1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PRIJSVRAAG] Win vroege Halo: Reach Multiplayer Beta code!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 28 apr 2010.

  1. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Download is inmiddels klaar, Zometeen maar eens beginnen dan.

    Thanks XBW.


    P.S. Waar moet ik straks mijn verslag plaatsen ?


    @Gerwinw, Guide button indrukken, Helemaal naar links, Redeem code.
     
  2. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Lame niet gewonnen vond mijn verhaal toch wel creatief in plaats van een 1 in een dozijn verhaal maar goed.
    Kom volgende keer wel met een creatief verhaal aan over dat ik eigenlijk als baby geaborteerd ben, waardoor ik altijd een spartan helmet moet dragen omdat mijn fontanel niet volgroeid is ofzo. Misschien dat jullie dat wel hardcore genoeg vinden
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2010
  3. Gerwinw

    Gerwinw Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx Sato, enjoy :)
    heb nog nooit zo'n gave Koninginnedag gehad en het moet nog beginnen \o/
     
  4. Chrissieone

    Chrissieone Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: jammer, dat worden 3 lááááááááánge dagen wachten :confused:
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Gewonnen \o/, nu de code invoeren :D
     
  6. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel jammer dat niemand uit mijn friendslist online is in reach beta, Nu speel ik de hele tijd met gasten zonder headset en gasten die meteen quiten, tegen teams van 4 vrienden.

    Iemand zin om samen te spelen? Voeg mij dan maar toe: Sato NL
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er ook een andere manier om de beta te spelen? Zonder dat je ODST hebt zeg maar. Komt ie over een tijdje gewoon op de marketplace?
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    alle winnaars moeten wel elkaar effe opzoeken om te kunnen spelen natuurlijk! :eek:)

    ik probeer nog meer codes te krijgen maar dunno of dat lukt...
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    <3 Xboxworld!
     
  10. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    mocht je nog meer codes krijgen,

    ik beveel me bij deze aan:

    waarom moet ik winnen?

    zoals jullie allemaal natuurlijk al lang weten (*kuche*) heb ik nationale zo niet internationale bekendheid bereikt met het behalen van de titel op het NK-GAMING 2009 in Halo 3.

    overigens wat betreft de prijs die je hier in nederland wint met een dusdanig toernooi is uitermate teleurstellend.

    laten we het erop houden dat mijn trein kaartje richting almere niet vergoed is.... laat staan het bezoek aan de albertheijn om de hoek.

    daarom zit ik nog steeds te wachten op een aangename prijs voor deze geweldig prestatie al zeg ik het zelf! en dat zou in de vorm van een Code voor Halo Reach kunnen natuurlijk!

    nog een rede waarom ik reach toch wel graag wil spelen voor de rest dit gaat doen.
    ik ben namelijk in halo 3 nogal vaak dingen tegengekomen waar ik zelf erg gestressed van werd, zoals schoten door de muur en dat je ze dan nakijkt en dat het dan dus ook daadwerkelijk een schot dwars door de muur blijkt te zijn.

    daarvoor wil ik de rest waarschuwen!
    zie het uitreiken van de code aan mij dan ook als een maatschappelijk belang!

    even denken nog meer reden, ja uiteraard ben ik ook lvl 50 geworden in halo 3! en dat met maar 28.000 kills ook een prestatie dacht ik zo!

    en mijn vriendin gaat vanavond en morgen opstap... dus zit ik alleen thuis omdat ik echt geen zin heb om de stad in te duiken!
    dus ik moet ook iets te doen hebben natuurlijk!

    ik hoop dat ik hiermee genoeg reden heb gegeven!

    vol verwachting wacht ik af!

    nogmaals! zie het als een maatschappelijk belang! ik doe dit niet voor mezelf! maar voor JULLIE!
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik ook dan, ik heb halo in mijn naam en sta bijna in de top 100 van members met posten :eek:

    en omdat ik geen vrienden heb, dus kan ik net zo goed gaan halo reachen!
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    !!
     
  13. Serg1337

    Serg1337 Sierra-1337

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag jou! met een potje team swat volgens mij.. (GT = Serg1337, ik was met iemand genaamd Mattkids) ff toevoegen:)

    maargoed, Bedankt XBW!! \o/
     
  14. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was dan gelijk ook een van de betere potjes die ik gespeeld heb. :)

    Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik bij CoD MW2 en Battlefield BC2 ook altijd hardcore mode speel.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee. De beta kan je alleen via ODST spelen, en hij duurt tot 18 mei dus op de marketplace zetten heeft geen nut, en voor Bungie al helemaal niet want ze verwacht al 3 miljoen spelers. :+
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    nouja, odst of een code krijgen, dus! dat zijn de twee manieren!
     
  17. Gerwinw

    Gerwinw Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal jouw ook even toevoegen Sato.. Bruut om dit nu al te spelen, vanmiddag waren er rond de 1200 mensen online, heel weinig dus :)
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje jammer dat weer een stel newbie's de code hebben gewonnen tov de wat oude trouwe leden.
     
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    heb jij dan gedemonstreerd dat jij de meest hardcore halo fan bent? beeeetje suf! gun iemand anders ook wat...

    also, je kunt met odst over 4 dagen zelf online ermee, daat er om dat de mensen voor wie het ECHT uitmaakt de code krijgen.... niet de mensen voor wie het een beetje uitmaakt...
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd, tis ook maar 3 dagen eerder. Maar als er PGR5 codes worden weg gegeven meld ik me als eerste aan 8)

    *Zou die nog ooit komen :'-(.

    Iedereen nog congratz met de codes!
     

Deel Deze Pagina