Ja ik twijfel nog een beetje Sharky, aan de ene kant vind ik het wel vet en aan de andere kant vind ik het vaak online nogal kut omdat het stikt van die gasten die steeds maar weer de zelfde cheape trucjes gebruiken en de game zo serieus nemen of hun leven er vanaf hangt. En ja ik wordt dan geowned, wat me niet boeit, maar de manier waarop vind ik altijd zo matig... Dan heb ik gewoon geen zin meer.
Valt de laatste tijd wel mee moet ik zeggen. De ''noobs'' zijn het spel al zat dus blijven de gasten over die wel normaal kunnen spelen. Er zijn natuurlijk gasten die fucking goed zijn maar kom meestal wel gewoon eigen niveau tegen.
En hoe kwam je dan aan je centen om games te kopen ? Anyway is het zijn geld waard om hem te kopen ? ik heb zelf sf4 maar is dit een grote verandering ? of valt het allemaal wel mee 'achteraf'
De verschillen zien klein (de nieuwe personages buiten beschouwing gelaten). Dus als je SF4 niet leuk vind dan vind je SSF4 ook niets.
Ik denk dat je vooral ssf4 koopt om mee te kunnen met de community online niet? Als je nu sf4 blijft spelen zal het langzamerhand steeds rustiger worden en zullen vooral de hardcore gamers die met toernooitjes meedoen enz. allemaal overgestapt zijn. Daarnaast denk ik dat de 10 nieuwe chars wel een hoop frisse battles opleveren, kun je weer lekker nieuwe match-ups gaan oefenen
Ik begrijp je volledig . Ik ben normaal gezien vanaf september studieloos, hopelijk niet werkloos :/. Maar ik ga hem in de vakantie halen normaal gezien. Ik en een vriend gaan deze vakantie een Fifa & SF toernooi houden dus moet me wat voorbereiden ^^.
Heb jullie allemaal even toegevoegd. Zit te twijfelen tussen Juri of Guy mainen. Ibuki is ook heel tof maar moeilijk qua execution en veel gasten mainen haar ook al.
nou nee....Ik koop nooit iets om mee te gaan met de community, Maar ik vind SF4 zeker vet, en heb hem ook erg vaak gespeeld, alleen op ten duur vond ik het zo eentonig worden, vandaar. Maja ik denk er nog eventjes over na
ook lobby systeem is beter. Kun je tenminste met 4 man in een lobby om de beurt spelen. Sprak me altijd erg aan bij de XBLA SF games. Ik twijfel nog. Wie kan me overhalen
Hmm. ik twijfel ook nog. SF4 raak ik denk ik niet meer kwijt om te verkopen.. (iemand interesse? ) Denk dat ik ff in de meivakantie langs gamemania ga, kijken wat ze ervoor willen geven. Als het genoeg is haal ik meteen SSF4
Gewoon halen krijg je geen spijt van Net ff tegen speurneus gespeeld. Is duidelijk dat ik de nieuwe characters nog niet ken(al was hij met juri wel goed) Moet me maar eens meer verdiepen in hun