[Centraal] Demo's (Deel 3)

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Geen slecht woord over Blur! :eek:
    Vanavond even proberen.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    This got nothing on Blur. Ik zag echt na minder dan 5 minuten dat ik de demo niet lang zou spelen, Blur was gelijk geweldig. En die zal dan ook gekocht worden!!!!
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat vind iedereen zo geweldig aan Blur? :'-(
    Ik heb zelden zo'n schijtspel gespeeld, zeker de laatste tijd niet.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik ga nu Blur ff spelen.
    Skate 3 demo is btw _O_
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat doet Darksiders dan op je gamercard? Of Brutal Legend? ;)

    Kom op.. zeg dan op zijn minst wat je er vreselijk aan vond. Beetje tegendraads komen doen zonder argumenten heeft niemand wat aan.
    Werd je iedere keer laatste?

    (was de demo btw dan speelbaar voor Silver Members aangezien het een online demo is?)

    edit: Voor de volledigheid geef ik dan antwoord op je vraag.
    • Graphics vind ik prettiger / duidelijker dan bij S/S
    • Powerups zijn leuker om te gebruiken dan Powerplays.
    • 20 man
    • CHAOS!
    • Lekkere besturing
    • Iedereen heeft plezier (en soms nog kans op de winst) of je nu laatste of 1e bent.
    • Online
    • Mooie menu's
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Blur is een verfrissende nieuwe game na al het realistische gedoe van de laatste tijd. Ik ben persoonlijk al die saaie rondjes op bestaande circuits helemaal zat.

    Blur oogt in eerste instantie wel wat eenvoudig, maar er zit best wat diepgang in.

    Split second komt naar mijn mening niet eens in de buurt van Blur.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Smaakverschil denk. Demo Blur beviel mij ook beter dan Split/Second, welke ik te geforceerd en magertjes vind. Nou vind ik Blur ook nog niet gelijk geweldig, maar wellicht dat ik die nog eens haal. Skate 3 demo sla ik over, vond volledige game van Skate niet zo super. Demo toendertijd vond ik wel aardig, maar game kon me niet lang boeien.
    Gelijk even wat oude demo's verwijderd om weer wat ruimte te maken voor nieuwe demo's, mochten die eerders weer komen.
     
  8. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Voor iedereen of alleen voor degene die zich ergens geregistreerd hadden?
     
  10. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Blur ook gewoon verslavend worden *) De races zijn ook niet hetzelfde, het is gewoon steeds wisselvallig wat er gebeurd. Ook het geluid over 5.1 is heerlijk. Al die power-ups die langs je gaan en de muziek die door de speakers blaast :+

    Skate 3 demo is ook wel te doen, alleen jammer dat je niet vette spots hebt in de demo. Maar de besturing en andere kleine dingetjes zorgt wel weer voor een betere Skate.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Hier kan ik weinig aan toevoegen. 100% mee eens. Paar weken geleden was ik bij vrienden het hele weekend samen met broer en we hebben zeer veel Blur gespeeld en Bad Company 2 is amper aan bod gekomen, dus kan je nagaan :). EN, veel van ons hebben weinig/niks met racers normaal.
     
  12. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Volgens mij voor iedereen die zich heeft geregistreerd.
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja, want er zat 48 uur Gold bij :+
    Vond Blur gewoon niet origineel. Het is meer NFS met wapens (ooh wat spannend).
    Dan speel ik tien keer liever Sega and Sonic of Mario Kart :) Dat is gewoon grappig. Dit is serieus in een grappig jasje ;)

    Dit gaat alleen over Blur, want de demo van S/S heb ik nog niet gespeeld.
    Je opmerking over Brutal Legend en Darksiders vind ik wel heel erg flauw. Want ik zeg niet dat jullie Blur slecht moeten vinden, ik doe dat ;)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar ik vond jou opmerking over Blur ook flauw. :mad:
    'Ik heb zelden zo'n schijtspel gespeeld'

    Vond ik een beetje té sterke bewoordingen. :+
     
  15. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Zow.
    Na enkele malen de demo gespeeld te hebben met welgeteld 1 auto, 1 circuit van 1 speltype al een kant en klare, afgeronde mening denken te kunnen hebben over de volledige , nog te verschijnen game...
    Knap hoor, dat doe ik je niet na...
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet je je misschien toch maar eens aanleren dan. Een mening hebben kan je geld besparen. :)

    Ik zie niet wat er mis is met mijn post waar ik 2 demo's met elkaar vergelijk...
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Op basis van een demo kun je best beoordelen of de besturing lekker is, graphics mooi zijn etc.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Graphics van S/S zijn stukken beter dan die van Blur in ieder geval.
     
  19. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Tuurlijk heb ik ook een mening of ik het spel wil kopen. Maar die vormt zich uiteindelijk pas na het spelen van een demo + lezen van veel verschillende recencies en wat anderen en vrienden ervan vinden. Niet alleen maar een demo. Ik vind een demo zowiezo niet representatief voor de hele game. En natuurlijk kan het je wel een idee of een gevoel geven, maar je speelt maar een klein stukkie, vaak nog een oude build en om die 2 redenen is de kans dan groot dat je de context uit zn verband rukt.
    Je zegt dat je 2 demo's met elkaar vergelijkt ( en dat is ook helemaal o.k.), maar plakt wel gelijk een verdict aan het gehele product, en dat komt op mij nogal ''beter-weterig'' over.

    Maar genoeg hierover waardige mede user DulleNL, ik heb het gevoel dat het een beetje off topic gaat (wat in de eerste plaats wel een beetje mijn eigen schuld is)

    ... Oah morgen dus demo UFC Undisputed 2010, daar ben ik wel benieuwd naar !!\o/
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat je wat te zwaar tilt aan mijn mening. Is absoluut niet bedoeld om betweterig over te komen of om de full game af te kraken, maar als iemand vraagt om een mening dan geef ik die natuurlijk. Natuurlijk kijk ik tegen de relase ook altijd naar recensies, maar aangezien die er niet zijn kán ik mijn mening alleen maar baseren op het huidige materiaal. En gezien ik interesse heb in Blur en die rond dezelfde tijd als S/S uitkomt + beide arcaderacers zijn trek ik dan natuurlijk een vergelijking tussen die 2 games.
    Gebaseerd dus op het materiaal wat ik heb.

    Ik plak ook niet direct een verdict op het hele product, maar ik zeg gewoon dat op basis van de demo's Blur mij leuker lijkt.

    Had je het prettiger gevonden als ik dit had gezegd. ;)
    Vond dat een beetje overbodig in een demo-topic. :p Natuurlijk kan ik de full game nog niet beoordelen.

    Je hoeft mij btw niet te vertellen dat demo's vaak niet representatief zijn voor de full game, maar al te vaak meegemaakt. :'-( (met als grootste boosdoener de Dead Space demo)

    En het is imo niet offtopic want het gaat nog steeds over demo's :cool:
     

Deel Deze Pagina