Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben goed opgelet op kritiek, en ze hebben ook goed gekeken naar Modern Warfare, en de uitwerking daarvan. En dan doel ik op de Multiplayer. Single Player zat altijd al wel goed bij hun. :)

    Maar Infinity Ward had zoiets van: 'We hebben een toptitel gemaakt, dit keer maken we gewoon een ander verhaal, multiplayer houden we hetzelfde en we zijn weer binnen!'. En dat was nou precies wat ze niet moesten doen. Dat kon je ook gewoon merken, slordige foutjes, alles liep door elkaar in de single player, en ze konden gewoon zoveel perfect afleveren maar dat hebben ze niet gedaan.

    Zonde, Infinity Ward.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2010
  2. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was geen draad in de Single Player. En het was bijna een Hack and Slash game in First Person perspectief. Het ging vooral om de ongelooflijke actie. Een missie waar je voorzichtig het leven door moet komen kan ook briljant zijn. De sniper-missie in Call of Duty 4 was één van de beste missies die ik ook gespeeld hebt. Maar Infinty Ward wilde gewoon een Multiplayer game ontwikkelen van hoogstaand niveau met een aardige singleplayer. Ze maakte ook de fout om geen BETA online te zetten, de eerste weken van MW2 waren er alleen maar glitches. Kijk alleen al naar de leaderbords, klopt niks van. Bij World at War was de Multiplayer perfect.
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup. En het was al lang bekend dat ie in de Koude oorlog zou afspelen en steeds stukjes eruit pikte. Dus als het ware losstaande missies (aan elkaar gekoppeld door verhaal) tussen 1950-1990
     
  4. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Het laatste nieuws van de site van Treyarch:

     
  5. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat valt er na '75 eigenlijk nog te bespelen dan? Na 75 waren de Korea Oorlog (50-5:cool:, Cuba Crisis (62) en Vietnam War (63-75) al afgelopen en was het alleen nog maar wachten in spanning. Spanning die werd opgeheven door de val van de muur in 89.
     
  6. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat er nu op die site staat is de announcement van CoD7 :9 Voor de rest alleen maar Coming Soon...

    Hoop dat er morgen wat meer op staat. :) Word wel een vette game denk ik.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Denk ik ook wel. Ben blij dat er wat over Vietnam inkomt. Dit is een reden om toch nog eens naar een COD game uit te kijken. Vond MW 2 ten opzichte MW 1 vies tegenvallen. De laatste van Treyarch vond ik ook tegenvallen. Gek genoeg vond ik COD 3, van Treyarch, beter dan WaW van Treyarch. Hopen dat deze de bom word. Wacht wel eerst op bevindingen, gezien de laatste tegenvallende COD. :thumbs:
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Go Treyarch!!!

    Denk dat ik dit spel niet zo nauw ga volgen als MW2. Die kon voor mij alleen tegenvallen :p
     
  9. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Ops dus. Ik heb het vermoeden dat het soort van Irak-setting word. Die site heeft toch wel een modern uiterlijk. En ''black'' kan voor olie staan.
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Jamaar is het nou eigenlijk Vietnam era of Vietnam war?
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is dus nog niet bekend of het dus wel/niet Vietnam is. Voor mij hoeft het niet perse eigenlijk. Hoe dan ook hoop ik dat ze morgen ook een stukje zombie mode in de trailer gooien :)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF Ik dacht dat de game NA black-ops dus Vietnam only zou worden. :confused:
     
  14. RHD

    RHD Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was in 1982 natuurlijk ook nog een oorlog op de Falkland eilanden.:b:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Falkland_war

    Ik geef toe dat het weinig tot niets met de koude oorlog te maken had, maar wat mij betreft mag het er in komen.:thumbs:
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Fuck Yeah!

    Serieus, Black Ops? :) Hoop op "moderne" en de oude wapens. Dat word leuk in Multiplayer.

    Ben benieuwd. Nog 8 uur te gaan naar de teaser.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
  17. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette trailer :eek:

    Ziet er niet echt uit alsof het in de verleden is :9
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ziet er goed uit, voor zover we het konden zien.

    Heb zin in de game, can't wait!
     
  19. RHD

    RHD Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Treyarch, het zier er allemaal weer netjes uit._O_
    Ik kan in ieder geval niet wachten.

    Het ziet er in ieder geval uit dat er veel in Vietnam zal plaatsvinden (ik zie in ieder geval veel Huey's en jungel), maar ik zie ook heel kort een Steyer AUG dus er zal in ieder geval iets in de jaren 80 moeten plaatsvinden. (of Treyarch moet het allemaal niet zo nauw nemen O-))
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Nou wat een vage Teaser zeg......

    Ik ben nog niet echt overtuigd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina