Ok cool. Maar juist het zijn van zo'n grote trage duikpakdrager lijkt me niet zo leuk. Ik vond het einde van deel 1 dat pak hoogst irritant eigenlijk. Misschien een kwestie van wennen.
Je bent geen trage duikpakdrager. Je bent een alpha versie dus nog niet met volle bepantsering etc en daarnaast heb je ook nog tonics waarmee je sneller loopt.
Afgelopen week mijn verzameling weer eens uitgebreid \o/ Volgende week als het goed is de Bouncer er ook nog bij!
Waar heb je die gekocht? Zijn namelijk awesome en zouden ook wel mooi bij mij figurine verzameling staan
Bij de gewone krijg je alleen de Big Sister. Bij het luxe pakket de Little Sis en Big Sister. Maar als ik op de site kijk is alleen het Big Sister en Little Sister pakket er nog.
Jup, want je kan d'r een heel eind buigen. Je kan ook haar middel buigen (groot pluspunt) waardoor je het gewicht kunt verdelen met of zonder Little Sister aan boord .
Zou wel mooi zijn .. als de volgende game iets meer van rapture afgaat... dat het zich deels afspeelt in een havenstad... of toffer Site B ( a la Jurresic Park ) een stadje wat werd gebruikt voor de bouw van rapture.. boten kerkhof..
Bioshock uitgespeeld en op 1000/1000 Volgende week nieuwe DLC met achievements! http://www.xbox360achievements.org/...ture-Metro-Map-Pack-DLC-Coming-Next-Week.html
Ik ga morgen beginnen aan Bioshock 2. Iemand nog tips? Dingen die ik niet moet missen voor achievements?
Even hier de achievement guide bekijken: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=205764 Dit zijn de missable achievements:
ik bedoelde meer van die dingen die je op het begin wel/niet moet doen zodat je later wel/niet iets kan doen. zoals Spoiler dat je Cohen in Bioshock 1 niet af moest maken zodat je zijn geheime kamer in kon aan het einde om die weapon upgrade station niet te missen dat je collectibles niet moet missen is vanzelfsprekend. EDIT: bericht nummer 100 =]
Ik zal niet alle sisters harvesten maar saven en iedereen in leven laten, dan loop je geen achievements mis. Ik heb de eerste playtrough op easy gedaan met vita chambers off, op die manier haalde ik ongeveer 800+ (multiplayer al gedaan) in het spel, daarna op hard gespeeld en all sisters geharvesd + all collectibles en misc achievements gedaan. Easy 1K
Ik ben er ook aan begonnen, maar volgens mij loop ik tegen een bug aan: Ik wil adam gaan harvesten dus ik zet de kamer vol traps. VEEL traps. Dan save ik en start ik de gather. Als ik nu die save laad dan zijn de helft van de traps weg !!! Lekkere geldverspilling! Is er een max ofzo ? Ik kan zo wel gewoon allemaal zetten