[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Iemand enig idee wanneer de in-game store van Bad Company eindelijk eens zal werken?

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou nog wel eens een tijdje kunnen duren... EA zei op 8 maart al dat ze een patch ter certificering hadden aangeboden bij SCEA. Europa zou niet veel later volgen. Gistermiddag heeft iemand op 't EA forum een logje gepost van een live chat met een support medewerker van EA, en die gaf aan dat de in-game store binnen 4 tot 8 uur zou moeten werken. Tot nu toe geen patch en geen in-game store die gisteravond al had moeten werken.

3. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Laten we eens speculeren over toekomstige PS3 exclusives. Syphon Filter 5? Jak & Daxter? Eight Days? Killzone 3? Resistance 3?

Ik kan niet wachten tot de E3.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Killzone 3d op Sony's nieuwe 3d tv's , uiteraard met MOVE support :D

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Geruchten zijn toch dat ze Killzone 2 3d ready aan het maken zijn?

edit//Killzone 3 lijkt mij wat te vroeg voor E3 (iig om gameplay te tonen, misschien alleen een aankondiging), Resistence 3 ga ik wel van uit en een nieuwe Jack & Daxter zou helemaal geweldig zijn.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
  6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Uncharted 3?

Stiekem verwacht ik Syphon Filter 5. :)

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Lego Batman is keileuk samen met m'n vriendin :D

8. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Houd er wel rekening mee dat als er een nieuwe Jak and Daxter komt, Deze niet van Naughty Dog zal zijn.

En dan krijg je al snel hetzelfde effect als met Crash Bandicoot na deel 3 en CTR.

Daarbij is er onlangs nog een nieuwe Jak and Dater uitgekomen, Namelijk Jak and Daxter: The Lost Frontier, Voor PS2 en PSP en gemaakt door een andere ontwikkelaar.

Van Naughty Dog verwacht ik dat ze of met een derde Uncharted game komen, Of met een geheel nieuwe serie komen.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Las juist dat Naughty Dog wel interesse heeft om een nieuw J&D te maken ( en Uncharted voor de PSP). Maar voor Sony is Uncharted 3 het belangrijkst dus ik denk ook dat de kans het grootst is dat ze deze aankondigen

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik vind Uncharted een hele toffe franchise, maar toch vind ik Jak & Daxter toffer. Jak & Daxter plus Uncharted graphics :D.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Andria Sang

Ooooooooooooooooooh... laat het zijn wat ik denk (lees: hoop) dat het is \o/ en hopelijk niet een mech in een nieuwe MGS game.

12. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou Mechs niet toevallig voor Mechanics staan :eek:

Ik meen trouwens ook ergens gelezen te hebben dat er vanuit Naughty Dog in ieder geval een nieuwe J&D zou komen. Een nieuwe Uncharted daar twijfel ik ook niet echt aan, briljante spellen :)

13. RhythmOfMyTearS

RhythmOfMyTearS My tears are gone

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk vindt ik dat ze niet teveel op die 3D gedoe moeten concentreren.Gewoon doorgaan zoals ze nu doen.Mooie en vooral kwaliteit sterke spellen maken zoals Uncharted 2 ect...

14. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    hoi, toen ik vanochtend in de home square van ps home aan het rondlopen was kwam er op het scherm een soort van mario kart achtig spel voorbij maar ipv mario leek het meer op de sackboys van lbp en je kon alles customizen, de naam ben ik ff kwijt, maar iig in de us store was er zon beta te donloaden en ik dat doen, nus is de beta al verlopen ??? weet iemand wanneer dezze game uitkomt??

mvg

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Spel is ModNation Racers en komt ergens eind mei uit

16. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2
    thanks lijkt me wel een tof spel, aangezien ik nog geen race games heb op ps3 en gt5 nog wel ff duurt dacht ik modnation racers dus aan te schaffen

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er toevallig nog mensen die super street fighter IV halen?

18. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2
    ik iig niet heb tekken 6 nu toffe game ! ik wil eigenlijk alleen nog een goede race game en dat wordt dus gt5 en modnation racers

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Er zit nogal een verschil tussen die titels :+

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op de Playstation Store zag ik een demo van Sam and Max The Penal Zone. Dat is episode 1 van de 5. Maar als je het wilt kopen, dan staat er 25 euro. Maar dat is voor alle 5 de episodes. Bestaat er niet de mogelijkheid om alleen episode 1 te kopen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina