Ik zie wel hoe ver ik kom. Ik hoop deze iig ook op 100% te kunnen krijgen naast JC1. Net uitgespeeld, en dit waren mijn end stats: Met deze achievements (zonder er op te letten dus) Spoiler Er waren nog steeds genoeg kleine irritaties in de game, maar heb me er net als met JC1 erg mee vermaakt! Nu weer wachten op JC3. \o/
Wat een gare shit die trophies. Heb de game al een tijd niet meer aangeraakt, 35 uur gespeeld ofzo maar ben er wel klaar mee.
Heb de game nu ook een paar dagen. Wel vermakelijk, alleen vind ik het een beetje irritant dat je zo ver moet reizen om een locatie te bereiken Aan de andere kant ook wel weer gaaf dat het eiland zo groot is. Missies heb ik nog niet veel gespeeld, het schieten is wel een beetje lame. Als je een meter naast iemand schiet gaat ie alsnog dood. Wel blij dat ik een goeie deal via de Bazar heb gesloten, had hier niet direct de volle pond voor willen betalen..
Vind het wel leuke spellen.Zit op een nieuwe GTA te wachten.Dus vermaak me wel tot die tijd met deel 1 en 2.Deel 1 bijna uitgespeeld.
Nah gelukking is die extraction gratis... Die prijzen zijn al zo uit verhouding, een helikopter die net zoveel kost als een pistool en een rocket launcher die net zoveel kost als een tank
Nee maar de vraag is ook niet of die komt (dat is namelijk een te makkelijke vraag), maar wanneer die komt. Maar het zal nog wel even duren voor er een compleet nieuwe komt (GTA V zo u wilt), GTA III kwam namelijk in 2001 uit, en GTA IV in 2008.
In juni is er weer een E3 in Amerika, de verwachtig is dat hij dan aangekondigd gaat worden. Maar wanneer hij daadwerkelijk in de winkel komt te liggen weet niemand
Nieuwe GTA zal in 2011/2012 komen. En niet GTA V, dat is (Als Rockstar dat blijft doen) pas een GTA op de volgende generatie. Zijn allang bezig met de game, maar dit jaar is het Red Dead Redemption. Al verwacht ik al dat ze eind dit jaar beginnen met de hype.