1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PRIJSVRAAG] Win vroege Halo: Reach Multiplayer Beta code!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 28 apr 2010.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Wil jij al op 30 april aan de slag met de Halo: Reach Multiplayer Beta? Dat kan! 12 van Xboxworld.nl's meest hardcore Halo gamers worden uitgekozen om vanaf 30 april aan de slag te gaan in de nieuwe multiplayer modus van Halo: Reach.

    Win één van de 12 extra vroege Halo: Reach Multiplayer Beta codes!

    -------------------------

    Hoe kan ik kans maken op één van de 12 codes?

    Door te laten zien (middels overweldigende Bungie.net statistieken, of een leuke foto, essay, wees creatief) dat jij bij de 12 meest hardcore Halo fans van Xboxworld.nl hoort!

    Wanneer krijg ik de code?

    Op 30 april, als wij de codes van Microsoft krijgen zullen we de 12 meest hardcore Halo gamers uitkiezen die per direct aan de slag kunnen gaan in de Halo: Reach Multiplayer Beta.

    Wat moet ik nog meer doen?

    We zouden graag op de 1e mei een kort verslagje willen hebben van alle 12 gamers ( één kort A4 -tje in Microsoft Word) met jullie ongezouten bevindingen van de veranderingen en ervaringen in de Halo: Reach Multiplayer Beta zodat wij deze online kunnen zetten voor andere gamers die kort daarna aan de slag gaan!

    --------------------------

    Laat hier onder in de reacties zien waarom jij een code verdient en als eerst naam kan gaan maken in de Halo: Reach Multiplayer Beta. Succes! :thumbs:

    13 codes uitgedeelt uiteindelijk!

    Mr. Elk
    WiZbLuE
    CaSpeeD
    masterspy
    silverlink
    Heroic
    Stoempfel
    - Anoniempje
    Gerwinw
    Sato
    Jorrie
    NeonovA
    Lord | Meridius
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2010
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    //nevermind
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  3. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is zegmaar, 3 dagen eerder? yay :p ik ben er die dagen toch niet, dus ik doe niet mee. moge de beste winnen :)
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet winnen omdat ik gewoon de shit ben.

    Zou hem alleen wel weggeven aan maat van me die geen ODST heeft.. Mar dat moet k dan natuurlijk zelf weten.
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Omdat ik natuurlijk eerder wil beginnen met de beta (Wie niet eigenlijk?), zal ik eerst een paar van m'n Halo 3 games posten waar ik echt opmerkelijk bezig was en dan echt op een rotmanier doodga :+.

    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=1622568224&player=WLS%20x%20iiLegion
    Opmerkelijk:
    -14 sniper kills waaronder 12 headshots.
    -Een streak van 28-0
    -Vervolgens doodgaan door een plasma grenade die ik wil gebruiken om de persoon achter me te krijgen (Via de muur). In principe eindig ik dus die fantastische game door mezelf te sticken.

    2 kills verwijderd van een Invincible / Perfection combo makes me sad! :emo:

    En hier was ik ook net 1 kill verwijderd van een Invincible / Perfection, iemand in een Banshee van ons team besloot al mijn kills zoveel mogelijk te stelen en vervolgens weg te vliegen wanneer die wel echt nodig was :+.

    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=1424901611&player=WLS%20x%20iiLegion


    From badass to loser in 16 seconds.


    Niet mijn beste perfection, maar hij kon toevallig capturen dus ik zal hem er maar bij plaatsen.



    (Als iemand kan renderen of kan capturen, ik heb genoeg maffe en leuke dingen op mijn fileshare staan die ik eventueel dan nog zou kunnen showen)

    Toen Halo 3 uitkwam zat ik na ongeveer een week op 1000/1000 en met ODST was ik ook 1 van die personen die gelijk voor alle vidmasters ging. Leuke herinneringen aan het halen van Annual met een paar vrienden en uiteindelijk zo'n 60 keer overnieuw moeten beginnen, of net in de laatste ronde voor set 4 van de Firefight vidmaster iemand hebben die perongeluk disconnect.

    Ik heb dus in ieder geval zat te lullen over Halo en ik ben vooral graag competitive bezig omdat Halo toch naar mijn mening altijd de grootste skill-based shooter geweest is. Ik ben dus ook vooral benieuwd naar wapens zoals de Needle rifle / DMR / Pistol (Eindelijk terug van CE?) en of zij mij de BR kunnen laten vergeten. Ik speel ook graag altijd BTB als ik in me eentje ga spelen dus ik denk dat ik met de nieuwe 'Invasion' gamemode me ook wel aardig zal redden, ook doet het me erg denken aan UT's 'Assault' mode en daar heb ik goede herinneringen aan.

    En ik speel nu al eigenlijk 10 jaar Halo, daarom heb ik ook gelijk de 'Legendary' edition gepreordered toen ik de kans kreeg. Het is Bungie's laatste Halo en die moet zoals Sgt. Johnson het zou zeggen 'Send me out with a bang' oftewel met een klapper dus eindigen. Ik ben dus zeer benieuwd of al die nieuwe aanpassingen ook een goed resultaat zullen geven, want het blijft natuurlijk de laatste Halo game en het zal moeilijk zijn om de hardcore fans gerust te stellen.

    Ik hoop dat ik één van de vroege beta-codes win, maar ik heb geen idee wat anderen mensen nog in zullen sturen om er één te bemachtigen :9. En als ik niet win, dan kom je me vrijwel zeker tegen vanaf 3 mei!
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  6. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij deze wat Halo 2 & 3 statistieken van 2 accounts. Let vooral niet op het aantal gespeelde games. :+
    Ja, ik ben best verslaafd aan de Halo reeks en zou het zeer tof vinden om Halo Reach iets eerder te kunnen testen en er een leuke montage van te maken voor XBW.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    En.... als dit geen geluk is, weet ik het ook niet meer. Of zijn het mijn hardcore skills? :+
    [yt]WfTdc2pJpd4[/yt]

    En als laatst mijn Halo Waypoint stats. :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet winnen, want daar word ik gelukkig van, en als ik gelukkig ben is mijn vakantie beter en dan kan ik beter aan mijn opleiding beginnen , want ik studeer Rechten dan, en omdat ik beter ben begonnen lukt alles beter, en daarom wordt ik een betere advocaat, en als je dan later in de problemen zit help ik je gratis, omdat ik de Reach Beta heb gekregen :D
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    - Omdat ik toen Halo 3 nog geen DLC had, ik de 1000/1000 Gamerscore had en dus een van de (toen nog) 3% van alle Halo 3 spelers een samurai zwaard had! (http://www.bungie.net/stats/halo3/achievements.aspx?player=Spaulding ST), wat kreeg ik een PM's'/reacties hoe ik dat zwaard op m'n rug droeg, geweldig :D.
    - Voor mij is Halo 3 het beste (multiplayer) game op de Xbox 360 (zo niet, aller tijden). Weinig gaat daar aan veranderen.
    - Ik heb met Lone Wolves een rank van 45 behaald waar ik ook erg trots op ben. Heel wat gefrustreerde uren mee gehad! Maar dat adelaar achtige symbooltje maakte alles weer goed \o/
    - Heb een paar Perfections gehaald + Killastrophe 8)
    - Halo 3 heeft mij 1 controller gekost
    - Mijn beide K/D ratio's van Ranked/Social zijn positief (1.02 en 1.19 respectievelijk)
    - Ik kan absoluut niet wachten op Halo: Reach (beta)
    - Heb er 2000+ (inclusief: Custom matches, lekker glitches opzoeken :p) potjes op zitten, niet schrikbarend veel maar toch wel noemenswaardig.
    - Alle mappacks gekocht (nouja, de laatste Mythic dan niet), om daarna ODST te kopen 8)
    - Heb ik al gezegd dat ik graag de beta wil spelen? :+
    - Mocht ik winnen, zal ik uiteraard er graag uitgebreid verslag van maken met begeleidende plaatjes.
    - Wie kan er nou zo'n stoere Spartan weigeren :+
    [​IMG] (foto is genomen op 23 december 2007!)
    - Mijn Service Record:
    [​IMG]
    [​IMG]
    - Nu ik dit allemaal weer doorlees krijg ik er nog meer zin in! Wat een geweldig spel is het toch!
    - Met Forge allemaal constructies bouwen waardoor het een grote explosieve bende wordt.
    - Ook met Forge alle wapens op een map verwijderen en daar stickies in de plaats voor leggen.
    - Legendary difficulty in m'n eentje uitgespeeld!
    - Je maakt niet alleen mij er blij mee, ook m'n broer, dus dubbel zoveel plezier!
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  9. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben best slecht in Halo (zie mijn service record maar. Al komt die lage exp doordat ik destijds best slecht internet had en daardoor vaak uit matches werd gegooid. -1 exp per keer dus...) en al helemaal geen Hardcore-speler, maar stiekem vind ik Halo best tof en aangezien ik ODST niet heb (*schaam* ) en ik wel weer zin heb in een nieuwe, toffe multiplayer is deze code de enige manier voor mij om in de Bèta te kunnen, dus gun me die kans! *)
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist even een foto gemaakt, Met mijn telefoon helaas want ik ben nog steeds op zoek naar een goed fototoestel.

    [​IMG]

    P.S. Halo: Combat Evolved was mijn introductie in het shooter genre.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom meedoen als je ODST hebt? :confused:

    Ik zal zo even een fototje maken van mijn verzameling :)
     
  12. Gerwinw

    Gerwinw Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    wow your kidding me, right?!

    Wow, als fanatieke lezer van al jullie leuke nieuwtjes op de xboxworld site, heb ik mij toch maar even geregistreerd.. Want deze prijsvraag lijkt mij meer dan de moeite waard om ook even te reageren!!

    Ik ben al halo-fan vanaf het eerste uur en ik kan wel stellen dat mijn game verslaving is begonnen toen ik voor het eerst Halo 1 speelde op de oude xbox :). Met vrienden tegen elkaar op een zondagmiddag of gewoon via het het oude xbconnect programma heb ik aardig wat dagen achter de xbox versleten..

    Sindsdien heb ik deze halo reeks tot op de voet gevolgd. Alle spellen aangeschaft en tot in den treure online gespeeld, vaak samen met mijn broertje. Na een drukke periode van school en werk kijk ik al weken uit naar de nieuwe release van de beta van Halo Reach.. Om deze eventueel al eerder te kunnen spelen lijkt wel een geschenk uit de hemel met de aankomende meivakantie en een uitstekende manier om mijn ontwenningsverschijnselen weer een beetje in bedwang te kunnen houden :)

    Zoals gezegd, na een korte pauze wegens drukte, kijk ik enorm uit naar de nieuwe beta en hoop ik mijn verloren tijd weer een beetje in te kunnen halen.. Het liefst zo snel mogelijk dus :). Ik ben van origine een redelijk fanatieke halo gamer, zoals je uit mijn service record kunt aflezen: http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=Gerwinw

    Iedereen alvast veel game plezier toegewenst!! En hopelijk tot in de beta..

    Groet, Gerwinw
     
  13. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat een vriend/kennis van mij die dan kan lenen?

    Plus ik ben te lui om steeds disc's te moeten wisselen. (Wil nog steeds dat er een dvd wissellaar voor de xbox360 komt. O-))
     
  14. Gerwinw

    Gerwinw Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zus heeft een baby met Master Chief, is dat hardcore genoeg :$
     
  16. Serg1337

    Serg1337 Sierra-1337

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook even meedoen dan, ik ken iemand die het goed kan gebruiken, en als hij hem niet wil, wil ik wel eerder beginnen (ookal heb ik ODST)! ^^

    [​IMG]

    [​IMG]

    Mijn Bungie.net profiel (Voor als je een betere overzicht wil hebben, en op m'n fileshare staat hoe ik de Vidmaster Annual achievement heb gehaald in 30 min. ^^)

    En nu hopen dat ik wordt gezien als 1 v/d 12 hardcore fans hier op XBW! (En in mij zelf weet ik zeker dat ik er een ben! :) )
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mensen die ODST al hebben hoeven zich GEEN zorgen te maken dat ze, om het feit dat ze dit spel hebben, niet kunnen winnen.
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm? dus als je ODST bezit, kan je sowieso meedoen met de beta? hmm... hoe zit dat dan.. krijg je dan een code of iets? :)

    ik wilde net poste waarom ik de code wil.. maar als je al toegang krijgt tot de beta met odst, hoeft dat natuurlijk niet.. dus hoe zit dat?

    E: zie dat er een soort van ''uitnodiging'' zit bij ODST. maar ik zie geen code ofzo. Hmm, denk dat het dan gewoon gaat via het hoofdmenu van die game. ach ja, zal er vanzelf achter komen.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  19. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Stoempfel, no life Halo speler sinds de release. En daarom ook trotse 5 star General, hoogste rang in Halo 3 met 7000+ exp.

    http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=Stoempfel&sg=0

    En dus iemand die precies aanvoelt wat er veranderd is, en goed aan kan geven hoe een hardcore halo speler tegen de nieuwe game aankijkt. Niet te missen toch...?
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  20. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    De Beta start op 3 mei voor iedereen die ODST heeft (en het maakt niet uit of je hem geleend hebt o.i.d. het gaat erom dat je de cd in je xbox hebt zitten).

    Met de code die je kan winnen kan je vanaf 30 mei al spelen en je hebt ODST niet nodig. Dus voor mensen die ODST wel hebben, is het alleen een paar dagen eerder spelen. Voor de mensen die ODST niet hebben (zoals ikO-)) is het een code om in de Beta te komen, anders komen ze er sowieso niet in...
     

Deel Deze Pagina