verwacht de game pas morgen in de schappen aangezien retailers (bs, frs, mm etc) vandaag aangeleverd zullen worden. Misschien heb je een gelukje dat er ergens direct geleverd wordt via een lokale grotere gameshop, maar zet je hoop maar op dinsdag.
Ik heb de game via mn werk wel sinds zaterdag. Bevalt prima maar heb na 8 potjes online toch wat klachten. Bij FIFA 10 won ik of domineerde ik het gros van de wedstrijden en kon je toch tegen een waardeloos onterechte nederlaag aanlopen, dit is nu nog erger geworden. Ik heb het idee dat de zwakkere tegenstander nog meer geholpen wordt door de game.
Mijn ondervindingen (kga geen hele review doen)
plus:
gfx
sfeer in de stadions
animaties
min:
Waarom is het afronden in vredesnaam zo aangepakt? Ik kwam er pas na een paar potten achter maar toen drong tot me door dat de meeste goals als volgt zijn: Je past zoals gewoonlijk rond totdat je een speler wegstuurt richting de keeper en dan rond je af en het loont omdat altijd op dezelfde manier te doen...een rollertje binnenkant voet vlak voor de keeper (zonder rb). Met rb erbij voor geplaatst schot mis je te vaak evenals de lop of gewoon een harde knal. Ik heb nu 8 wedstrijden gespeeld waarin zo'n 50 goals vielen en ongeveer 70% werd zo gescoord
Het lijkt wel of ze de keepers wilden aanpassen zodat ze beter zouden reageren op de lobjes. Tegelijk reageren ze hierdoor echt zeer matigjes op de lage niet stuiterende schuivers. Omdat de rest van de afrondingen minder succesvol zijn zul je dit vaak gaan zien. Hier zal nog veel over gesproken worden: mark my words!
Wat ik dan nog wil melden is dat de game op het afronden voor de keeper na heerlijk wegspeeld en er dus een stuk beter uitziet dan FIFA 10. Ik hoop alleen toch dat de lobjes en afrondingsmogelijkheden van FIFA 10 terugkeren in FIFA 11. Ik ga me iig wel goed vermaken met deze world cup editie.
Klik om te vergroten...