[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee idd je haalt alleen je account info op, savegames etc staan gewoon op m'n hdd. Bedankt voor de info in ieder geval.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe zit dat met die DLC nou dan? :) Het zijn enkel een paar guns met Camo toch?
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    No problemo.

    4 guns met cammo en voor elke klasse een aparte outfit. Voor elke gun 2 nieuwe pins en 1 nieuwe insigna. En voor elke class een achievement.

    Niet veel bijzonders dus.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jup + 4 nieuwe achievements.
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    * gaap *

    Mja het is wel allemaal donkerder dus door die skins zie je iemand waarschijnlijk minder goed.

    Maarja, lekker nep weer iig, misschien ooit nog's kopen als ik punten over heb :+
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is het zonde van het geld..ook omdat het niet de wapens zijn die ik het fijnste vind in het spel.
     
  7. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen die MG3 (die ik toch al zwaar poesjes vond) is sterker gemaakt...
    Maar om daarna punten aan uit te geven... eigenlijk zonde (zeg ik die net 440 punten heeft wegggegooid aan skins... en nu met 360 punten overblijft waar je niks vvoor kan kopen behalve een outfitje....)
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad guns gebruik ik normaal ook niet maar die Engineer gun is toch wel lefkker :D
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    'Nieuwe' map pack, hilarisch dit, begint steeds meer op te vallen dat ze het spel expres met gebreken hebben uitgebracht, en de enige manier om dit niet door te hebben is om dit spel nieuw te kopen..

     
  10. apjekills

    apjekills Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraag. Ik heb die dlc met die skins gedownload maar klopt en dat op de standaard m95 wel camouflage ( of hoe je dat ook schrijft ) en dat er op de m95 sa geen camouflage zit.

    Wat ook heel irritant is is dat ik elke nieuw potje mijn recon weer moet in stellen want hij spring automatisch op de m24 met een 4x scope. Heel irritant dat.
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Disc Located Content :+

    Ach ja, bestaande maps gereedmaken voor een andere speelmode en je kan weer een "nieuw" mappack uitbrengen. :emo:

    Aan het onderstaande filmpje te zien klopt het inderdaad dat de DLC M95 helemaal antraciet/zwart is.
    [yt]TEchl6lgQGg[/yt]
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Irri idd!

    Ik dacht dat ik alles weer opnieuw moest halen :p
     
  13. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    'T zal wel aan mij liggen hoor. Maar echt, ik snap der weinig van. Mappen zijn echt gigantisch en ik bak er nooit wat van.. Any tips ?
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ga met een teamlid op pad. Spot enemies (back), probeer niet te veel in het open te lopen.

    Of camp :p
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is in ieder geval het belangrijkste : gebruik je teammates (volg ze, blijf bij ze, geef ze ammo oid).

    Ik wil evt ook wel een keertje met je spelen om gewoon eens te laten zien hoe het 'moet' (ok dat klinkt arrogant maar zo bedoel ik het niet:+).
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat ben jij arrogant :+

    Zonder gein , het is ff wennen maar je snapt het snel genoeg allemaal.
    Met bekenden spelen helpt wel een heleboel.
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik probeerde vanochtend iemand neer te steken, maar op de een of andere manier lukte dat niet. Ik stond pal achter 'm en je zag gewoon bloed spetters... De tweede poging mislukte ook, en toen draaide hij zich om en schoot me dood. :lol:

    Oh, de 360 versie afgelopen week nog geprobeerd, maar dat gaat het ook niet worden. Ik kan de sensitivity van de besturing niet goed krijgen. Het is of te traag of te snel. Zeker als recon ben ik gewoon te lang bezig om m'n crosshair goed uit te lijnen.
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    'T punt is vooral dat ik de mappen niet ken, loop maar wat rond etc ..
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat speel je? Rush? Ik vind dat bij Rush alles wel vrij duidelijk wordt aangegeven.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, daar heb ik ook nooit last van gehad.

    Maar ik word wel knettergek van die kut shotguns die je over 100m nog kunnen killen. FLIKKER OP ZEG! :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina