120.000?! Eerste dagen wel ja, maar laatste paar dagen voor zo'n 90.000-100.000 hoor. Hoeveel wil je ervoor? Zoek je naar bepaalde spelers?
Team of the Week GK - Tottenham Hotspur - Heurelho Gomes - 83 (77) LWB - Manchester United - Patrice Evra - 87 (84) CB - Real Madrid - Raúl Albiol - 86 (82) RWB - Bayern München - Philipp Lahm - 84 (80) LM - Bayern München - Arjen Robben - 89 (87) CM - LOSC Lille Métropole -Johan Cabaye - 81 (77) CDM - FC Barcelona - Yaya Touré - 84 (80) CAM - Olympique de Marseille - Mathieu Valbuena - 81 (76) RW - Genoa - Rodrigo Palacio - 88 (85) CF - Napoli - Ezequiel Lavezzi - 88 (84). ST - Bayern München - Thomas Müller - 82 (74) lol,vannacht Robben 87 gekocht,is er alweer een Robben 89 ...
Genoeg. Kijk even op de Trade. Zelfs Maicon 89 is duur De Inform players zijn erg zeldzaam Ik heb Maicon 91 en Puyol 90. Ik heb nu wel bijna de perfecte driehoekjes. Fabregas gaat naar mijn 2e elftal, om samen met Puyol - Ramos het driehoekje te sluiten. Kaká wil ik in m'n 2e elftal hebben, perfecte aansluiting op Julio Cesar, Lució en Maicon. Nog ff sparen!
Even een vraagje... Ik heb een messi van 94 verkocht voor 596.000, maar krijg niet het hele bedrag is me nu al 2x gebeurd met een messi 94 (Had zelf nog 21.000 coins over) Nu staat mijn coins teller op 592.000?? iemand enig idee??
Een percentage van het bedrag dat je ontvangt na verkoop van een speler ben je kwijt. Zie het maar als een soort belasting.
Klopt, teveel vind ik. Maar dit is om inflatie tegen te gaan, zeiden ze. Hoe ziet je team eruit? Kan je de UT link eens sturen? Zo net een Maicon (91) voor 250.000 weg zien gaan. Hij was, net als de mijne, 4-1-2-1-2. Hopsakee:3
Ik heb vanacht Gerard 90 en Drogba 87 op trade gezet. Straks ga ik er nog een karrevracht spelers van 84 t/m 88 opzetten Ik denk dat ik Villa 89 ga kopen straks...iemand ervaring mee?En adebayor...speelt die lekker?
Adebayor speelt wel fijn, maar was op hem uitgekeken. Wil hem nog verkopen, heb nu Drogba gekocht. Even de ruimte geven die gast, en boem schiet snoeihard in de hoek.
koop ik gisteren miguel 84 rb voor 400 , zette hem er vannacht voor 6 uurtjes op voor buy now 5000 en een of andere zot heeft hem gekocht. + 4k winst , en net begonnen
ST - Manchester City - Emmanuel Adebayor - 89 (86) Heb je Adebayor in vorm,zo ja,hoeveel wil je er voor hebben?