[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dit heb ik van wow-wiki, vanuit de link die je postte.

Ik snap wel dat je kan switchen tussen de facties.
    Ik snap ook, naar wat een hier zei, dat je niet beide tegelijk naar exalted kan krijgen.

Wat ik niet snap is dat ik Honored ben met The Oracles op moment.
    Hated met The Frenzyheart Tribe.

Ik zie gewoon geen kans om deze facties naar exalted te krijgen, behalve dan The Oracles op moment misschien.

Hoe kan ik dan, als ik die hele quest chain gedaan heb, ooit nog beide facties op exalted te krijgen???

Ik weet dat het een pain in the ass is voor jullie. Het is dat mijn begrijpelijk Engels lezen niet zo'n best is. Dit komt ook door mijn achtergrond en ik heb gewoon moeite dingen te begrijpen. Ik probeer het wel, maar het lukt gewoon niet. Sorry, mocht je dat niet snappen. :'-(:):

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Kun je het niet ff aan je broertje vragen?

Of is hij ook Fries?:+

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ga aub niet lopen kloten ok.
    Ik heb er met mijn achtergrond al genoeg moeite mee.

En ja, mijn broertje is ook Fries.

Fok zeg. :mad:

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je 1 deel van een Achievement hebt gehaald, raak je die niet meer kwijt. Met andere woorden. Farm eerste Oracles, en dan Frenzyheart om de beurt naar Exalted.

5. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je niet begrijpt is dat er nog steeds 1 frenzyheart menneke is waarbij je shit in kan leveren voor rep als je hated met ze bent. Op die manier kan je dus alsnog met beide exalted worden ;) Tenminste volgens mij mis je dat een beetje als ik je posts zo lees.

Ben weer gestopt met wow sinds net. Tot over een maand als ik weer zin krijg om te beginnen |:-

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Edit. Pagina te weinig gelezen :D

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    O Please, geef me de naam van die NPC dan aub even.
    Ik heb al een eeuwigheid om zoiets lopen zoeken.
    Mijn hoofd slaat alleen op hol omdat ik een beetje geirriteerd ben.
    Sorry, daar kunnen jullie ook niet zoveel aan doen. :'-(

@ McSparkle: Weet ik dat ook weer. Het gaat alleen nog een flinke tijd duren. Ik zou graag de naam van die NPC's willen weten die Zyklon hier noemt. :thumbs:

Hopelijk heeft Zyklon gelijk, dan kan ik met een opgelucht hart ademhalen als ik die NPC heb. :+

8. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Kan nu even niet vinden hoe die mob heet (als die bestaat weet het eigelijk niet zeker...) Maar je kan switchen door naar het begin te gaan van de oracle frenzyheart questchain. aan het eind van die chain moest je zoon kerel killen en dan killde je of de frenzyheart of the oracle. En met de ander werd je dan matties, dat schijnt dus een daily te zijn en daarmee switch je dan dus door de frenzyheart/ocacle te killen (tegenovergestelde van wat je eerst deed).

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het staat serieus, allemaal in de link van mij. Klik op de Quest, volg de Quest progression en start bij de 1e Quest.

10. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je switcht die Honored / hated zooi door die quest te herhalen in de grot met zo'n Lich. Heb je exalted op Oracles? Reset je het dmv die quest te doen en dan die Oracle gozer te killen. Nu hand je die quest in, en tada, rep switched van Exalted naar hated voor Oracles, en Hated naar Neutral (dunno wat het is) voor Frenzy. Dan ga je de dailies doen voor Frenzyheart, en uiteindelijk ben je dan exalted met hun. Klaar is achievement.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Inmiddels ben ik gewisseld naar The Frenzyheart.
    Ik ga deze nu doen tot ze exalted zijn.

Daarna doe ik The Oracles wel, maar dan moet The Frenzyheart wel eerst veilig op exalted staan. 8)

Mijn verontschuldigingen als ik gisteravond wat heftig heb gereageerd. Was wat gestressed. Na een goed nachtje tot 13:00 uur slapen ben ik nu weer fris en helder, tot vanavond misschien. :+

Het is btw ook raadzamer om Frenzyheart eerst te doen aangezien die meer daily's hebben dan The Oracles. 8 om 3 geloof ik.

Ik weet voorlopig voldoende. ;):+

12. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Yellow, was het misschien niet slim geweest om eerst oracles te doen aangezien je daar al het verst mee bent? :x

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee.

Gezien je bij de Oracles een eitje kunt kopen op Revered.
    Deze heeft een bijzonder lage kans om een mount te droppen.
    The Frenzyheart, daarintegen, hebben niet echt iets dat de moeite waard is.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zoals Graveheart zegt. :)
    Als je de switch meerekend, dan loop ik nu 600 Rep. voor op The Oracles van voor de switch. Het valt dus reuze mee. Een daily doen en je dit er weer overheen. ;)

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Kan ik WoW ook op mijn notebookje spelen? Heb geen verstand van PC hardware.
    Zeg het maar als je meer screenies nodig hebt om te bepalen.
    Ik gok zo dat het niet kan, maar wil het toch vragen :9.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou zeggen ja op lage resoluties. Notebook heeft betere specs dan mijn eerste PC waar ik WoW 5 jaar geleden op speelde.

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Oew nice!*) Ik zal het eens proberen :)

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    In die 5jaar is de ingame engine wel geupdate he, en ik denk dat Outland en Northrend (De expansions) het moeilijk krijgen, vooral als je in een stad komt zoals dalaran.

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik probeer het gewoon, als het niks is, dan is het pech en kan ik het weer verwijderen.

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel zelf ook WoW op een crappy computer, gewoon al je settings naar beneden bijstellen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina