1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Games muziek

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 15 apr 2010.

  1. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    In deze tijd werden er nog echte RGP's gemaakt. (Fuck al die japanse FF characters ;))
    Volgens mij heb ik toen in m'n jonge jaren in totaal een jaar over die game gedaan. Dan zat ik vast en dan ging ik het 3 weken later nog eens proberen.
    Het mooie was toen ook dat ik nog geen internet had. Dus als ik niet op eigen kracht verder kwam was het spel gewoon over. Nu zoek je gewoon een snelle walkthrough (ofzo) op en klaar is kees.

    Secret of Mana is de beste game op de SNES! Hij is beter als Chrono Trigger, Terranigma en al die anderen.
     
  2. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Muziek in games is voor mij net zo belangrijk als de graphics. Een game wordt gewoon veel sfeervoller. Alle Halo OST's liggen hier als voorbeeld naast me 8).
    Wat ik erg jammer vindt is dat trailers soms muziek hebben die niet in de game zit. Met Mass Effect 2 vond ik dat een behoorlijke domper.

    Voor degenen die niet weten waar ik over praat

    (nummer van Two Steps From Hell)

    Ik snap dat het lastig is om dit nummer in de game toe te passen (zou niet overeenkomen met andere songs). Maar toch, ik heb toch wel met open bek zitten kijken naar deze trailer. Episch _O_

    Metro 2033 is ook een goed voorbeeld.

    (nummer van 28 Weeks Later)

    Deze muziek zou de game een stuk dramatischer maken.


    EDIT:
    Zat net even in de oude gamekast te kijken en kwam daar GUN tegen. Geweldige game (fuck die reviews). De soundtrack was ook top:
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  3. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]9aHQnDTd1y4[/yt]
    Epic.
    [yt]rNVCD1dsnJI[/yt]

    MGS3 _O_
     
  4. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
  5. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand hier nog mooie herinneringen aan?



    ik niet, ik heb het nooit gespeeld, maar ik vind de muziek echt super vet _O_
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80


    Dit haalt zulke mooie herinneringen naar boven :)
    Ben er (mede door dit topic) ook serieus over aant nadenken weer een SNES te kopen :+
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Starfox/ Starwing, wat een prachtig spel zeg. Speel het nog wel eens bij een vriend van me. De OST staat nog altijd op mijn IPOD heerlijk spel. Moet zeggen dat ik de Easy run (middelste)makkelijk haal. Maar de andere 2 lukken gewoon niet hoor:'-(
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters

    Wat ik aan Timesplitters naast de leuke multiplayer en solide gameplay heel leuk vond was dat er verschillende levels waren. Elk level had zijn eigen thema en unieke level design (leer daar wat van Halo:9). Wat ook sterk was aan de levels van Timesplitters was dat de muziek het level perfecte ondersteunde. Ondersteunde? Nee eigenlijk vatte de muziek het level samen, en zou je op je gehoor al weten wat het voor level zou zijn en met veel fantasie hoe het er ongeveer uit zou zien.

    Een mooi voorbeeld is deze:
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Die vond ik altijd minder. Deze bijv was toen altijd lekkah :D Meestal zong de halve lobby mee [yt]RsYNkHUNbCE[/yt]

    Of deze in dat geniale mafia level: [yt]23NcWTfyaho[/yt] pastte gewoon perfect erbij.


    Pfff mis die game echt teveel, denk toch maar weer's ff een PS2/GameCube kopen :+
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2010
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja smaken verschillen, vond het Chinese muziekje zo goed dat ik er tijdens MW1 al naar uit keek om dat muziekje te spelen op 't moment dat ik de DLC had gekocht!
     
  11. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn opa had bij hem thuis een Super nintendo, ik zou niet weten waarom. Ik was echter wel blij mee. Starfox ken ik ook nog wel. Ik ging wel altijd dood bij dat hoofd met handen ofzo. Beetje vaag allemaal. Ik speelde zelf veel vaker F-zero racing!



     
  12. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0

    HELD _O_ _O_
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    DK? beste =
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die games op deze pagina late je toch wel twijfelen over het huidige Console Generatie en wat het allemaal wel niet mist vergeleken met vroeger. Zeker kwa uitdaging en dat het destijds iets heel unieks was om b.v. vliegtuig te zien vliegen door vierkante blokken wat dan gebouwen moesten zijn.

    Ik zelf twijfel ook weer over een aankoop van een Snes of Nes. Maar goed ik weet dat wanneer ik hem heb en aanzet toch zoiets heb van, hmmm ok zo zag ik het dus niet voor me...
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    [yt]j94t_nQJcLY[/yt]
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat heb ik nou ook :+

    Deze blijft ook zoooo heerlijk :D
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Volgens mij moeten we hier een Donkey Kong fanclub openen. :D
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    De nummers waarbij de melodie belangrijk is! S&C



    Ontzettend pittig spel maar man-o-man wat heeft dit spel veel heerlijke nummers. Zoals iemand al bij de reacties zegt "they should play this when i go to heaven" heerlijk nummer en in het spel ook op het perfecte moment. Namelijk als je nostalgisch nog wat bazen moet killen uit de vorige sonic games etc_O_
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dachten jullie van deze! De beste games die ik ooit gespeeld heb.

     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste vind ik niks, 2de heerlijk. Metroid Prime was sowieso nice. Lievelings muziekje van dat spel zijn voor mij de mainthemes van 't begin en later van de sneeuw vlakte. Heerlijk gewoon, oh en de title theme mag er ook zijn:)
     

Deel Deze Pagina