Ziet er wel gvd bruut uit hoor! Dat slowmotion gedoe etc vind ik helemaal niet zo erg, dat kan het juist verfrissend en leuk maken. Bij Splinter Cell Conviction heb je bijvoorbeeld ook zo'n Execute optie, en daar hoor je ook niemand over klagen.
Ziet er echt vet uit, vooral als je die kogel ziet vliegen (zoals in het einde) en dan de tegenstander raakt.
Ziet er idd strak uit! Vooral hoe die mannetje doodgaan. Hopelijk komt er nog een leuke MP bij, zie het iig wel een vrij populair spel worden.
Graphics zijn wel goed iig. Maar wtf? Geen collateral? Hij schiet een paar keer als 2 gasten recht in de lijn van het schot staan maar dan gaat er maar 1 dood?
Het is natuurlijk geen COD. Het ligt aan de kogel van het geweer. Bij een 7.62 verliest de 7.62 vrijwel al zijn kinetische energie bij het raken van het doelwit, waardoor er weinig kracht overblijft om een tweede doelwit te penetreren. Ook spelen er dingen zoals of de kogel is uitgehold of niet mee. Te veel variabelen.
Flauw als in realistisch en niet zo frustrerend? Bij een spel als dit dan is het toch wel te verwachten dat ze op dat gebied toch het realisme nastreven. Elke titel met "sniper" erin is voor mij al een reden om het te blijven volgen, ik doe namelijk niets anders in de meeste FPS spellen. Ik weet alleen nog niet of het de 40 euro waard is in mijn geval, hangt er toch vanaf wat het nog meer heeft te bieden. *Gaat er even wat meer over lezen*
idd ja. Daarnaast is het ook maar de vraag waar de kogel heen gaat mocht hij door het eerste doelwit gaan. Het is iig een stuk waarschijnlijker dat hij niet 'rechtdoor' vliegt.
Nou in dit filmpje hadden best een aantal dubbelkills mogen zitten hoor. Wat je zegt over uithollen is zeker waar, maar een gewone kogel afgevuurd vanuit een sniperrifle gaat makkelijk door 1 mens heen om daar achter iets te raken.
Nope. Is duidelijk een effect van de HUD tijdens de slow-motion mode. Oh, ik denk ook dat het leuk kan zijn, maar keek even raar op omdat ik dacht dat dit echt zo'n enorme sim game zou worden.
Ik ben benieuwd hoe de vrijheid in dit spel is. Want ik ben dus bang dat dat echt bijna niets is. Je ziet in de filmpjes het speelbare personage echt maar tien meter lopen. Volgensmij kun je niet naar beneden lopen om ergens naar binnen te sneaken om zo de vijanden uit te schakelen. Ik denk dat je echt zeer beperkt bent op een plek boven de map.
Waarom zou een sniper naarbinnen gaan sneaken? daar zijn ze niet voor opgeleid. Van dichtbij kom je al snel in problemen met je sniper
Dude... Je moet toch in een goede 'firing position' komen? Als je op CQB doelt, zijn snipers daar niet voor bedoeld.
daar doelde ik ook op. Had ook al ge-edit om het iets duidelijker te maken over het algemeen zou een sniper niet een basis infilteren, paar mannetjes met silencer afschieten of met mes van achter ala veel firstpersonshooters. Nemen zo min mogelijk kans om ondekt te worden anders is het meteen over en uit.
Bonbridge heeft wel een punt, alleen had hij het beter kunnen beargumenteren (gezien jouw logische reactie ). De trailers doen inderdaad vermoeden dat er weinig vrijheid is om te bewegen. Dat je als sniper niet een gebouw insluipt, mee eens, maar het lijkt me normaal dat een sniper wel op zoek gaat naar de beste spot. En dat is toevallig niet dat bergje waar de missie begint, dat zou echt stom zijn.
Inderdaad Willem, maargoed hoe dit precies gaat verlopen zullen we pas weten als we van die developer diaries te zien krijgen.