1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PRIJSVRAAG] Win vroege Halo: Reach Multiplayer Beta code!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 28 apr 2010.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    edit;
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, dat is een hardcore fan hier hoor!:eek:

    :{
    Haha, leuke fimpjes, jij bent zeker van de harde kern :cool:.
    Dat is nog eens best een redelijke deal, maar ben je straks niet verslaafd aan Reach waardoor je je opleiding verneukt?:+
    Das ook zeker hardcore!8)
    :lol:
    Ik weet niet of het weer hetzelfde zal gaan, maar met Crackdown, waar de Halo 3 beta bij zat, verscheen in het hoofdmenu van Crackdown toen een optie om de beta te downloaden.

    Ik verdien die code omdat ondanks dat ik in December 2008 pas Halo 3 kocht, ik hem wel vier keer opnieuw heb aangeschaft vanwege krassen, grijsdraaien en dat soort dingen (kan later wel picca maken van de hoesjes, nu kan het even niet). Na Halo 3 bij een vriend te hebben gespeeld zag ik eindelijk in dat shooters wél ook op de console werkten en heb ik voor de 360 (waarop ik eerst alleen race-, sport- en third-person games op speelde) toen Xbox Live Gold aangeschaft samen met mijn eerste Halo 3. En ook ik heb een controller gesleten dankzij het spelen van dit spel. Anno 2010 is dit nog steeds een van mijn favoriete games, vooral vanwege de optie om met vier spelers split-screen online te spelen.
    Bovendien hoop ik dat het typen van dit korte, doch emotionele en aangrijpende verhaal aantoont dat ik best een korte review over de beta kan geven.
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las in het ODST topic dat het zo zal gaan ;)
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    owja, goede reden :+
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ja maar met halo 3: odst krijg je hem niet 'early'.... dat is de point van deze prijsvaag :) dus iedereen kan meedoen hoor!
     
  6. Gerwinw

    Gerwinw Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die belofte kan ik ook maken als rechtenstudent :) Join the club.. mooie cirkelredenatie btw, succes!
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kerel jij bent 12 (o.i.d.). :)

    @Iedereen: Het heeft geen zin om elkaar af te troeven of te laten zien dat meer 'recht' hebt op deze code dan iemand anders, de redactie gaat dit heel zorgvuldig bekijken. ;)
     
  8. Gerwinw

    Gerwinw Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    My bad, staat natuurlijk wel wat op het spel he :)
     
  9. Serg1337

    Serg1337 Sierra-1337

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moest jezelf toch bewijzen?:+

    Anyways, alle hardcore fans, wees zo hardcore mogelijk! ^^(en succes!)
     
  10. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    idem, ook een rechtenstudent hier. Ik wil dit winnen zodat ik nog meer kan gamen, nog minder punten kan halen en nog langer rechtenstudent ben :D

    De logica daarin is gewoon niet te stuiten.

    Ik heb ODST al maar dat maakt niet uit want ik doe het gewoon om dezelfde reden als de rest hier. namelijk omdat het GRATIS is :p
    Edit, en ik heb alle denkbare halo achievements = EVA helmet voor avatar maarum. Ik post hier meer voor de lol. Geef het maar aan iemand die er echt intens gelukkig van wordt ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  11. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    De beta is zoiezo gratis, denk dat het voor degene met ODST er nou juist vooral om gaat dat je hem dan eerder kan spelen :cool:.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En omdat je 3 dagen eerder helemaal los kan gaan! \o/
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Starmembers krijgen er sowieso één? :+
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat we de prijsvraag maar verlengen tot 1 mei.... ;) Nee, grapje hoor. En nog een nee, starmembers krijgen 'm niet zomaar. :eek:
     
  15. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verdien een code omdat ik een dedicated Halo speler ben. Speel sinds halo 2 release. En wil dit graag voortzetten met halo reach en dus zoveel mogelijk games spelen in de beta.
    Hier wat links naar mijn oude en huidige accounts.

    Oud accounts halo 2: http://www.bungie.net/Stats/PlayerStatsHalo2.aspx?player=Masterspy NL

    http://www.bungie.net/stats/PlayerStatsHalo2.aspx?player=tss masterspy&sg=3

    Oud account halo 3: http://www.bungie.net/stats/halo3/careerstats.aspx?player=tss masterspy

    huidige account voor halo 3: http://www.bungie.net/stats/halo3/careerstats.aspx?player=II MasterSpy II

    ten tijde van halo 2 was het zelfs zo erg dat ik een jaar bleef zitten op school. Omdat als ik thuis kwam tot een uur of 1 's nachts doordeweeks door ging. En in het weekend tot 4 uur 's nachts speelde zelfs
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bij deze mijn inzending :)

    Verzameling:
    [​IMG]
    [​IMG]


    Je ziet hier:
    - 3 Halo boeken
    - Halo: CE
    - Halo 2 limited edition
    - Halo 2 classic
    - Halo 2 voor de pc
    - Halo 2 mappack
    - Halo 3 limited edition
    - Halo 3 normale editie
    - Halo wars
    - 2 halo t-shirts
    - 1 spartan action figure

    Halo 2 heb ik dubbel omdat ik hem letterlijk kapot gespeeld heb en dus een nieuwe nodig had, moet wel kunnen blijven spelen natuurlijk :) Daarnaast heb ik ook halo 2 voor de pc gekocht zodat ik zelfs op vakantie kon spelen. Van Halo 3 heb ik ook twee versie. De limited edition was voor thuis in de kast en de normale versie gebruikte ik op lans (Dan kon ik heb gewoon laten liggen op meerdaagse lans en thuis toch nog spelen).
    Halo wars heb ik gekocht toen ik een tijdje zonder live zat en toch halo wilde spelen. De T-shirts en het poppetje heb ik van de bungie site besteld toen ik nog op de middelbare school zat, ik speelde Halo 2 toen echt non-stop en wilde aan iedereen laten zien hoe grote fan ik was :+

    Stats:
    [​IMG]

    Zoals je ziet heb ik veeeeeeeeel meer Halo 2 gespeeld dan Halo 3, dat komt voornamelijk doordat ik ondertussen studeer en dus veel minder tijd heb om te spelen. Toen ik op de middelbare school zat ben ik een jaar blijven zitten en ik geef Halo 2 daar de schuld van! Ik zat echt elke dag na school tot een uur of 11-12 's avonds Halo te spelen met mijn vrienden, ongeveer de helft van die groep bleef dat jaar zitten :) Halo 2 heb ik ook op de laatste dag nog met die groep gespeeld 'for old times sake'.

    En als laatste natuurlijk mijn gepimpte pinpas met een plaatje van 'Mister Chief' erop
    [​IMG]

    Ik zou natuurlijk vereerd zijn als ik een stukje voor xboxworld mocht schrijven over de beta :+
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vette shit al die pics !! :eek:
     
  18. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis heel simpel. Geef mij zo'n code en ik zal de mods hier op de avoid list zetten in Halo 3 zodat ze nooit de keiharde slag der vernedering hoeven mee te maken. [​IMG]
     
  19. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja, daar kunnen mijn stats niet tegen op!
    Geef hem alvast maar een code. :+
     
  20. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel gelukkig meer halo 2 games dan mr. elk. Heb iets meer dan 10000 halo 2 games:D als dat niet hardcore is weet ik het ook niet:p
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010

Deel Deze Pagina