1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PRIJSVRAAG] Win vroege Halo: Reach Multiplayer Beta code!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 28 apr 2010.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    +1

    Morgen krijgen jullie te horen wie er gewonnen heeft.
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    *De winnaars kunnen hun oude code altijd naar mij pm'en. :cool:
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    With al due respect verder, een lvl 45 in Lone Wolves is toch niet zo hoog?
    Jammerlijke van Halo 3 was gewoon dat je dat veeeel te makkelijk kon halen.
    Bij 2 kwam ik niet verder van 23.
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Je bedoeld als ze ODST hebben? Gaat niet via codes.
     
  5. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, met deze prijsvraag krijg je dus een code.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nou, ik had er anders best wel veel moeite mee! Misschien is het wel wat verandert sinds 2007? Ik moest daar echt mijn best voor doen en was echt niet de minste hoor (en zij zeker ook niet), bovendien had je toen niet de speltypes Swords e.d., alleen de standaard types. Maar goed, misschien ben jij wel veel beter :+
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Opgelet! Nu al één winnaar!

    Naast de 12 codes waarmee we de meest fanatieke Halo gamers vroege toegang tot de Halo: Reach beta geven, hebben we vandaag al één code kunnen uitdelen. Na overleg is besloten deze code aan mr. elk te geven, omdat wij niet alleen diep onder de indruk waren van zijn Halo collectie, maar het fantastisch vinden dat hij een heuse Master Chief bankpas heeft!

    Deze gelukkige kan vanavond dus al aan de slag met de Halo: Reach beta, de rest moet nog even tot morgen wachten, dan ontvangen wij andere beta codes van Microsoft. Morgen zullen we alsnog 12 codes uitdelen. Hou dit topic dus in de gaten!
     
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Congrats Mr.Elk! \o/
    Meer dan terecht! :thumbs:

    EDIT:
    P.S.
    Wanneer worden de uitslagen ongeveer bekend? Of is dat nog onduidelijk?
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, balen. (:

    Maar dat bedoelde ik niet, Wouw5 had gelijk.

    *Maar jullie mogen ook jullie prijs pm'en hoor. O-)
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Inderdaad terecht! Gefeliciteerd Mr. Elk!
     
  11. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Gefeli Elk
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Opgelet!

    In navolging van dit bericht, kunnen wij het nieuws brengen nog één code te hebben. Deze gaat naar DulleNL, omdat hij een waardevol lid van het forum is en wel een (kleine) beloning verdient voor zijn harde werk. Werp maar eens een blik op deze startpost. Dulle, veel plezier er mee en laat horen wat je van de beta vind! :thumbs:

    Wanneer wij de codes hebben van Microsoft! :D
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Lucky bastard! Gefeliciteerd! (Mister chief is ook gewoon baas)

    Ik zit nu echt als een gek op 6 verschillende twitters te F5'en.. Er zitten wel echt te snelle mensen bij zeg :'-(.


    En die van Dulle is ook zeer verdiend, die start-post.. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  14. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    We gaan het afwachten! :)
    En DulleNL, congrats! \o/
     
  15. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    allebei feli!
    @dulle hartstikke verdiend met die HUGE startpost :p
    en Mr. Elk natuurlijk ook!
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd aan de winnaars! Julie verdienen het zeker. :)
    Heb overigens onder het back-uppen van mijn bestanden nog even wat oude bestanden terug gevonden. Dus ik dacht hey, laat ik het posten. :)

    Ik heb in het verleden redelijk wat (faal) poging gedaan door gewoon wat te Photoshoppen met Halo zooi.
    Een random logo die ik ooit is heb gemaakt met Illustrator
    [​IMG]
    Wat signature's van heeeeeeeel lang geleden. :)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    (lame...lame...lame...zo...oud...:cool: )
    Vraag me niet hoe ik hierop kom: Ik had ooit is een wallpaper met een grunt erop. Die heb ik via allemaal filters heel raar gekregen.. Er zat een beetje een hunter vorm in en ben dat dus helemaal gaan aanpassen. Moet hem nog is afmaken (live tracen in Illustrator enzo)
    [​IMG]
    Had eerst ook nog wat logo's gemaakt (experimenteren). Kan ze helaas niet allemaal zien/openen ivm ik geen Illustrator heb atm. :p
    [​IMG]
    En als laatste: Een zelfgemaakt MLG logo. Nooit gebruikt maar vind hem best vet.
    [​IMG]


    Heb ook nog ergens wat zelfgemaakte 3D modellen liggen. Ben alleen bang dat ik die niet meer terug kan vinden :p
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Omdat het nog maar 1 dag is. Speelde sinds lange tijd weer eens Halo. En ik kwam geen Bungie Maker of MLG Pro tegen. Ik kwam Willem (met zijn lange haren) en een Nightbringer tegen.

    Damn ze waren echt vreselijk goed! Ik heb ze eventjes mogen spreken en het was echt super gezellig! Ik kan niet wachten op de Reach Beta!

    Het potje _O_.

    :cool: Willem 4 Love! & Lars ofcourse

    P.s. Willem ik heb je verteld over de beta, dus je weet wat je vooral niet moet doen.
     
  18. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Een felicitatie voor de eerste 2 winnaars lijkt me wel op zijn plaats.
    Lijkt me awesome om samen met jullie 2 de aap die verantwoordelijk is voor mijn aids bijt, te beaten at his own game en onze ervaringen hiermee te delen met xbw.
    Dan sterf ik namelijk als een gelukkig Halo: Reach spelende man.
    Edit: (Kreeg hem met tags niet te pakken dus dan maar zo) http://www.gametrailers.com/user-movie/halo-invades-donkey-kong/140223
    (Is een lame filmpje maar leek me wel toepasselijk:+)
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Trouwens terecht dat dit niet verloot wordt, maar echt wordt gekeken naar wie deze shit echt goed kan gebruiken.
    Ik weet bv geeneens wie Master Chief is 8)
     
  20. Ice.

    Ice. Je weet

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik 7 was, ging ik logeren bij mijn tante. Toen mijn pa me op kwam halen bracht hij een Xbox mee, met Halo: CE erin. Ik vond dit niks, omdat ik veel liever buiten speelde. Na een tijdje wilde ik het toch proberen en deed hem erin. Ik vond het prachtig! Al die aliens die ik kapot kon knallen :D Het was best frustrerend als jongetje omdat ik niks verstond en vaak mijn vader om hulp moest vragen.

    Daarna kreeg ik Halo 2, die ik héél vaak heb gespeeld. Ik ging vaak met 4 vrienden tot 10 uur (wat best laat is voor kinderen van 9 jaar oud) door, waarna ze naar huis moesten (of bij mij gingen slapen om de volgende dag nog meer te spelen), en ik moest gaan slapen. Ik heb deze fantastische game helaas bijna nooit op Xbox Live gespeeld, wat ik erg jammer vind. Ik heb veel goede herinneringen aan alle superjumps, glitches en mods in Halo 2 :)

    Ik kocht Halo 3 in oktober 2007. Speelde meteen de campaign uit en ging daarna over op de multiplayer. Die heb ik vele uren gespeeld, waarna ik gedwongen werd te stoppen omdat mijn ouders wilden verbouwen.

    Na een half jaar kon in eindelijk weer gamen. Ik speelde 2 jaar constant Halo 3. Ik speel nu na een korte tijd veel Fifa te hebben gespeeld weer een heleboel Halo Wars en Halo 3. Ik ben nu 77000 kills en 450000 Halo Wars XP verder. Toffe games! ;)

    Ik hoop dat ik de code krijg want ik heb niet echt veel tijd in de meivakantie aangezien ik op vakantie ga :mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2010

Deel Deze Pagina