Het Game Mania topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 11 okt 2009.

  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik zou als ik jou was gewoon even bellen! Vaak kunnen ze je dan precies vertellen waarom het zo lang duurt, en of het nog lang gaat duren. Dan kun je misschien naar een andere winkel die de game wel op voorraad heeft. :)
     
  2. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik een hekel aan de Gamemania winkels. Echt tergend duur, medewerkers weten niks en die Used Games zijn helemaal een lachertje. De folder van deze week over de Used Games. De meeste titels zijn nog duurder dan nieuwe games. :lol:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik had een tijdje geleden Sega Super Star Tennis daar gekocht voor €1.98, gozer die er werkte was ook wel aardig. Meteen zo'n klantenkaart (Niet dat ik daar iets zal kopen) gekregen en die game laten polijsten. €2 is geen reet voor zo'n vermakelijke spel. :D
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff. vanmiddag gebeld om te vragen wat ik zou krijgen voor street fighter 4. zegt die gozer dat ik er dus ongeveer 10 euro voor zou krijgen. Kom ik daar, nemen ze t spel niet aan omdat die toch al te vaak was ingeruild... in plaats van dat die dat nou meteen zegt aan de telefoon. bespaarde me weer een fietsrit :{
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Mja, das lekker balen. :x

    Ik had toch weer een mazzeltje, ze konden nog een LE voor me krijgen die ik zocht. Top dus weer! _O_
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Game mania (groningen) zuigt, ik haal altjd mijn games bij de nedgame! :p
     
  7. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    idd! Nedgame Groningen is sowieso enorm goed, leuke staf en ze weten ten minste waar ze over praten! :)
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat vind ik dan weer best meevallen. :{
    Ik heb al een paar keer gebeld voor iets wat ze dan gewoon niet kunnen krijgen, of een Limited Edition die ze gewoon niet kennen. Zoiets van: Als het hier niet uitkomt dan bestaat het niet. Maar daar hebben heel veel Gameshops last van.

    Het beantwoorden van een email duurt bij Nedgame dan ook weer een stuk langer (al kreeg ik bij Gamemania helemaal geen antwoord :p )

    Iets meer kennis zou geen kwaad kunnen.
     
  9. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    We zijn niet allemaal LE collectors he? ;)

    maar ze hebben idd meestal weinig LE versies van games, maar als ik daar binnenloop kunnen ze mij wel gewoon vertellen welk spel ik eens naar moet kijken. (en wijzen ze niet automatisch de duurste aan :+)
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is inderdaad kut, welk filiaal betrof het?
     
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    GameMania Zwolle is ook gewoon super relaxed, als je een game haalt maken ze meestal een praatje met je over de game zelf en releases en titels die er op lijken. Bovendien vind ik de prijs voor used games niet zo hoog als iedereen beweert...
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    1,98 voor Xbox 360 games (used) kan je geen miskoopjes noemen :thumbs:
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer dat ze mensen voor die game dan maar 0.50 cent ofzo geven , schadalig.

    Wel goed voor de koper natuurlijk ;)
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nou als ze een game voor 2 euro verkopen vind ik 0,50 cent wel een goede prijs :)

    Maar ik zag daar vaak gebruikte games liggen voor een prijs waar je hem in andere winkels nieuw voor koopt, en degene die hem dan verkocht heeft krijgt ook maar een 7 euro~tientje ofzo, als het niet nog minder is.
     
  15. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als je snel cash nodig hebt doe je ze daar weg anders verkoop je ze op de bazaar / marktplaats..

    Mensen moeten niet altijd zo hard overal op stampen. : ]
     
  16. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, zoals je zegt. maarja van de ene kant ben je allang blij dat ze het van je kopen, al is het niet veel . Ik neem aan dat als je er veel voor wilt vangen sowiso niet na gamemania gaat,
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar 0.50 cent voor een 360 game is gewoon schandalig weinig , maakt niet uit hoe slecht het spel wel niet is.
     
  18. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo het idee dat die game is ingeruild bij één van die ''Ruil X aantal oude games in en krijg gloednieuw spel X voor de helft van de prijs'' acties.

    En vervolgens maar niet verkocht, En uiteindelijk voor €1.98 te koop is gezet.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  19. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt, maar ze gaan je toch echt geen 0.50 cent geven voor een game of wel ?.. ahha dan zou ik ze wel een opmerking geven als ze dat bij mij zouden doen
     
  20. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was laatst bij de opening van game mania in oosterhout op zich zaten er wel dure 2e hands spellen bij een voorbeeld is super mario galaxy ze verkochten hem nieuw voor 49,99 maar 2e hands was hij 39,99 ik hoorde dat je weinig voor terugkrijgt voor 2e hands spellen maar is dit ook zo
     

Deel Deze Pagina