Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de Shuffle dus niet

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Die knoppen op de iPhone Headset is er een manier om die aan het werk te krijgen op een touch 1st gen? Misschien via een Jailbreak app ofzo?

Dat ik dus nummer kan skippen/pauzeren met die knop op de snoer.. Op mijn Beats By Dre zit die functie ook en het zou ideaal zijn als ik deze kon gebruiken. Op een iPhone heb ik het geprobeerd en daar werkt het gewoon

3. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nog van z'n iPod touch af wil? Vind ze nieuw te duur maar als iemand een 2G heeft ofzo die hij nooit meer gebruikt hoor ik 't wel :)!

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb net even internet op m'n broertjes Ipod Touch werkende gekregen en ik wil even wat Apps bijwerken/gratis muziek apps downloaden maar dan vraagt hij naar een wachtwoord.

Probleem is (je raadt het al :+), ik weet het wachtwoord van het Itunes account niet meer.

Hij is weliswaar geregistreerd met m'n broertjes hotmail (msn) account maar hij weet het wachtwoord ook niet meer. Verder heb ik ook geen Itunes op m'n computer staan at the moment dus ik kan ook niet via Itunes het ww opvragen.

Hoe moet ik dit nu gaan oplossen? Want je kan niet via de Ipod Touch het wachtwoord opvragen of wel?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb nog een iPod touch 8GB 1st gen liggen.
    PM maar..

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Jailbreaken en Install0us erop zetten. :emo:

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb het wachtwoord al verandert. ;)

Was eigenlijk best makkelijk: gewoon op de Apple site mijn ID invullen en dan kreeg ik een mailtje waarin ik m'n wachtwoord kon veranderen.

Ben nu Itunes opnieuw aan het downloaden/installeren.

8. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer worden de nieuwe ipods geintroduceerd. Want ik wil eigenlijk wel 32gb+ hebben maar de ipod touch vind ik een beetje een onding en de classic heeft een hardeschijf wat mij niet aanstaat.

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Meestal gebeurt dit in september op het speciale iPod event dat Apple dan organiseert. :)

10. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oei dat duurt nog even! Ben mn mp3 speler kwijt die ik nu had, en moet er nu weer een hebben. Mischien toch maar weer een cowon d2 vind het browsen op dat ding alleen onmogelijk maargoed das een andere discussie.

11. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand goede gratis backup sofware voor de iPod Touch?

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iTunes.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is er voor de iPod Touch ook een programma die de soundcap weghaalt?

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb een probleem. Ik probeer een programma genaamd iPhone Explorer te downloaden, maar als ik hem run krijg ik een fout melding. Ik moet een .NET framework versie downloaden. Maar ik heb geen idee wat een .NET framework is! Of waar ik die moet/kan downloaden? Weet iemand hoe ik dit oplos?

Edit: volgens mij download ik het nu
    Edit2: al gelukt

Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vandaag een iPod Touch gekocht en heb nu al een hekel aan iTunes.

Vroeger ging het simpel, toen had ik een cowon. Tevens had ik een map genaamd cd's. Deze map zag er als volgt uit:
    Laat je aandacht vooral uitgaan naar de map zSingles. Hierin bewaarde ik al mijn losse nummers om een teringzooi te voorkomen.

Als ik dan een nummer/album wou zetten op mijn cowon sleepte ik een map/nummer (of meerdere) vanuit hier naar mijn cowon.

Nu heb ik iTunes. Ik weet niet hoe, maar hij is inmiddels gesynchroniseerd. Dat ziet er als volgt uit:
    Laat je aandacht vooral uitgaan naar de 7(7!!!) fucking cd's die opeens zijn ontstaan doordat eminem wat nummers samen met wat andere artiesten heeft gedaan. En let ook op de losse nummers die nu overal verspreid staan.

WTF KUT PROGRAMMA.

Ohja, en om een account te maken moet ik ook perse wachten tot mijn vader thuiskomt en zijn creditcard stelen. En als iemand geen creditcard heeft moet hij/zij perse een fucking giftcard van minimaal 10 euro kopen. Wat een tifuszooi allemaal zeg, kanonnen.

Oh en hoe zet ik het nou precies op mijn iPod. Kan het nergens vinden.

Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Moeilijk he, verdiepen in een programma. Als er een programma simpel werkt, is het iTunes wel. Je moet zorgen dat je Info goed staat, dan is er niets aan de hand.

Muziek zet je erop door het album naar je iPod te slepen.. Die staat links in het menu.

17. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Of hetzelfde bericht in 3 topics posten..

18. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. iTunes is makkelijk, maar je moet eerst doorhebben hoe het 'Synchroniseren' werkt. Dan kun je alles makkelijk doen. :)

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Moest even mijn irritatie kwijt :+ dus wou even snel een antwoord 8) beetje suf ik weet het.

Snapte ook wel dat je gewoon de artiest moest veranderen, maar is wel irritant om dat bij elk album met collabo's te doen. Duurde me toch een halfuur/uur om losse nummers in een mappie te zetten en albums weer samen te voegen.

Ik kan alleen nu echt niet vinden hoe je films moet omzetten enzo.

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En je kan ook gewoon een account zonder creditcard en zonder betaling aanmaken.

klik

Laatst bewerkt: 30 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina