[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Geen enkel probleem aangezien de game een grote variatie aan instellingen kent. :thumbs:

Hem hem zelf op gemiddeld staan, maar wel met de resolutie op 1680-1050 wide. Ik heb een zeer goede PC, maar deze kent ook zijn grenzen als ik teveel ga veranderen. ;)

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ben nu (op level 35) met de boot naar Kalimdor gegaan. Het spel is nog veel vetter als je vaker Horde gasten tegenkomt. Heb al wat mensjes geowned, maar er lopen ook level ~40ers rond die me flink te pakken nemen. Gelukkig kan ik Vanish :+.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan PvP realms.
    Gelukkig bied Runetotem, met een aantal andere realms, een relaxte manier van spelen.
    Verbaasd mezelfs dat ik al 68 PvP achievements heb, waaronder die van The Black War Bear.
    Als je dat soort dingen allemaal klaarspeelt op een PvP realm vind ik dat reuze knap.
    Mij zul je echter nooit op een PvP realm zien. Dan stap ik nog liever over naar Horde als ik moest kiezen. :9

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Vroeger had je nog geen battlegrounds dus was world pvp het enige wat er was. Was altijd wel leuk, dikke gevechten in Booty Bay en Hillsbrad. Zo leerde je PVP'en tijdens het levelen.

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nice *), het werkt op m'n notebook. Ben alleen nog niet in een grote stad oid geweest en de tekst is wel wat priegelig.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben ooit op een PvP realm begonnen omdat vrienden dat wilde. PvP heb ik ook zeer weinig mee. Uiteindelijk speel ik nu op een PvE realm en dat bevalt me veel beter. Geen noobs van tientallen lvls hoger die je komen corpsecampen als je aan het questen bent.

Wil ik PvP een keer spelen kan ik naar een BG gaan.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Precies en alle PvP achievements kun je ook daar wel halen. :thumbs:

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vooral in STV ben ik zo vaak geraped op mijn eerste char tijdens het questen ><

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het slaat ook gewoon nergens op dat bijv een level 50 een level 30 of lager aanvalt. Leuk, heb je nu eindelijk gewonnen in een duel? Moet het kindje even een klopje op de schouders. DOH!!! 8)8)

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Dat is fucking awesome, om iemand van tien levels lager neer te halen. Zal hem leren op te rotten met z'n Horde klauwen :9.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Leuk als je 10 hoger bent, niet als je 10 of lager bent dat je tegenstander. Kan me voorstellen dat het knap frustrerend is. PvE for life! :+

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je het leuk vind moet je niet zeiken ;) Dat is gewoon je verdiende loon. Ik heb me er nooit mee kunnen vermaken iig. Maarja had ik maar PvE moeten rollen toch :mad:

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het is juist het probleem dat dat veel te weinig gedaan is. Het is een engine van 5+ jaar oud die niet bedoeld is voor multicore CPU's. Daarbij is de geheugentoewijzing voor de GPU's ronduit belabberd. Max verbruik van GPU geheugen van WoW is 725mb ongeveer. Voor een spel dat er niet goed uit ziet is dat natuurlijk veel te veel. Nieuwe spellen gebruiken veel minder met betere resultaten.

SLI/Crossfire werkt verre van optimaal en ga zo maar door..^^

14. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ook op een pvp server gelvld met meerdere chars, vaak zat geganked maar waar ik echt niet tegen kan. Is als je een mob aan het killen bent ofzo en dan wordt aangevallen ><

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Shit. Ik denk ff mijn Unarmed van 399 naar 400 te krijgen, voor de Four Weapons achievement. Damn, dat duurt echt lang. Ben nu in Icecrown bezig met Unarmed, maar zelfs op 80 Mobs duurt het nog een eeuwigheid. Nu al een half uur voor mijn gevoel.

16. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aardige veranderingen BEHALVE shared lockouts.

Doei doei 25man guilds, gezien je 10mans dan gewoon wat vaker moet farmen voor je item, en 10man is toch makkelijker anyway.

17. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een slechte slechte slechte slechte slechte slechte service van blizzard!

Na talloze problemen met mijn credit card en het feit dat mijn vriendin vanuit singapore speelt heb ik weer problemen. Ik heb laatst een server change gekocht. Maar ze blokkeerden mijn credit card weer, omdat ik hiermee ook mijn account kocht. Na bellen was alles weer goed, maar dat bellen duurt zo lang met wachttijden van een half uur.

Daarna een faction change gekocht. Binnen 30 mins bericht gekregen dat het complete was, maar ze kan niet spelen. Mijn credit card is wel gecharged, maar de helpdesk van blizzard is al 4 dagen totaal onbereikbaar! Nu kan ze dus nog niet spelen.

Het zure is dat er t/m vandaag een free realm change is waarvan ik, zij en een vriend graag gebruik van hadden gemaakt aangezien onze BG zo goed als dood is. MAAAR aangezien haar charachter gelocked is kan ze niks doen.

EN BEDANKT BLIZZARD

18. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat er blizzard employees op dit forum zitten :):

Maar het is idd niet de beste service die ze hebben... Ik heb altijd dat als ik 20 minuten naar dat wow muziekje heb geluistert dat ik ophang :p vervolgens na een uur weer proberen en dan alsnog een half uur wachten :mad:

19. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik weet het, ik gebruik dit forum als uitlaat klep :) Ik heb ze ook een mail gestuurd waar ik deze problemen aankaart.

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Gadverdamme, die shared lockouts.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina