[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja was te verwachten. Eerst van 40 naar 25-man guilds en nu willen ze naar nog kleiner. Game wordt steeds meer casual en het zal alleen maar erger worden. Blij dat ik ook FFXI speel aangezien het daar nog even hardcore is als in het begin.

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Mja zo word epic gear misschien weer zeldzamer, tegenwoordig loopt iedereen erin. En als je 25man instances deed dan was de 10man versie vaak overbodig aangezien daar veel lagere gear dropte.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    De I've toured the Fjord achievement is ook binnen.
    Was helemaal niet nodig om die Instance daar in te gaan voor de achievement.
    Zal met de andere gebieden dus ook wel niet zo zijn; dat is me al verklaard.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk juist andersom. Wie gaat nu nog op zijn guild wachten terwijl je het net zo makkelijk met een PuG doet? Droprate wordt lager voor 10-man maar daardoor de droprate van andere items hoger.

5. SysanApse

SysanApse Guest

Speelt weer wow.

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Toen Naxx10 er net was werd het echt niet gepugged hoor... Raids Puggen is iets wat er nog maar kort is en het is zo makkelijk omdat gear ontiegelijk omhoog is gegaan, in een 5man instance droppen er item level 232 items. Blizzard heeft ook toegegeven dat het in WotLK te snel is gegaan met de item levels en dit zal ook veranderen in Catalysm.

Zelfs ICC10 wordt op mijn server maar gepugged tot en met rotface/festergut. Zelden is er een pug die verder komt. Vooral toen die +20% hp/damage buff er niet was kwamen ze niet verder dan Saurfang.

Verwacht maar niet dat je direct op level 85 al pugs naar raid instances ziet in Catalysm.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet direct maar de content zal nog sneller geraped worden dan normaal...

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik snap geen hol van wat jullie allemaal zeggen :+. Wat is er nou aan de hand?

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou vroeger duurde het soms maanden voordat de nieuwste raid dungeon gecleared werd. Je had 40 man nodig, je kon agro van de tank halen. je had vaak diepgaande tactics nodig. Kortom het was nog een redelijk uitdaging.

Nu wordt de gemiddelde content binnen 1 dag gecleared. Voor de vroegere hardcore spelers (als die uberhaupt de game nog spelen) is er geen reet meer aan. Nu haal je 10 epix op een dag en vroeger moest je een paar weken DKP verzamelen.

De game wordt steeds meer casual en dat is voor casual spelers leuk (en voor Blizzard aangezien ze steeds meer leden willen). Voor de spelers die wat meer van een game vragen wordt deze game steeds minder. Iedere mongool in het spel heeft al Tier9 (gradatie van je armor) aan terwijl je vroeger maanden punten aan het verzamelen was.

Probleem wat nu komt is dat er in de 10 man instances dezelfde loot gaat droppen als ik de 25 man instances. Heel veel spelers vinden het nog steeds leuk om met hun guild te gaan raiden in een 25 man instance. Een dergelijke instance kun je 1x in de week doen. Echter kun je nu nog 1x de 10 man en 1x de 25 man versie doen. Dus eigenlijk 2x per week. In de komende patch willen de de raid-lock (dus die 1x per week) voor de 10 man en de 25 man aan elkaar gaan koppelen. Ben je dus saved (als je minimaal 1 boss verslagen heb in die instance) of je cleared de hele instance in de 10 of 25 man versie kun je de andere al niet meer doen. Dus je kunt 1x per week de 10 of de 25 man versie doen.

25 man versies doe je vooral met een guild. Zeker als de content net niet is. De 10 man versie worden al snel met een PUG (pickup up groep, dus als mensen shouten in een kanaal voor mensen die willen joien). Wat je dan in de guild krijgt is het volgende: "guys tonight ICC25" met reacties: "can't im saved". Dus spelers kunnen al niet mee omdat ze de 10 man versie al gedaan hebben.

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Klinkt inderdaad alsof de oude garde genaaid wordt, ondanks dat ik het nog steeds niet helemaal snap :+ (niet dat ik verdere uitleg hoef, waarschijnlijk begrijp ik het beter zodra ik zelf hoger level heb en voorlopig snap ik de brede lijn ;)).
    Maar om de hardcore spelers een extra uitdaging en motivatie te geven, kunnen ze dan niet iets van speciale raid shit doen met een nog hoger level gear (iets voorbij Epic ofzo)? Hoewel dan PvP misschien weer onmogelijk wordt voor casual spelers...

Het is natuurlijk ook moeilijk voor een spel als WoW met zo veel verschillende soorten spelers iedereen tevreden te stellen...

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    http://www.wowhead.com/achievement=1192#comments
    Bovenstaande link kun je bekijken, maar heb er niet veel aan gehad tot nu toe.

Echt al ontiegelijk lang bezig om Quest Achievement van Nagrand te halen. Jullie weten er van, maar dit slaat echt alles.

Ik heb 74/75 quests gedaan. Ik wil dus die laatste ook doen.

Heb al een tricket geopend met een GM, nadat ik melde alle bekende site's en de juiste add on (EQ) te hebben geraadpleegd.

Ik kan er alleen verdorie niet achterkomen waar die laatste quests zich bevind.

WoW-Head al helemaal gaar gezocht.
    Thotbot idem dito, samen met WoWhead.

EQ geeft alleen telkens aan dat ik alleen More Warbeads nog moet in Nagrand.
    Ja DUH! Dat is alleen een quest die niet meetelt voor de achievement.

Volgens mij, ben ik wel zeker van, heb ik ook de Quest drops van MOBS al gedaan. En bij Heming Nesiwary schijnt een mob te spawnen wiens achtervolger je moet doden. Ik meende deze per toeval in het recente verleden ook al gedaan te hebben.

Tevens heb ik die Kurenai die je in veiligheid moet brengen ook al gedaan. Ik bedoel de quest waarbij je eerst die mobs tegenover hem moet killen voor hij de quest dropt.

Aaargh, weet het echt niet meer.

Is er iemand met de Nagrand quest achievement die me kan helpen?
    Je word hier gewoon echt gestoord van.

Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nu met een GM aan het praten. Hij heeft goed en heel goed nieuws voor me zei die. ^^

Deze quest die jij noemt heb ik al gedaan. ;)

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Bij onze guild mag dat gewoon niet, doe je het wel heb je kans om genomineerd te worden voor een guild kick _0/

Ik vind 10man instances leuker dan 25 tbh, zijn nu bezig met heroic mode en hebben alleen putricide, sindragosa en lich king nog niet op heroic. Vermaak me prima :)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Probleem met mij is ook alweer opgelost.
    Ik moest een quest chain oppikken in SM.
    Deze voert mij door heel Outland heen, maar ik heb straks hopelijk wel mijn Nagrand achievement.

Ik kijk nu al naar EK en K uit, vooral die laatste lijkt me lastig voor Loremaster.

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Level 40 nu, mechanisch paard is awesome!:cool:

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Welke bedoel je?
    Vast niet The Celestial Steed.

Kun je misschien ff een screenshot voor me maken met die mount?
    En me gelijk vertellen waar ik die kan halen? :+:9

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Het is deze, gewoon een redelijk standaard mount hoor :9. Plaatje en locatie staan bij de link. Zie nu ook pas dat ie niet mechanisch is, maar gewoon wat bepantsering heeft :+.

19. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had gelukkig nog een ongebruikte zevra mount. En die is nu omgewisseld naar een x53 mount. En de mount is echt geweldig. De brief die je erbij krijgt zegt wel zo'n beetje wat je ermee gaat doen:

From: Master Handler Sylvester
    Title: X-53 Touring Rocket

TO: Name

FROM: B.O.O.M. Rocket Works

CONTENTS OF CRATE:

-One (1) X-53 Nether-Rocket,
    Touring Model

-One (1) Rocket Ignition Key

-One (1) Rear-Mounted Ejector Seat

-Zero (0) Parachutes

Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Van die serie paarden heb ik alles al.
    Geeft verder niet, bedankt voor de info. :thumbs:

@ WesleyRBK: Heb jij niet een vriend die ik kan recruiten? Ik wil die mount ook zo graag. :'-(:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina