Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net na 43 uur uitgespeeld, eindbaas was echt een makkie.. na 1x staggeren gedood.. en 5 sterren bij de eindboss gehaald!

alleen hoe begin je nu met sidequests ? moet je dan terug naar grand pulse ??
    en inderaad hoe kom ik nu bij goeie grindspots?(zonder uren te hoeven lopen erheen hetliefste :p )

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik zeg al een miljoen keer dat je die Adamantoise in Eden moet hebben, maar als jullie niet willen luisteren. :emo:

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Netjes, mij lukte het niet in 1 stagger en dus geen 5 sterren. Ik ga echt niet die drie battles over doen voor 5 sterren. Vooral die middelste battle was shit. Tig keer gehad dat lightning instant KO ging, terwijl ik max death res had.

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe kom je daar?

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Gewoon, terug via een van de twee andere portals naar Eden Hall en teruglopen.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die Ada's kun je niet pre-emptiven toch ?
    Heb nog een poging gedaan op de steppe, maar die beesten one-shotten mijn hele party! :x

7. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom moet je ze ook death spammen en hopen op een lucky hit voordat ie opstaat. En nee, je kunt ze niet pre-emptiven. Ooit van Google gehoord? Daar vind je echt honderden tutorials en strategies voor deze beesten.. Succes!

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    I think I'll pass! ;)

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe kan ik fang de death ability laten doen?

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij alleen door haar als leader te nemen en dan zelf, handmatig, steeds die ability te selecteren ...

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    What's up with that big lava dude on AS ?

Is er ergens een mooie guide om de missions in volgorde af te lopen enzo ... ?

EDIT:
    Kun je niet uitzetten dat die GP map roteert? ik kan me moeilijk orienteren zo ...

Wat ook niet handig is dat als je een mission haalt, maar niet met 5 stars dat je dan terug moet naar de stone om hem opnieuw te kunnen doen...

Naja, ik ga eerst maar eens wat missions completen zonder met de sterren bezig te zijn !

Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    MMmmz het wilt niet erg lukken met die adas...
    ik denk dat ik de game maar een tijdje links ga laten liggen, ik zie niet echt het nut om echt veel sidequests te gaan doen..

Klein vraagje btw over die ciestone missies... starten die allemaal in gran pulse?

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit een beetje met hetzelfde. Waarom zou ik ign nog al die missions enzo gaan doen? En de CR upgrades kosten nu 30k per stuk.

En ene party met vanille maken en hopen op goede death hits bij die turtles, mwaaaaaah _0/

Die missies starten in GP of de omliggende gebieden waar je naar toe kan ... Echt van hot naar her en veel lopen ertussen, zeker als je nog maarw einig travelstones hebt zoals in het begin.En constant low level battles proberen te ontlopen. Very irri ...

EDIT:
    wie weet nog lekkere grindspots for CP en for Gil? (geen Ada)

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ze zouden die sidequests veel eerder een deel van het verhaal moeten maken, bijvoorbeeld als manier om goed en veel CP te grinden
    nu alles uitgespeeld is is het vrijwel nutteloos om dat nog allemaal te gaan doen
    want zo leuk is het ook weer niet om doelloos van hot naar her te rennen

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal mee eens. Ik ga proberen alle missions nog te doen (niet perse 5 sterren), maar ik ben bang dat ik daarmee mijn chars niet gemaxed krijg. CR upgrades kosten nu 60k ! (en ik heb nog steeds geen goede grind spot en geen item dat de CP verdubbelt ...

16. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Niet.

Alleen Vanille kan Death.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Hehe, inderdaad, had ik overheen gelezen. Ik dacht hij Vanille bedoelde :)

EDIT:
    ik heb nu survivor cat geequipped en zou meer shrouds moeten krijgen, maar in 40+ fights NUL gekregen :x

Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Adamantoise
    Adamantoise
    Adamantoise
    Adamantoise
    Adamantoise
    Adamantoise
    Adamantoise
    Adamantoise
    Adamantoise
    Adamantoise

Moet ik het nog een miljoen keer zeggen? |:-

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als je dat leuk vindt ... ;)
    Maar serious, er moeten toch ook spots zijn anders dan die verrekte ada's ?
    Anyhow, ik ben met die missions bezig en ben nu in de B en A classes te komen. Zag in een guide dat je voor sommige echt de 6 roles maxed moet hebben voor para's als SAB SAB SAB enzo... Dus moet ik echt wel CP hebben, maar ik denk dat ik al eerder afhaak.

Ik ben benieuwd hoever ik kom, tot nu toe is het nog enigzins leuk omdat ik nog steeds nieuwe gebieden kan bezoeken. Het heen en weer geloop is wel echt boooooring...

20. Aegrez

Aegrez Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam toevallig dit filmpje tegen op gametrailers. Heel misschien zit er nog een lokatie voor je bij :).

Laatst bewerkt: 29 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina