FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Soms blijft FIFA online gewoon kut, als of voor de wedstrijd al bekend is wie er wint. Als of de game instelt van 'HA DIE FIASCO KAN DOEN WAT IE WILT DIE BAL GAAT ER NIET IN'. Kans na kans, maar niks gaat erin. Je speelt de tegenstander plat maar niks gaat er in, en dan krijgt die gozer een hoeren kans en die maakt ie af. Echt, heeft niks meer met geluk nog skills te maken, het is gewoon echt zo in FIFA.

3. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De reden dat het online allemaal zo soepel loopt is dat het spel op de pas uitgevonden Cybertron servers draait.Nu even iets anders met welke camera kan ik het beste spelen? Want de telecam is saai! en het lijkt net alsof je met de televisie cam mooiere doelpunten kan maken..

gr

*sektor*

Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  4. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij hem ook al Danny ?

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nope, twijfel al een aantal dagen of ik hem ga bestellen. Ben fifa10 wel zat. En voordat fifa11 uitkomt zijn we nog een half jaar verder!

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dat heb ik ook dus net gehad ...
    Alles gaat gewoon fout en soms funtioneerd je speler niet op wat je doet en dan kan je blijven drukken maar doet hij gewoon niks.
    Ook lijkt het net als je er niks lukt je de scheidsrechter tegen hebt.

Heb al een iets van 10 keer in de wedstrijd een schouderduw gekregen waarbij de bal niet eens in de buurt was en kreeg maar geen vrije trap terwijl ik voor me kleine schouderduwtjes wel een vrije trap tegen krijgt ...

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahneeeeee he????????????

Meen je dat nou? Dat je wordt genaaid door de cpu? Dus dat jouw team niks kan en je tegenstander wel (of vice versa)? Dat is dus bij pes ook, en daar irriteer ik me zo grandioos aan.

Als dit er in zit, dan wordt het een no buy for me. Ik wil een eerlijke game, waarin skills, en soms wat geluk nodig is. Niet dat ik ineens helemaal niks meer kan omdat de cpu mij downgrade om de pot ''spannend' te maken.

Ik hoop dat jullie nu gewoon een keer pech hebben gehad, en dat het niet elke pot zo is.

Even andere reacties af wachten.

Heh! Wat jammer, ik lees alleen maar goede berichten, en dan ineens dit.

8. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is volstrekt onzin. Het ligt gewoon aan jezelf als je niet kan winnen. Je moet dan een andere camera instellen zodat je meer schietkansen krijgt b.v. de televisiecam.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb dat in fifa10 ook. Maar het kan ook gewoon zijn dat de tegenstander erg goed staat zodat het lijkt alsof je niks lukt.

10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het gebeurt niet echt vaak maar het is gewoon vreselijk irritant.
    Je weet dat je gewoon de wedstrijd domineert maar aan de andere kant weet je dat je kansloos bent en voelt.
    Als je opeens een doelpunt scoort gaat het soms opeens vloeiender en haal je gewoon je doelpunten in die je hebt gemist.

Maar het vreselijkste is dat een opendoel kans dan een er vaak niet in gaat :{

Voor de andere mensen die willen zeggen dat ik scheef ben dat moet je maar je mond houden.
    Heb een gemiddelde van 3 doelpunten voor met Thailand en speel vaak tegen 4 en 4,5 sterren ..

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Moet het maar even zeggen, wat een ontzettend lekker spel.

Loopt zo vreselijk lekker soepeltjes, mooie graphics en kleine graphisch-goede 'filmpjes' tussendoor.

Alles speelt zo lekker! :)

12. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke camera is nou het beste om mee te spelen?

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Online speel ik altijd met Tele, dan helemaal uitzoomen en zo hoog mogelijk. Dan kan je het meest van het veld zien en het best spelen;)
    Het is alleen minder leuk om te zien.

14. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er niet een combo b.v. de televisie cam of vind je die niet fijn?

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Met FIFA 10 heb ik dat wel vaak idd, online ook. Bij dit spel heb ik het idee dat dat minder is, wedstrijden die ik verlies zijn meestal doordat ik zelf niet scherp genoeg ben of de tegenstander gewoon beter is. Heb minder het gevoel dat je genaaid wordt.

16. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Het gevoel dat ik genaaid wordt heb ik in dit spel inderdaad minder, maar altijd als ik tegen Ivoorkust speel is het feest. Heb van al mijn potjes ook alleen verloren of gelijkgespeelt tegen Ivoorkust.. Iemand met Ivoorkust stopt net ook mijn 18 win streak doordat ik 3x op de paal schiet en hij 3 frommelgoals scoort met Drogba.

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wees blij man mijn hoogste winstreak is 2 :+

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19463770

De pass van Robben doet het hem :cool:
    Was wel een mooie wedstrijd, 1-0 achter, 1-1 Huntelaar.
    2-1 Huntelaar, 2-2. En in de laatste minuut een penalty die de keeper stopte..
    Nu al 4 penalty's gehad, de eerste 3 gemist. Toen de tutorial gedaan en nu stopt de tegenstander de penalty..

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ook besteld. Komende maanden heb je er toch wel plezier van en hoor alleen maar positieve ervaringen!

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Net iets heel vaags meegemaakt, ik schoot met Huntelaar de bal tegen de keeper aan en in de rebound scoorde ik met Huntelaar heel lelijk. Toen kon ik niet juichen maar zag ik een animatie die langer dan een minuut duurde waar Huntelaar niet juichte maar rondliep alsof ie de kans had gemist, dus boos en beschaamd terwijl het hele team om hem heen stond en achter hem aanliep, daarna zag ik de herhaling en stond ik gewoon 1-0 voor 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina