[XOne] Shadow Complex

Discussie in 'Games' gestart door Rebel8319, 11 aug 2009.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja, makkelijk.

    Je zit boven in die buis. Als die gast door die beam loopt gaat ie even uit. Wacht tot die gast aan de andere kant is, dus aan de kant waar jij staat. Dus dat je beide naar links moet, en ga dan tegelijk erdoorheen, dus dat hij precies onder je loopt.

    Heel eenvoudig.
     
  2. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    LOL ja dat is het eerste stuk. en dan wil je dus BOVEN de grond verder namelijk passeren van die guards. En dat is nou net ff vreselijk lastig...
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Even nadenken, tis alweer tijd terug dat ik hem voor het laatst gespeeld heb.

    Je hebt dus net dat stukje gedaan van die afbeelding en je bent voorbij die eerste set met lasers? Dan drop je naar beneden, schiet je iedereen neer, dan krijg je een alarm. Dan kan je ls het goed is naar boven springen naar een andere schacht en vanuit daar weer verder.
     
  4. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    Ik kom net dit level binnen, dan ga je onder de grond door, onder de eerste set lasers door omdat die guard boven je daarlangs loopt en jij dus meekunt. Dan kom je dus middenin te zitten daar. Dan druk je op een knop en gaat er iets open. Maar dan heb je dus nog aan beide kanten een guard staan met ook weer die beams. Hier kom ik dus niet voorbij, ze spotten me dan gaan t alarm aan en einde verhaal... in de walkthroughs op internet doen ze het heel simpel voorkomen maar in de praktijk pakt dat helaas anders uit..:confused:
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat alarm hoort af te gaan, dat hoort bij het verhaal. Als het goed is komt er dan gas in de kamer war je staat.

    Dan zit er op het plafond boven je ergens een gat, daar moet je heen springen en klaar.
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    verkeerde topic
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    LOL het is me gelukt, bruut. Lekker verder met deze topper :D
     
  8. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo even met deze game beginnen. :9
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zo, ff een oudje kicken :)

    Nav het GOTY topic eindelijk deze uitgespeeld. Had nog slechts een half uurtje nodig :eek:

    Wilde ook voor de 100% gaan en heb alles, maar volgens de ingame stats mis ik 1 pass key en heb ik er 11 van de 12. Ben het langsgegaan met een guide, maar ik heb ze echt allemaal gehad, gaar ...
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^dacht dat de game een glitch had of een key die je later niet meer kan pakken. Check xboxachievements forum maar ff. Daar staat het vast wel.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ligt nog steeds ongespeeld in mijn digitale kast stof te happen .... nog steeds de moeite waard?
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nog steeds beste xbla game. Moet je gespeeld hebben, period ;)
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Moet een glitch zijn, tig keer nagelopen. Naja, niet zo'n ramp, wel lullig, 99% compleet :)

    Absoluut! Wat Grave zegt, de beste XBLA game die er is. Zit echt geweldig in elkaar en speelt heerlijk weg! _O_
     

Deel Deze Pagina