[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    +1!

Ook film gezien en er waren zoveel hints naar Avengers en Captain American! Niet normaal! Ik vond het een super film! Aanrader! :b:

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ja!
    Spoiler voor als je I2 nog niet hebt gezien;
    Zag je die shield van Captain America? :eek: Nice!

3. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je moet haast blind zijn geweest om dat ding niet te kunnen zien, word praktisch voor de camera vastgehouden.

Verder even leuk als zijn voorganger, maar vond het technisch geneuzel iets teveel van het goede af en toe, of ik ben niet slim genoeg of ze zaten gewoon een hoop moeilijke woorden naar het scherm te gooien om het allemaal een beetje intelligent te laten overkomen. (m.b.t. Stark's energietoevoer).

Edit: iemand trouwens de nieuwe Inception trailer bij de voorstukjes gezien? Bij mijn IMAX voorstelling was ie niet aanwezig.

Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    The Hurt locker

had wel een realistische film verwacht, was het echter niet. Typisch Amerikaans, patriottisch, helden etc Verder..wat was het verhaal nou eigenlijk? Zaten maar wat scenes aan elkaar geplakt leek het. Leek meer een documentaire :9
    Verder leek het wel een groepje amateurs die die bommen gingen ontmantelen ;)

6,5 voor de moeite (heel misschien dat ik hem ooit nog een keer kijk, heb het gevoel dat ik iets heb gemist)

5. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand ook na de aftiteling gekeken van IM2 ?

_O_

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daybreakers

Gaaaaap, zoveel van verwacht maar wat een slechte, saaie, belachelijke kut film.

7. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Die staat om m'n To Watch List. Niet zo denderend dus? Valt ie een beetje te vergelijken met 28 Days Later of werk van George Romero?

Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, was 1 van de weinige die bleef zitten 8).
    Erg vet inderdaad!~
    Vind die marvel films van Warner Bros steeds meer op een serie lijken, alles verwijst naar elkaar. Heerlijk!

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vampieren en Zombies vergelijken... yeahh right...

10. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Iron Man is in bezit van Marvel en in samenwerking met:

11. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    |:-

Ja, was misschien wat te moeilijke vraag.

Is ie qua "opbouw" en "verloop van het verhaal" te vergelijken met die films die ik opnoemde? Aangezien ze allebei in het genre "horrorfilm" passen.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geen moeilijke vraag ,gewoon verkeerd geformuleerd.

En nee.

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    My bad!
    Haha, Paramount bedoel ik dan. Zat te twijfelen of ik de juiste studio had, niet dus 8). Maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik.
    Laatst is trouwens bekendgemaakt dat Joss Whedon (bekend van oa: Buffy the vampire slayer en Serenity/Firefly) The Avengers film gaat regiseren. Zelf niet zo'n fan van hem, maar goed. Ben benieuwd wat het word. Denk dat het enorm goed in de gaten word gehouden door de studio, dus heel slecht word het sowieso niet. Heb normaal een hekel aan de studio's die alles zo mainstream mogelijk willen, maar ik verwacht sowieso niet veel verrassends in een Avengers film, dus dan mag het.

Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Als Joss Whedon het reggiseerd, dan kan het bijna niet foutgaan. Hij heeft Dollhouse ook goed vormgegeven voorzover het kon.

15. AgentSmith

AgentSmith Guest

Details over Easter Egg scene Iron Man 2

Let op! Artikel bevat mogelijk spoilers.

Net als na de aftiteling van Iron Man (2008) krijgen de bezoekers van Iron Man 2 een korte "Easter Egg" voor hun kiezen na de eindcredits. Hieronder lees je een omschrijving van Latino Review, gevolgd door twee foto's van de scènes.

Word je liever niet gespoilerd, stop nu met lezen!

We see a black car drive through the desert of New Mexico. They make sure to tell us it's New Mexico by showing a closeup of the license plate which reads 8RE 2Z1 New Mexico. The car door opens and Agent Coulson walks up to a giant crater. There are trucks driving around a big hole in the crater. Agent Coulson turns around, gets on the phone and says, "Thor. We've found him." (He could also be saying, "Sir, we've found it." I couldn't exactly tell, the audio wasn't that great).

The camera then cuts to a shot of Thor's hammer stuck in the ground in the middle of the crater.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Hij zegt "Sir, we've found it."

Ik neem trouwens aan dat die extra scene in The Incredible Hulk waar je Stark ziet zich afspeelt na Iron Man 2. We krijgen dus in ieder geval nog een Thor en een Captain America film voordat The Avengers uitkomt. Hoop nog op een tweede deel van The Incredible Hulk.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631

Barst van de clichés en een flinterdun verhaal. Kon me er niet heel erg aan ergeren, want de beelden en de wereld zijn echt super gaaf. Heerlijke wereld en zo mooi neergezet.

7/10

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Ik bij een vriend vanmiddag: volgende week moeten we naar iron man 2!
    me pa: wat een ballefilm is dat zeg.
    ik: want?
    hij: t is gewoon een ballefilm! trailer gezien. ballefilm!
    ik: ja waarom dan?
    hij: kinderachtige ballefilm, beetje apen met metaal aan het spelen enzo.
    ik: dus? deel 1 staat in imdb top 250. (waar hij nogal een fanaat van is)
    hij: nou en. je kan gewoon niet tegen kritiek.
    ik: op basis van een trailer vind je het een ballefilm?
    als je gewoon zegt dat t niet je smaak is..

:emo:

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Als hij zegt dat het een ballefilm is dan is dat ook! je moet wel respect hebben voor die vriend van je hoor!8)

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    ging me meer om het feit dat ie dat oordeelt op basis van een trailertje..en t is me pa. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina