1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    :emo: Kom op man
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Sorry het was nog vroeg :+
     
  3. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    En waar het hart vol van is......................:+
     
  4. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik van de A30 en A40 begrijp is dat er aan beide kanten 1 speaker zit en toch beweren ze 5.1 en 7.1 te laten horen. Iemand enig idee of dit uberhaubt wel goed klinkt/kan klinken? Ik dacht altijd dat ieder kanaal een eigen speaker nodig had.
     
  5. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis maar net waar je mee opstaat? :lol:
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat snap ik dus ook helemaal niet, hoe kun je nu geluid richten als er maar een speaker in zit? :)

    Jodel met je ODOL! :+
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat werkt nochtans echt wel goed met die Dolby heaphones technology. Dit is van hun site, natuurlijk weinig technisch maar zo heb je een idee, en het werkt dus echt wel.
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt!

    Nog steeds niet geheel duidelijk hoe het nu werkt maar ok :+ Heb iig het basis idee, denk maar ff harder googlen dan
     
  9. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit komt van de Dolby site af:

     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zit nog te twijfelen tussen een Turtlebeach X11 of X31.

    Begrijp nog steeds niet dat deze niet/nauwelijks te leveren zijn. Is t zó'n populair model of zijn ze net nieuw?
     
  11. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    een combinatie van populair en de nieuwste producten in de lijn ;)
     
  12. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Na wat speurwerk op google blijkt het inderdaad mogelijk om via stereo headsets een surround sound weer te geven. In geval van de Asto's met behulp van de mixamp geloof ik. Er zijn blijkbaar ook versterkers die deze technologie hebben waardoor je ook op deze sets met iedere stereo headset van surround kan genieten. Kwam wel overal max 5.1 channels tegen maar ik zag op de Astro site ook 7.1 staan. Maar goed, 5.1 is ook netjes :) Is las wel dat een goeie 5.1 speaker set up qua geluid nog steeds wel beter is. Maar goed, ik heb geen trek in al die speakers in m'n huis en mijn vrouw hecht geen waarde aan surround sound dus voor mijn films en spellen neem ik genoegen met zo'n head setje. Gezien de iets grotere functionaliteit van de Astro A30 heb ik besloten dat ik deze zal gaan aanschaffen. Even kijken of ik dat binnenkort doe of dat ik wacht tot volgende maand. Ik zal zeker mijn bevindingen hier op het forum plaatsen.
     
  13. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom de A30?? Is hetzelfde als de A40 alleen de A30 is handig als je daarmee ook buiten op je fiets muziek wil luisteren.. Ik zou persoonlijk voor de A40 gaan als je hem allen gebruikt voor games en films, heeft net wat grotere oorschelpen..
     
  14. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga em zeker gebruiken voor films en games maar omdat hij ook op bv een ipod kan zal ik ook zeker van die mogelijkheid gebruik maken. Maakt het product alleen maar praktischer lijkt mij. Maar ben blij dat je over die oorschelpen begint. Ik had al op een plaatje gezien bij een gast die de A30 op had dat inderdaad nog delen van zijn oor zichtbaar waren. Op site van Asto kwam ik een review tegen die meldde ""Unless you've got exceptionally large ears, the A30's earcups should rest comfortably on the furthest edges of your ears, with no gaps for sound to get in or out. The earcups of the A30s are closed-back for further sound isolation." Dus ik ga ervan uit dat je hetzelde resultaat krijgt als bij de grotere schelpen van de A40.
     
  15. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. ben benieuwd post wat foto's als je hem hebt... Ik heb de A40 nu een mnd of 6 wil echt geen andere meer.
     
  16. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik zeker posten als het zo ver is. Maar ga eerst ff surfen voor de zekerheid op zoek naar de afmetingen van die schelpen. Straks blijkt dat mijn oren te groot zijn lol Jammer dat ze ze niet ergens in de winkel verkopen dat kan je het gelijk zien. Maar, het is niet anders.
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou toch mooi zijn als ze de astro's ook gewoon in de winkel verkopen. maarja zo pik je wel de echte gamers tussen de casual gamers er uit he 8)
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ok, vat'm nu, bedankt :thumbs:


    Ik wacht nog een maandje aangezien in mei meestal prijzen overal droppen en dan ga ik de A40 halen.
     
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm zou wel lekker zijn als de astro in prijs zou zakken
     
  20. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik niet dat ze zullen zakken, je koopt ze immers rechtstreeks van de fabrikant. Maar het zou wel mooi zijn :)
     

Deel Deze Pagina