[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Foutje, Italiaans cliché inderdaad, haha! :D

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    The Escapist (Rupert Wyatt, 2008)

Een vrij matige gevangenisfilm met het gebruikelijke ontsnappingsplot en dito karakters. Matig geacteerd en een matig plot. Conclusie: matig.

What The Bleep Do We Know? (o.a. William Arntz, 2004)

Een aardige eye-opener met informatie die toch wel vrij alomtegenwoordig is. De implicaties zijn behoorlijk naïef maar toch geeft deze film je wel de positieve motivatie om vooral zelf te denken en je vrij te maken van alle vaste wegen die we door onze maatschappij opgelegd krijgen om te bewandelen. Niet heel bijzonder, wel leuk om eens gezien te hebben.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    En jij bepaalt wat pulp is? Van hetzelfde kijk jij elke week naar xfactor oid, zie dat vind ik pulp. Wat de 1 pulp vindt is het niet voor de ander. En de 1 haalt heel iets anders uit een programma dan de ander.

Jij ziet pulp bij The Ludolfs omdat jij er misschien naar kijkt als 4 vieze dikke mannetjes die niks doen. Terwijl een ander er naar kijkt als een paar broers die hardwerkend en met eer het familie bedrijf in stand houd en met weinig middelen erg gelukkig is en geen behoefte hebben aan een oppervlakkig druk leven zonder ergens tijd voor te hebben. Geld maakt niet gelukkig attitude, wat veel mensen aanspreekt in deze tijd, vooral als je zelf juist het tegenovergestelde doet. Deze mensen doen waar zij gelukkig van worden en gaan niet met de drukte mee. iets wat veel mensen graag zouden willen maar te bang zijn om te doen wat ze eigenlijk graag zouden willen doen.

Zie zo kijk ik er tegenaan. Dus vanuit mij zienswijze is het juist helemaal geen pulp, maar iets wat je juist kan waarderen. Ook al zou ik zelf niet zo kunnen leven, ben ik het er wel mee eens dat veel mensen door materialisme zichzelf geen rust geven en niet doen wat ze eigenlijk graag zouden willen doen, alleen maar om alle leuke dingen maar te kunnen blijven kopen.

Als JIJ het pulp vindt is dat prima, omdat jij er heel anders naar kijkt. Maar dat wil niet betekenen dat het pulp IS. Tenzij jouw mening die van iedereen op de wereld zou moeten zijn, maar je heet geen Saddam volgens mij.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het pulp ja. Zo moeilijk is het toch niet om meningen en feiten uit elkaar te houden.

Het gaat me er niet om wat ze doen, maar dat het inhoudsloze televisie is. Het is hersenloos 'vermaak'.

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Laat maar, blijkbaar begrijp je helemaal niet wat ik heb proberen uit te leggen. Heb het geprobeerd, maar soms is het moeilijk om iemand iets te laten inzien als hij zn oogkleppen op houd.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tuurlijk knul :): Gewoon lekker weer kijken naar die vissenkom volgende keer. Hi-la-risch.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ga elkaar even lekker via PM afzeiken ofzo.
    Ontopic.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    lame discussies ook.
    iemand al green zone gezien?

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Avatar dan eindelijk gezien. Entertainend, ja, maar goed? Nee. De hoofdpersoon vond ik trouwens tenenkrommend Amerikaans. [6/10]

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zag net een Iron Man 2 poster hangen, draait dus toch om 28 april hier in de bioscopen. Cool, zijn we vroeg me! Nog een week! :eek:

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dan maar geen Clash of the Titans kijken ;)
    Die ik overigens wel vermakelijk vond zo tussendoor, dikke 6eneenhalf.

Laatst was The Pick of Destiny op TV! Legendarisch _O_

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    :D Idd. Had al jaren die Soundtrack van The Pick of Destiny en dacht altijd al, waar in the fuck gaat dit over als je naar de tekst luisterde, maar de film maakt het ineens helemaal duidelijk :+ Die battle song met de duivel was echt geniaal :cool:

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dat is Dave Grohl!
    En de soundtrack is echt grappig, met een Sasquatch song enz :D.
    En natuurlijk Tribute.

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Haha ja zag het in de aftiteling, maar had em niet herkend in de film zelf.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Yes, volgende week Woensdag meteen er heen in Imax. :cool:

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren naar Alice in Wonderland geweest. In 3D gekeken. Na Avatar viel dat toch een beetje tegen hier. Ik was in Tuschinski en daar hebben ze ook een echt kut 3D brillen. Vrij zwaar en log en aan het einde had ik ook gewoon een zere neus. Ik miste ook aan aantal delen in het verhaal die ik nog wel uit de tekenfilm kende. Ik weet nu eigenlijk niet wat ik ervan vond. Op zich wel vermakelijk, maar ik had er toch wel een stuk meer van verwacht, Johnny Depp maakte ook niet echt veel goed. Ik vond Alice toch al een stuk leuker. Kan er op dit moment ook geen cijfer aan verbinden.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben van plan donderdag uit school te gaan bbq'en bij maat, dan Iron Man 2, dan pintjes drinken. ZIN IN. \o/

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Voor de movie buffs:

Dat Uwe Boll het festival vereert met een bezoek, wist u al. Maar een man van Bolls reputatie scheep je natuurlijk niet af met alleen een kort vraaggesprekje na afloop van zijn film. Daarom organiseert Imagine op vrijdagmiddag a.s. een uitvoerig verbaal treffen met de controversiële Duitse regisseur en producent.

Wat gaat er schuil achter de ongenaakbare vechtersmentaliteit van de veel beschimpte regisseur? Hoe slaagt hij erin zoveel mensen tegen zich in het harnas te jagen? Maar ook: wat beweegt hem als filmmaker, en heeft Boll misschien een boodschap voor de mensheid? Mocht u hierna zelf nog vragen hebben, Uwe Boll is er klaar voor! En niet alleen voor vragen. Het kan zo maar gebeuren dat de beste man zich van zijn meest sportieve kant laat zien...

Rampage Do22, 18:10, K1
    Na afloop Q&A met Uwe Boll

Phil van Tongeren vs. Uwe Boll
    Vr23, 12:30, K1 | Plus trailers! En meer... Toegang gratis

http://www.imaginefilmfestival.nl/nieuwsoverzicht/443

Is tegen de UvA, Kriterion

19. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Net met moeite anderhalf uur The Lovely Bones gekeken. Pff wat een saaie film. Audiovisueel best leuk (erg mooie soundtrack, en soms ook erg mooie beelden) maar het gaat helemaal nergens over. Het eerste uur had net zo goed een proloog van 10 minuten kunnen zijn, en de overdreven stijl vind ik af en toe vervelen. Verder is het acteerwerk niet bijzonder. Alles voelt wat over-done. Ga 'm wel afkijken, maar denk dat 't niet veel beter wordt.

EDIT: En dat blijft de film ook. De film had anderhalf uur moeten duren, wat vlotter gegaan en veel van de overbodige verhaallijnen en scènes hadden gewoon achterwege moeten blijven. En ik had liever Hugh Jackman in de rol van Mark Wahlberg gezien, die in eerste instantie ook de rol zou vertolken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina