[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    ... niet Jackam maar Ryan Gosling dus (Half Nelson, Fracture).

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ryan Gosling ook ja, maar de eerste keus en degene die als eerste bericht kreeg over de beschikbare rol was Hugh Jackman.

3. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Die zal vast wel ergens op een kandidaat lijst hebben gestaan vanwege zijn status maar Gosling was daadwerkelijk gecast en kapte letterlijk één dag voor de opnames ermee, 20 kilo aangekomen en met baard en al (redenen onbekend).

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat weet ik. Maar mag ik toch alsnog zeggen dat ik liever dat Jackman had gezien? 8)

5. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Mwah, vind Jackman de laatste jaren iets te show-y geworden om zo'n ingetogen rol te spelen. Gosling kwam nog van zijn (fantastische) Oscar nominatie af als drugsverslaagde leraar in Half Nelson terwijl Jackman te swingen en te dansen zat op het podium voor de Oscars in 09.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Om welke rol gaat dit precies:+?

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Vond hem in The Fountain met Rachel Weisz erg goed, dus had ze graag weer samen gezien. En show-y of niet, vind dat die kerel natuurlijk kan acteren. Dat hij daarnaast goed kan zingen en entertainen kan ik niet aan doen. :cool:

De rol van de vader.

8. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb het dan ook al sowieso niet te hoog van Jackman laatste tijd, Gosling daarintegen kiest de laatste jaren elke rol zorgvuldig uit en zie ik ook liever op het scherm acteren (Lars and the Real Girl!).

Wolverine, Australia, volgens mij nog een serie die al gecanceld was na 4 afleveringen = =(

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ach, ieder z'n ding. ;) En Wolverine is best tof, haha.

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Van de week gezien, erg tof :thumbs:!! Deed me denken aan MW2 en Bad Company 2 sommige stukjes :9! Zeker een 8 wat mij betreft!

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vandaag Green Zone gezien, erg vette film met goede actie en een interessant verhaal. Vond 'm persoonlijk stukken beter dan The Hurt Locker , maar Green Zone zal dan nooit in een miljoen jaar een oscar winnen vanwege de kritiek op het Amerikaanse oorlogsbeleid.

8.5/10

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd zeker een toffe film.
    Geeft het ook een rond de 8.5. :)

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gisteren Pontypool gezien. Het is een soort zombie film, gaat over een radiostation wat opeens het bericht door krijgt dat er een horde mensen een dokter opwacht en uiteindelijk wordt deze horde steeds groter en raakt de verslaggever meer in paniek (wil niet te veel spoilen). Het aparte bij deze film is dat het eerste uur één groot radioverslag is en je niets te zien krijgt en langzamerhand wordt het steeds duidelijker wat er nu precies aan de hand is. Het is verder niets speciaals en het is vooral jammer dat er veel vragen onbeantwoord blijven en het einde wat tegenvalt, maar uiteindelijk was hij wel aardig.

6.5/10

Ook nog The Collector gezien. Het was op een aantal momenten iets te gore voor me dus ik heb wat dingen geskipt maar verder was hij wel aardig. Het onderscheid zich verder niet veel van films zoals "Friday the 13th", op de gore factor na, maar er zaten wel wat toffe spanningsmomenten in die je in die andere films meestal niet tegenkomt. Uiteindelijk was ook dit een aardige film. Geen cijfer omdat ik niet alle scènes heb kunnen zien O-)

Volgens mij heb ik nu alle "redelijke" horror/thrillers van de laatste 4 jaar wel gezien :+

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kick-Ass gezien gisteren. Het kreeg natuurlijk al vrij goede reviews en ik vond het ook een goede film, maar bij vlagen was het toch wel een beetje ziekelijk. Een elf jarig meisje dat tig mensen vermoord. Af en toe zat ik even zo te kijken van kan dit eigenlijk wel? Nonetheless, goede actie, leuk verhaal, goed geacteerd en ook nog eens grappig. Ik zou het een 8,5 geven.

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Trailer van The Good The Bad The Weird

weet niet of die al gepost is

[yt]Zjm9gAjgRuU[/yt]

The Other Guys

[yt]s1wy_E7h2Wg[/yt]

Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  16. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    The Good, The Bad, The Weird, geniale film!

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha 2 toffe films. :D
    En Ferrel is altijd awesome. ;)
    "I thought you said Bad cop, Bad cop?" :D

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Iemand Pandorum gezien? Schijnt wel een aardige SF/Horror film te zijn van de producers van Resident Evil.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Yup, heb ik gezien. Is inderdaad precies wat je zegt. Een aardige SF/Horror. Ik vond vooral het begin wel sterk. Zeker wel de moeite waard om eens te kijken als je van dat genre houdt.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Law Abiding Citizen

Gelijk in me top 10. Wat een toffe film zeg.:eek:
    Alleen had het einde beter kunnen zijn. Anders had ik het zeker een 10 gegeven.
    Dat stukje met die Rechter is baas. :+

8,5/10

Edit:

Hmm dat einde begint me nu eigenlijk steeds meer te irriteren.
    Waarom mag een Bad guy nooit winnen?
    En heel gedoe over dat je recht niet in eigen hand mag nemen etc.
    En wtf doet Foxx dan op het einde? Idd. Pfff

Laatst bewerkt: 25 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina