FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ik snap wel wat je bedoelt Imark 007.

maar er zitten hier ook mensen die erg lang moeten sparen voor een spel en daarom bewuster keuzes moeten maken m.b.t aanschaffen.

ik kan het me makkelijk permitteren dus dan vind ik zo'n WK editie alleen maar een leuke extra.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, dat snap ik. Maar vind het wel raar dat sommige mensen bang zijn dat na het WK er niemand meer online te vinden is. Terwijl FIFA een ontzettende populaire reeks is. Toen FIFA 10 uit kwam, kon ik ook nog makkelijk tegenstanders vinden in FIFA 09. Dus online blijft het heus wel druk, ook na het WK.

Vandaag met Ivoorkust de kwartfinale gehaald in het online FIFA World Cup. Echt een lekker team hoor, de achievement gehaald van 10 goals scoren met dezelfde speler in een online FIFA WC toernooi. Met Drogba natuurlijk. Alleen jammer in de kwartfinale na verlenging verloren van Nigeria. Maar online het WK spelen is wel heel verslavend.

3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    zo heb hem besteld hoop m morgen te hebben anders zaterdag

4. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Tegenstander leaved na 7 minuten bij een 2-0 stand bij Online World Cup :emo:

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Online World Cup is tof! Speel mijn potjes met Egypte, spelen toch wel erg lekker. Helaas uitgeschakeld tijdens de laatste 16 door Zweden, opnieuw maar weer! :+

6. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Pfff, moest net in de finale voor mijn tweede online cup winst en promotie naar divisie 8. Kom ik in de finale ineens KwaliteiT5314 tegen, de nummer 1 van de wereld. Lekker ultra-verdedigend gespeeld en 2-1 gewonnen waardoor ik nu zelf 5de van de wereld sta:eek:

7. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    nice done!

8. Ninodebest

Ninodebest Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat ook ergens in de game: Ontgrendel code. Welke code?

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik scoorde net van een meter of 25 een drop kick met Rosicky. Schitterend spel. Als je scoort heb ik echt een blij gevoel door het publiek, meejuichende medespelers, de camera die als het ware meeloopt. Zeker een aanrader.

10. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Denk dat ik hem maar ga halen een dezer dagen. Kun je ook clubs doen trouwens?

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lol, ik zit vaak met hem in de party. Ook clubs mee gedaan.

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is het wk , dus helaas ;)

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik eens vragen wat zo een online toernooi nu betekend?

Je kiest een land, bijvoorbeeld ivoorkust. En dan? Want je komt tegen zweden en dergelijke landen, betekend dat er iemand anders zweden speelt, of speel je dan tegen de cpu?

14. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een kutpotje net online. Ik heb 4 keer de paal geraakt en 2 keer de lat. Kom ik ook nog eens 2-1 achter in de 80e minuut gaat ie natuurlijk dat irritante ssst gebaar maken. Gelukkig vliegt er dan nog in de 90e minuut een schot in dat door zijn verdediger van richting werd veranderd :lol:

Nee je komt gewoon in een poulefase terecht met 3 andere landen die bestuurd worden door echte mensen.
    Groepsindeling van het WK wordt dus niet aangehouden. Ik kwam bijvoorbeeld met Argentinië in een poule met Duitsland, Spanje en Algerije

Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Online speelt wel veel beter dan FIFA. Misschien illusie, maar heb nog geen één keer last van slechte verbinding bij tegenstander gehad. Alles ging 100% soepel.

16. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aanrader dus ? En ik zou hem niet kopen......kost tie ?

17. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zelfs tegen mensen uit Japan en Korea had ik perfecte verbinding.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In mijn ogen wel, speelt heerlijk en veel soepeler als FIFA 10.

Ik heb hem voor 40 eurie gekocht bij MediaOffer maar toen was er nog zo'n korting met Addisaccount, niet zeker of dat nog steeds is. Nu is hij 48 euro, nog steeds 7 euro goedkoper dan in de winkels hier.

19. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
  20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als je online speelt en je zit in een poule. Moet je die dan achter elkaar spelen want anders zijn die mensen niet meer online? Hoe gaat dat in z'n werk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina