Sniper: Ghost Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 16 apr 2010.

  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ah oke, thanks voor de uitleg. Ik dacht dat het juist heel realistisch was dat 1 kogel meerdere targets kon killen:p

    Een enorme sim game zo echt het tofst zijn, waarbij je met elk detail rekening moet houden..

    Vrijheid is idd wel belangrijk maar dichtbij komen niet (als sniper)
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja kom op, het is een spel. Ik ben dus wel een beetje bang dat je op een soort van onzichtbaar platform bevind waar je maximaal 5 meter naar voor 5 meter naar links en 5 meter naar rechts kan verplaatsen. Dat je gewoon zéér beperkt bent in het bewegen. Hier zie je op de filmpjes nog niets over, Ik heb nog niemand wat dichter bij zien komen. Zo lijkt dit spel meer op Duckhunt dan Cod...
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de meeste mensen COD spelen houdt ook gewoon in dat ze duckhunt in een hoekje spelen :+
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad en als je ziet hoe Bonbridge altijd speelt dan is dit juist ideaal voor hem :+

    Maar het lijkt mij dat het allemaal wel redelijk "on rails" is en dat je niet al te vrij bent in je gaan en staan. Dit hoeft niet altijd slecht te zijn, zoals anderen ook al aangaven, het blijft een sniper spel en voor de gameplay maakt het verder ook weinig verschil, als de physics en looks maar in orde zijn. Dan zijn imo toch de meest belangrijke aspecten van een spel als dit.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Yeah vrijheid! Dit spel lijkt me zeer interessant te worden!



    Al lijken mij die "Assault" missies wel wat matig.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Nog niet geheel overtuigd, hou hem echter nog wel in de gaten.
    het hele concept spreekt me namelijk wel aan. :)
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Assault missies moeten we meer van te zien krijgen, maar die lijken me ook minder dan de echte sniper missies. Ik hoop wel dat je 99% stealth kán doen, net zoals bij Splinter Cell Conviction :thumbs:!
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Oke dit ziet echt awsome uit:9
     
  9. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Game ziet er wel nice uit .. idd in de gaten houden
     
  10. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echter niet dat je elke keer bij het snipen je kogel moet volgen, dat wordt snel irritant. Ook vind ik het erg jammer, dat je vijanden gezoomd zon kleurtje krijgen. Een echte sim zou mij beter bevallen
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Mwah, die Assault dingen vind ik totaal overbodig in deze game. Dan kan ik net zo goed een andere game gaan spelen.
    Het lijkt me allemaal nog te arcade. Ik had gehoopt op een iets meer naar de sim neigende game.

    Ik wacht de review cijfers gewoon af, als die goed zijn haal ik hem misschien in huis. En natuurlijke alle filmpjes etc die we hopelijk nog te zien krijgen (misschien een demo?)

    Wat me wel vet lijkt is als dit spel splitscreen heeft, dat vind ik altijd echt supertof.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    [GT]100137[/GT]

    Na dat close range gebeuren haakte is bijna af maar dit ziet er dan toch wel weer tof uit, mooie sfeer ook.
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zag hem net pas op Gametrailers. Ziet er inderdaad tof uit!
     
  14. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker hebben :)-
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Tof spel, ik ben alleen bang dat het grafisch toch een beetje tegen zal vallen. Ik heb zo'n voorgevoel :cool:
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het enige waar ik bang voor ben is dat het spel kort gaat zijn en dat er veel bugs voor zijn. Dat zijn zaken die je met een groter budget (en dus meer mensen) wel kan oplossen.
     
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deze game tot de middenmoot gaat behoren.

    paar 8en en 7ens.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319


    Vind het nog interessanter geworden. Veel van de kritiekpunten die ik in dit topic gezien heb, lijken te zijn gehoord door de makers. Tjah, en dat het niet alleen sniperen is, maar soms ook infiltreren, wat mij betreft maakt die afwisseling het alleen maar een leukere ervaring. Ik ga deze in ieder geval wel oppikken.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt super! Wat je zegt halen ze hier veel kritiekpunten weg. Dit spel wordt voor mij een Must-Buy!
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ziet er leuk uit. Nog even afwachten of het toch niet te eentonig wordt, en of het ook leuk blijft, dus dat je er naar terug blijft gaan zodra je de game hebt uitgespeeld, en dus genoeg extra modes enzo heeft om snel even te spelen (zoals bijvoorbeeld bij Batman AA de challengerooms enzo).

    Persoonlijk denk ik meer dat dit zo'n game is die je straks voor 20 euro gaat halen. Goed, maar geen must-have.
     

Deel Deze Pagina