Nou, ik heb het ook te pakken. Leuk spel dat ffxiii. Steek er veel teveel tijd in .
Zit nu aan het begin van chapter 10 en de guide geeft aan dat het eindelijk tijd is mij te verdiepen in het upgraden van wapens. Bovenstaande reacties maken het al heel wat duidelijker, maar zit nog met een paar puntjes. Ik hoop dat een "expert" hier mij verder kan helpen. Ik wil eerst het verhaal afmaken met als groep lightning, vanille en hope zoals aangeraden in de guide.
Ik begrijp dat er een optimale manier is om te upgraden via 36 Sturdy Bones, Barbed Tails of Vibrant Oozes en daarna Ultracompact Reactors of Particle
Accelerator te gebruiken om ze meteen naar het maximale level te krijgen. Ik heb echter op dit moment bij lange na nog niet genoeg gil hiervoor.
Mijn vragen:
- Is het beter te wachten tot chapter 11 met upgraden om daar meteen deze methode toe te passen?
- Wat doe ik met het materiaal wat ik nu al heb (mindere kwaliteit?). Verkopen of toch nu al gebruiken op wapens?
- het goedkoopste lijkt mij om mij eerst te richten op 1 wapen voor elk van de 3 karakters. Is dit ook zo? Welke raden jullie aan?
Laatst bewerkt: 21 apr 2010