FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus??

Ik heb hem ook daar gereserveerd, geen idee wanneer en waarom maar was effe terug, krijg je hem dan daar vaak eerder??

Iemand die dit weet of dit ook in NL zo is??

En ja je kunt mensen oproepen, er zijn 30/40 spelers per land en bij sommigen zijn er nog veel meer, voornamelijk de toplanden..

2. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    :thumbs: inderdaad :D

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk wel dat het het zelfde is.
    fifa 10 kreeg ik 2 dagen vroeger en virtua tennis en resident evil 1 dag.
    ze sturen je een sms wanneer ze het spel binnen hebben.
    ik hoop op dinsdag maar ik denk pas woensdag.

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    FRS is altijd goed in spellen te vroeg de schappen in doen.. morgen maar ff checken dus

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat je even iets weten ?
    mischien rijd ik dinsdag langs frs
    bij game mania moet je toch geen reservatie kosten betalen dus als frs sneller is ga ik wel langs daar.

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Weet iemand of hier ook weer gewoon Party Play in zit?

7. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    verwacht de game pas morgen in de schappen aangezien retailers (bs, frs, mm etc) vandaag aangeleverd zullen worden. Misschien heb je een gelukje dat er ergens direct geleverd wordt via een lokale grotere gameshop, maar zet je hoop maar op dinsdag.

Ik heb de game via mn werk wel sinds zaterdag. Bevalt prima maar heb na 8 potjes online toch wat klachten. Bij FIFA 10 won ik of domineerde ik het gros van de wedstrijden en kon je toch tegen een waardeloos onterechte nederlaag aanlopen, dit is nu nog erger geworden. Ik heb het idee dat de zwakkere tegenstander nog meer geholpen wordt door de game.

Mijn ondervindingen (kga geen hele review doen)
    plus:
    gfx
    sfeer in de stadions
    animaties

min:
    Waarom is het afronden in vredesnaam zo aangepakt? Ik kwam er pas na een paar potten achter maar toen drong tot me door dat de meeste goals als volgt zijn: Je past zoals gewoonlijk rond totdat je een speler wegstuurt richting de keeper en dan rond je af en het loont omdat altijd op dezelfde manier te doen...een rollertje binnenkant voet vlak voor de keeper (zonder rb). Met rb erbij voor geplaatst schot mis je te vaak evenals de lop of gewoon een harde knal. Ik heb nu 8 wedstrijden gespeeld waarin zo'n 50 goals vielen en ongeveer 70% werd zo gescoord :confused:

Het lijkt wel of ze de keepers wilden aanpassen zodat ze beter zouden reageren op de lobjes. Tegelijk reageren ze hierdoor echt zeer matigjes op de lage niet stuiterende schuivers. Omdat de rest van de afrondingen minder succesvol zijn zul je dit vaak gaan zien. Hier zal nog veel over gesproken worden: mark my words! :)

Wat ik dan nog wil melden is dat de game op het afronden voor de keeper na heerlijk wegspeeld en er dus een stuk beter uitziet dan FIFA 10. Ik hoop alleen toch dat de lobjes en afrondingsmogelijkheden van FIFA 10 terugkeren in FIFA 11. Ik ga me iig wel goed vermaken met deze world cup editie.

Laatst bewerkt: 26 apr 2010
  8. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Apoc

Ik snap niet wat je zegt over fifa 10 vs wc
    Je wordt nu NOG meer geholpen?
    Dat gevoel had ik echt totaal niet bij fifa 10!
    Ik ga vanmiddag eerst even naar de FRS om te kijken of die er echt niet ligt....

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Eplaza en Bart Smit met hun folders en dan staat er boven 'Game Of The Year'. :lol:
    Even wachten op MM foldertje en anders gewoon Mediaoffer.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Die krijgen de vracht meestal op dinsdag.;)

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Straks even Saturn bellen denk ik en Futurezone natuurlijk

13. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    @ralluff
    snap je knipoog niet... De winkels krijgen inderdaad dinsdag de voorraad vandaar dat ik ook zei dat je dinsdag moet gaan kijken. De lading bij de retailers of distributiecentra komt vandaag aan is de verwachting. Dat is wat ik bedoelde te zeggen.

@ COUGAR
    jij zou als geen ander moeten weten na 100+ potten gespeeld te hebben tegen mij met een paar zeer zure nederlagen van mij ertussen! :mad:

Laatst bewerkt: 26 apr 2010
  14. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Kan je misschien iets meer vertellen over het WK en de kwalificaties?

- Moet je eerst kwalificaties spelen voordat je het WK kan spelen of kan je al gelijk beginnen met het WK?
    - Kan je de teams die zich gekwalificeerd hebben voor het WK vervangen met andere teams zonder eerst de kwalificaties te spelen?
    - Zijn de kwalificaties precies hetzelfde ingedeeld als in het echt? ik zag bij een captain your country filmpje dat je in Azie alleen de beste 20 teams kan kiezen. Kan je dus ook in de eerste voorrondes proberen met pak en beet Hong kong proberen te kwalificeren?

alvast bedankt.

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laten jullie strax weten waar ze hem hebben.
    sebiet werken en morgen en woensdag thuis.
    hoop hem morgen te hebben.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dacht dat je de vracht bedoelde in de winkels.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zelf maar net besteld bij Mediaoffer, €40,45. Die sturen meestal zodra ze het binnen hebben, hoop Woensdag. :)

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die bug al bekend van dat je een penalty tegen krijgt maar de tegenstander wil niet schieten?

Heb het nu net mijn 3e keer gehad, echt schijtirritant. Sta nu al 5 mins te wachten tot ie schiet, maar kan niks anders dan rematch doen. Slordig EA.. hopelijk zit het niet in de full game maar ik betwijfel het.

20. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Helaas, vandaag nergens kunnen bemachtigen, Bart Smit en Eplaza hebben de game al wel achter liggen hun zeggen pas vanaf woensdag worden verkocht. Gamemania krijgt ze morgen binnen. Saturn had ze dus idd binnen maar ze hadden ze nog niet ingeboekt ofzo

Maar goed, iemand anders al wel de game weten te bemachtigen???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina