FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is met elke land zo hoor maar alleen kom je er vaak niet achter omdat je toch een goede keeper op goal hebt staan of omdat je er toch 6 scoort.

Speel nu gewoon met Frankrijk en de scheids fluit daar gewoon heel anders.
    De scheids hoeft niet tegen me zijn als ik Thailand ben.

En dan heb ik het over de schouderduwen die 10 meter doorgaan die de tegenstander doet en me geen vrije trap geeft en ik geen klein schouderduwtje mag geven.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Op welk niveau speel je, want dat zijn nog best mooie uitslagen. Ik ben nou met dat aanvoerders gebeuren bezig met m'n broer, hij is Sneijder en ikke Robben. Geen slimme keus een buitenkant speler, krijg je bijna nooit de bal en dus bijna altijd lage punten. Wij spelen op Legendarisch en dat is toch flink moeilijk kan ik je vertellen, komt ook omdat 9 van de 11 computer-spelers zijn maar toch. ;0

De aanvoeders mode is wel echt meesterlijk :thumbs:

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Volgens mij was het online :+

4. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat Captain your Country niet..

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je bent een speler van je elftal en je begint in het B-team (dus niet het basiselftal). Je moet door goed te spelen en dus goede wedstrijdbeoordelingen te krijgen een steeds hogere plek krijgen in de AJL-ranking (ofzo iets). Deze kan je vinden in het menu als 3e of 4e van boven volgens mij.

Je moet jezelf dus eigenlijk vanuit het B-elftal naar boven werken tot aan het basiselftal. Blijf goed spelen en je komt op de nummer 1 van de lijst en jij wordt dan de aanvoerder; belangrijkste speler van het veld.

Ik en mijn broer spelen bijvoorbeeld deze mode met Nederland, hij is Sneijder en ikke Robben. Met Sneijder kan je gemakkelijk negens halen als wedstrijdbeoordelingen omdat je in het midden speelt en dus balletjes makkelijk kan rondtikken, voor buitenkant spelers is dat wat moeilijker. Wij hebben ons nu al in het basiselftal gewerkt door goed te spelen. Giovanni van Bronckhorst is op het moment nog de aanvoerder, argh.

6. Gradekocks

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het ook online?

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nope volgens mij niet. Maar als je op Legendarisch speelt is het nog steeds zwaar vet hoor. We spelen nu alleen maar 1-0, 1-1 enzo. Echt zwaar moeilijk :)

8. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Die Online World Cup mode is idd echt geniaal. Zat in een poule met Duitsland, Spanje en Algerije. Speel zelf met Argentinië. Tegen Spanje geen schijn van kans gehad, 6-2 verloren. Kerel stond ook vrij hoog op de ranking. Maargoed Duitsland en Algerije van de mat geveegd met 4-0 en 4-1. Volgende ronde kom ik Engeland tegen. Ongelofelijke frotwedstrijd maar win terecht met 1-0. Dus door naar de volgende ronde... en toen moest ik gaan :9 Maar kan niet wachten om weer verder te gaan. Lang geleden dat ik een game zo tof vond.

9. Gradekocks

Leuk Bevonden:
    0
    Maar, wat is nou het voordeel van spelen met een laag team in Fifa World Cup mode? Want je ranking wordt toch alleen afgerekend met je win/loses en aantal x WC gewonnen..

10. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Zoal Reuj al had gepost. Dat Online Fifa World Cup is meesterlijk. Ik wilde de underdog zijn dus koos ik voor Wales. Zat in de poule met Finland, Duitsland en Frankrijk.

Moest al eerst tegen Finland. Bij Wales heb je Bellamy (80), dus voorin kan je altijd doelpunten maken. Won met 0-3 van Finland. Toen moest ik tegen Duitsland, ik won de wedstrijd met 4-1. Laatste duel was tegen Frankrijk en die verloor ik met 2-1. Je merkt wel dat de geluksfactor hoger is bij de betere landen.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, betere teams hebben altijd meer geluk. Het geluk dat het balletje net goed naar hun toe komt, etc. En natuurlijk zijn ze ook beter dus duels worden meer gewonnen.

Heeft Wales nog steeds Ryan Giggs als international?

12. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat was wel een minpunt. Had mijn team gekozen en toen bleek er geen Giggs bij te zitten. Maar op het middenveld heb je Davies en Ramsey, dus prima spelers. Achterin heb je twee fysieke verdedigers met snelheid, een prima gebalanceerd team.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In wat voor opstelling speel je? Ik heb geprobeerd met Argentinie te spelen maar ze hadden veel te veel goede aanvallers die ik er eigenlijk wel in wilde hebben. Maar qua middenveld was het niet geweldig toch, of wel?

14. Gradekocks

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je niet meer van die EAFW credits ofzo? Niet dat je daar wat aan hebt...

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel online:+

17. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHA fifa is niks vergeleken bij dit spel.. Dit spel roeleert!!

groeten

18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Scheidsrechters zijn, zoals genoemd alleen een beetje kut. Maar verder is het tof dat ik een Ned elftal neer kan zetten zonder Sneijder en Robben.

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je dat willen?

Zijn toch topspelers?

20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een schijthekel aan Sneijder en Robben. Met Affelay, Kuyt op rechts en Elia op links lukt het ook prima hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina