[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    hmm, die credits en grondstoffen klinken goed, maar dat instant lvl 5 niet. Maarja wellicht als ik me een keer goed verveel dat ik er aan begin, bedankt iig:)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Handig als je net niet level 30 haalt vanaf level 1. Er zijn er al genoeg, waaronder ik, hier geweest die het eerst niet haalde. Deze bonus bied alleen uitkomst. :thumbs:
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Aangezien het maar 400 MS puntjes zijn, heb ik de gok gewaagd;
    en de DLC van Pinacle Station werkt gewoon op een Greatest Hits Mass Effect! Er zal wel een update van zijn geweest in de tussentijd.

    Toch wel erg slecht van zo'n grote site dat ze er dat dan in laten staan!:mad:
    Wie weet hoeveel gamers dat verhaal blind geloven...
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Waarschijnlijk een hoop omdat Gamers nogal snel dingen geloven.
    Vind het nogal een stomme fout die BioWare heeft gemaakt. |:-
     
  5. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    k had een vraagje:
    als je net dat bewijs tegen Saren hebt gevonden, kun je naar 3 plaatsen. Noveria en nog 2...(kan ik zo snel ff nie op komen), ergens waar de dochter van de handlanger van Saren zit. wat is dan de beste plek om naartoe te gaan?
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.679
    Leuk Bevonden:
    17.882
    Maakt niet uit..ik koos voor Noveria maar daar kwam ik niet verder dus ging ik weer ergens anders heen. Je moet ze zoiezo alle 3 toch doen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Ik zou eerst achter Liara aan gaan. Dat is de makkelijkste van allemaal. Daarna zou ik persoonlijk Feros doen. Noveria wil nog wel eens blijven haken aangezien dat laatste gevecht een beetje bugged is. Beetje erg soms moet ik zeggen.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, eerst Liara recruteren!:thumbs:
    Daarna maakt het inderdaad niet zoveel uit....
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Ik heb het ook wel eens anders gedaan, maar dat was omdat ik de game al uit mijn kop ken zo langzamerhand. 8)
     
  10. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    wat is het beste team om te gebruiken?
    een heel sterk team of ook wat van tech en biotic?
    of maakt het helemaal niets uit?
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    btw je krijg maar 150.000 credits uit deel 1.

    je krijgt er 100.000 voor de rich achievment en 50.000 voor level 60 karakter. Daarnaast krijg je nog 10.000 grondstoffen voor je level 60 karakter.

    Als je een tweede playthrough doet in ME maar je import een level 60 van Me met rich achievement dan krijg je naast deze bonussen nog 200.000 credits erbij plus 50.000 grondstoffen
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maakt niets uit.
    Als je je niet interesseerd voor de Ally achievements, kun je gewoon elke missie iemand anders kiezen, dan merk je vanzelf welke karakters je het beste liggen.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Ik ben net begonnen, maar ik snap dat equipment systeem niet goed. Kan ik het beste omni-gel maken van wapens die ik dubbel heb?
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    In het begin wel. De wapens in het begin leveren namelijk weinig cash op en omni gel is wel; handig als je een mini game verkloot. Je kan echter ook gewoon ervoor saven zodat je kan loaden als je die verkloot.

    Later kan je alle wapens die jij en je teammates niet gebruiken beter verkopen Leveren ze meer op en zodra je eén miljoen hebt komt de spectre gear vrij bij de turian van c-sec op de citadel en je quartermaster. Die wapens kosten een hoop maar zijn standaard level VII (en als je boven level 50 zelf bent zijn ze level X) en zijn ten eerste mooi en ten tweede super sterk

    Equipment als armor kan je beter verkopen en qua ammo upgrades zou ik alleen voor Tungsten rounds gaan (level VII is het hoogste) aangezien switchen constant irritant en onnodig is en de meeste vijanden toch Geth zijn.

    De andere wapen upgrade zou ik iets van een stabiliser voor gaan (kinetic coil geloof ik) en voor armor upgrades iets dat je cooldown van je powers omlaag helpt (medical excoskeleton na level VII doet dat geloof ik)
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Thanks, goede reactie :thumbs:
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja iets teveel tijd in die game gestopt (denk zeg het zelf maar anders krijg ik de reactie van Yellow wel)
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Haha, maar dat lijkt me zeker de moeite waard. Wat een game!
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    :cool:

    Voeg ik nog een klein detail aan toe: Achievement wanneer je 1 miljoen credits hebt. ;)
     
  19. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis een aanrader om eerst deel 1 te spelen en dan pas Mass Effect 2? Ivm met keuzes uit eerste deel lijkt me. Moet het ook maar eens kopen :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Zeker een aanrader. Bovendien heeft deel I een beter verhaal, betere bad guy en het mooiste einde denkbaar. Epic! ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina