Hoe kun je Raikou en entei vangen? Ik heb het geprobeerd met Dusclops en mean look, maar dan doen die anderen Roar en dan kunnen ze alsnog wegkomen. Ik dacht dat ze door mean look helemaal niet konden vluchten.
Lol, had het laatst hier over Pokerus (ik wist niet wat het was.) Ondertussen weer Pokemon Pearl opgepakt, en rara wat zegt de vrouwtje bij het pokecenter dat mijn Pokemon Pokerus hebben
trainen hoe train je pokemon het snelst, en makkelijkst. veel trainers om tegen te vechten zijn er niet, en tegen wilde pokemon trainen van 15 levels gaat ook niet vlot... pokewolker, je moet er mee lopen, maa moet het poppetje in de ds lopen of jjij als reallife
Ik zal die manier eens proberen . Ondertussen wel een mewtwo rijker en wat fossils gevonden. Blijkt dus dat je enkel helix fossils kunt vinden in heartgold, waardoor ik nu met veel omanytes zit en ook veel old ambers gevonden, omdat ik dacht dat er ook dome fossils gevonden kon worden, die er dus niet inzitten.
Pokemon level bayleef 17 pidgeotto 23 wooper 14 onix(rocky) 10 geodude 11 catterpy 4 + hoe kan ik de 3e gym in, wat moet ik dan doen
ik moet nu alleen Red nog verslaan. maar mijn pokemon zijn nog lang niet sterk genoeg: Feraligatr 63 Ampharos 63 Ho-oh 60 Espeon 62 Dragonite 64 Waar kan ik nu het beste gaan trainen??
Volgens mij is de Elite 4 een van de weinige manieren om nog goed te trainen? Of de gyms nog een keer doen?
Het gras net buiten Mt. Silver is ook wel aan te raden, zelf ging het bij mij erg hard door de rematches.
oh ok thx. volgende vraag... hoe en met welke ball kun je suicune het beste vangen? ik heb het geprobeerd met 60 ultra balls terwijl hij paralyzed was en hp op minimaal.
vet, hoe heb je hem gekregen? gewoon tegengekomen? Weet iemand een site waar die wifi-events staan? wanneer ze zijn..