 5%(of 10%?) minder wordt zou ik stamina stacken. Skeleton Key + Black heart dus. Ik zie wel dat je net defence capped bent dus hou daar rekening mee als je items gaat vervangen.

Als je faalt in Voa omdat 2 mensen het niet snappen heb je sowieso een faal raid. Heb laatst voa25 met 19man gedaan en dat ging zelfs vlekkeloos. Voa is het makkelijkste wat er is en niemand zou daar dood horen te gaan in een normale raid.

Serieus... Als je gewoon 1x per dag FoS doet (maar 2 bosses, kan je in 15minuten doorheen wandelen) heb je zo een goede trinket. Het is serieus al 2 maand geleden tegen je gezegd dat je die daar kan halen, je hebt wel tijd om allemaal onzin mounts te farmen maar 1x per dag 15min FoS vind je zonde van je tijd. Die trinket die je van badges kan kopen heeft Hit en aangezien je al bijna hit capped bent voegt deze ook niet veel toe....

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Houdt ik ook wel rekening mee. Vervang eventueel gems of enchants om capped te blijven. Volgens mij is de debuf zelfs 20%! teven krijg je een buff waardoor je ook weer +10 health krijgt.

Steaks maar eens even die Black Heart proberen te halen.

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    :thumbs: Goed bezig!

Paladin tank lijkt mij ook wel geinig om te spelen, op een warrior tanken is in elk geval een ramp :x

13. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik vind warrior tanking juist leuk. Paladin tanking vond ik oersaai en paladins zijn sowieso een gruwel om te levelen.

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    20% zelfs ^^

+10% stamina though.

Een gruwel om te levelen? Je rent een groep in, doe een holy twirl en alles plotseling dood neer. Seal of Command is tegenwoordig zo retegoed dat het misschien wel de snelst levelende class is.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    20% gaf ik net ook al aan ;) De buff is +10% health en lijkt niet te stacken met BoK.

Paladin lvln als Retri is idd easy. Geen downtime. Pull 4/5 mobs + Divine Storm = win. 3p Qs soloen. Damage vrij hoog.

IMO beste tank voor sowieso HC. Speelt ook nog makkelijker dan andere tanks. Saai weet ik nog niet. Je gebruikt in principe 5 button en daarnaast Righteous Defense en Hand of Reckoning om agro over te nemen.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik heb nu een andere trinket en daar doe ik het voorlopig wel mee.

De reden dat ik zeg dat het zonde van mijn tijd is had je ook wel kunnen raden. Ik ben een DPS en die moeten nu eenmaal lang wachten op een dungeon of raid. Zeker als je alleen maar op FOS wacht. :x

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke heb je nu gekocht?

18. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n probleem is het niet hoor tegenwoordig, je joint de queue.
    Je doet je ding, joint de dungeon als die popt. En als je klaar bent kom je weer op de zelfde plek waar je de dungeon had gejoined :)

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Langste tijd dat ik moet wachten als DPS is 9-10min. Beetje slecht excuus maarja jij zegt zelf al, je hoeft geen raider te zijn en als casual doe je het goed hoor :emo:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Mark of Supremacy.

@ Sjorrit: Zullen we er nu maar over ophouden. Ik had hier helemaal geen zin in hoor. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina