1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splinter Cell: Conviction [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 apr 2010.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    haha k

    nou ja dan leen ik hem wel wat langer xD
     
  2. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand hoe het zit met Last Stand; kun je net als in Gears 2 stoppen bij een wave en later verdergaan bij diezelfde wave? Of moet het allemaal achter elkaar?
     
  3. Bromsnor

    Bromsnor Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan 25 uur? Voor realistic een of twee uurtjes bij optellen dus 6 à 7 uur.
     
  4. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan verdergaan waar je was. Je kan gewoon je starting wave kiezen in het menu waar je ook je level kiest etc. Je moet uiteraard wel al bij die wave zijn geweest.
     
  5. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer, co-op story, hunter, last stand en face-off
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat Uplay is nice zeg, ik had niet door wat het was, tot ik een video ervan zag.

    Ik had zo'n 150 Uplay points, dus heb alles kunnen kopen voor Conviction. De theme, outfit,infiltration mode, etc. Ik zag ook ineens dat ik van alles kon unlocken voor Assassin's Creed II nog. Gaaf zeg.

    [GT]64694[/GT]


    Infiltration is de bom, je mag gewoon niet gezien worden...dus lekker op realistic,best believe dat dat een aardige challenge is!!!!
    En elke keer staan die mannetjes ook op verschillende plekken, random dus. i likes!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  7. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game vandaag van een vriend geleend en heb het voor een paar uurtjes gespeeld, ben op de kermis/Washington Monument missie nu. Echt een vette game, ik ben zeker blij. Je kan zowel stealthy als met actie door de game heen gaan. Ik doe het de Stealth manier.

    Ben op Realistic begonnen, btw.
     
  8. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je dan ook de co-op bedoelt en deniable ops. Want SP op realsitic en volledig stealth is toch echt maar 10 uurtjes hoor. Wel retevette 10 uurtjes btw_O_
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Begrijp de kritiek van sommige mensen niet over niet genoeg stealth. Ga dan maar infiltration mode spelen op realistic, dan mag je dus geen enkele keer gespot worden, stealth 100% dus.

    En ook de campaign tot nu toe vind ik stealth genoeg.
     
  10. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel ik ook:)
     
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd het is nog steeds behoorlijk stealthy, maar wat ik heel erg jammer vind aan de game (hij is wel ontzettend vet hoor) dat het zo ontzettend casual gemaakt is. Je bent of 100% onzichtbaar of compleet zichtbaar. Wat wel best tof is vergeleken met oudere splinter cell games is dat je het spel EN stealthy EN in een belachelijk hoog tempo kan spelen :) dat is wel cool :)
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Meteen maar ff met 5 email adressen geregistreerd bij die Zuid-Afrikaanse site! Zullen hier namelijk vast mensen zijn die het vergeten, dus kan ik iig 4 andere blij maken ;)!

    Sweet, dan ga ik nog een keer kijken! Vanmorgen was er nog niks namelijk!
     
  15. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar ff voor alle duidelijkhed, deze ''weekly free downloads'', zijn ze dan na die week nooit meer te downloaden?

    Anders moet ik SC:C toch nog maar ff deze week halen...
     
  16. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game gister binnen gekregen en kon de free download van vorige keer "free" binnen hallen.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb de game vandaag uitgespeeld, super game :thumbs:! Heb m gespeeld op realistic (helaas geen achievement =( maar dat komt dan nog wel met die update) en zo stealthy mogelijk, heb er toch wel zo'n 10 uur over gedaan! En heb nou nog genoeg plezier te beleven met de co-op! Absoluut een geweldige game dus :)!
     
  18. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de game gister uitgespeeld op Realistic, geen achievement gekregen.
    Deed research en wat blijkt, meer mensen hebben die glitch.
    Ik heb de laatste 2 missies op Realistic opnieuw gespeeld eerder vandaag (duurde iets van 20 minuten :9) en ik kreeg de achievement. :)
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Misschien dat ik dat morgen dan nog ff probeer en anders krijg ik m wel via die update, maak me er niet druk om ;)!
     
  20. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook op realistic uitgespeeld, zowel singleplayer als co-op en kreeg beide achievements.:p
     

Deel Deze Pagina