FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Je moet eerst een "seizoen" (10 wedstrijden of 16 punten) spelen. Als je 16 of meer punten haalt promoveer je. Haal je tussen de 9 en 16 punten moet je de cup winnen om te promoveren. Als je 16 of meer punten hebt moet je de cup ook spelen maar maakt het niet uit of je wint of verliest je promoveert sowieso. Ik zit nu dus na mijn seizoen in de bekerfinale.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Disagree, maar ik speel een voetbalgame dan ook geen heel jaar door. Ff uitspelen + nodige achievements halen = de kast in bij mij en door met het volgende spel.

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij dus niet, af en toe zet ik hem ook wel weg maar ik pak hem altijd wel één of twee dagen daarna weer op om wat wedstrijdjes te doen.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt.

5. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook wedstrijden simuleren in de offline WK mode ? Die vriendschappelijke wedstrijden slaan namelijk nergens op,

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet.
    ben nu wk bezig voor de achievements.
    maar de wedstrijden speel ik niet.
    vriendschappelijk gewoon laten staan tot wedstrijd afgelopen is en voor de punten maak ik snel 2-0 en dn mar wachten tot het gedaan is.

7. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen ,

Welke camera is het beste om mee te spelen? Ik heb het idee dat je per camera verschillende doelpunten kan maken. Ik vind de tele cam saai omdat je dan niet de mooie acties van dichtbij ziet. Wat is nou de perfecte cam om je tegenstander kapot te spelen?

8. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige zones start je pas in een later stadium dus dat soort landen zijn al uitgeschakeld, als je op een land gaat staan en op Y drukt kan je hem vervangen voor een land wat eigenlijk al uitgeschakeld was.

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Als je het Wk start kun je kiezen of je de complete kwalificatie speelt (met vriendschappelijke wedstrijden), of alleen de échte kwalificatie wedstrijd (zonder vriendschappelijke wedstrijden) of direct het WK zonder kwalificatie.

De onzin om dus te gaan zitten wachten op deze wedstrijden is niet nodig :thumbs:

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wat versta jij onder het uitspelen van een voetbalgame?
    Just curious. :)

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wtf er zit al iemand in Divisie 5 en terwijl ik dacht dat het een prestatie was met Thailand in Divisie 9 te komen :p

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat zijn die Divisies? Ik krijg hem als het goed is morgen! Zo veel zin in :D

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, hier moet ie ook binnen komen morgen. Hele dag vrij, dus lekker veel spelen.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben vrijdag ochtend vrij. Vrijdag middag vakantie: zeven tot tien dagen lekker naar de hoge Veluwe, en dan nog een week vrij (onze school heeft twee weken meivakantie. :thumbs:). Die-hard FWC. :)

15. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als je 10 wedstrijden gespeeld hebt moet je minimaal 16 punten hebben gehaald om een een volgende divisie te halen.
    Hoe meer je wint hoe verder je op de Ranglijst (Divisies) staat.
    Bij 9 punten of minder degradeer je uit je divisie.

In Divisie 5 en 7 staan nu 2 Nederlanders ook echt de enige spelers die niet in Divisie 8 of lager zitten (Kwaliteit en Levymaster) terwijl er een paar in 8 zitten en de meeste in 9 en 10.

Zelf zit ik in Divisie 9 na 3 wedstrijden gespeeld te hebben moet ik nog 9 punten te halen om Divisie 8 te halen.
    Speel zelf met Thailand (1 Ster) en speel maximaal tegen 4,5 sterren waar ik vaak ook van win

Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
  19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
  20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden: