Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb er weer zin in!
     
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Toffe teaser. Aan de Jungle te zien is het inderdaad Vietnam, aan de AUG (Leek er ten minste op) te zien was het ook na Vietnam. Dus zeer interessant dat het Koude Oorlog is en ook een deel na >77.

    Lijkt me ook wel vet om een chopper te besturen die ontbladeringsspul uitgooid, om vervolgens te landen en door de bossen te lopen :)
     
  3. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd wat ze bedoelen met "We should bring him back". :)
     
  4. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze ma een Modern Warfare III maken,
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Weinig kans op dat dat nog gebeurd :+
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb wel zin in deze, vond WaW ook echt wat verbeterpunten hebben t.o.v cod4 (al waren de mappen wel minder) en we weten allemaal dat MW2 genoeg punten heeft die wel beter kunnen :+ Met name de balans is niet altijd even jofel
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Je heb ook jungles in Cuba enzo he :+ En ik denk dat er weer zo'n flashback missie in zit, vandaar die Steyer.

    Denk dat ze het eindstukje van MW2 bedoelen waar je wordt weggedragen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Hoeft helemaal niet nu IW kapot is en Treyarch alles alleen kan doen. Duurt het denk ik de komende jaren wel langer voor er een nieuwe COD komt. Laten ze lekker ff de maker van Brothers in Arms aantrekken. :+:thumbs:
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Pfff als het weer terug in de tijd is haal ik hem echt niet.. Geef mij dan maar MW2 !
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Uhm nee. Gearbox moet lekker zijn eigen ding doen en een nieuwe BiA maken inplaats van CoD. BiA is veel beter dan CoD.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Niet dus, Gearbox moet gewoon van CoD afblijven. :cool:
     
  12. RHD

    RHD Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, maar de huey's met "shark faces" zijn dan weer alleen in Vietnam ingezet.:+

    Maar ik durf het wel aan dat het Vietnamconflict nadrukelijk aanwezig zal zijn.
    De kans dat het verder gaat op het verhaal van MW2 is volgens mij nihil, aangezien ze deze game al sinds december 2008 aan het ontwikkelen zijn en de problemen tussen IW en Activision zijn vorige maand pas echt uit de hand gelopen. No Way dat treyarch het directe vervolg op hun game had mogen maken.


    PS. Volgens wikipedia gebruikt het Falkland Islands Defence Force ook de AUG, maar ik vrees dat in dit geval de wens de vader is van de gedachte. 8)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Juist, die moeten bezig met Borderlands 2 en de nieuwe BiA :)
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er weer goed uit. Wel wat weinig en snel, dus je kunt niet echt oordelen maar van wat ik heb gezien zag het er gewoon goed uit. :)

    Voor de rest hoop ik ook gewoon dat ze hun ding blijven doen en gewoon gefocust blijven op de Single Player én de Multiplayer. En niet slordige fouten gaan maken, maar gewoon overal evenveel tijd aan besteden.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, Treyarch moet hun eigen ding doen. Als ze maar niet in hetzelfde schuitje vallen als Infinity Ward. Dood-en-doodzonde. MW2 was een vette game maar had weinig replay value. World at War was gewoon leuk, meer sfeer.

    IW is kapot gegaan door zichzelf. Zeiken om premies en bonussen terwijl de game 2,5 miljard heeft opgebracht. Kom op, niet zeiken maar werken. De game is 70% glitch-vrij en de overige 30 verneukt het online gebeuren. MW2 was overrated. Zwaar overrated.


    Met Call of Duty 7 hoop ik EIGENLIJK, heel stiekem, weer nachten te kunnen knallen. Dat het dit keer over de loop van 20~30 jaar afspeelt is ook erg vet. Word leuk online. Oude vs nieuwe wapen :)

    EDIT
    Zag ik daar nou de player in een attack-helikopter vliegen? :eek:
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als dit spel gewoon even goed of beter wordt als WaW dan ben ik tevreden \o/
     
  17. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je zit in de heli maar je vliegt niet zelf.
     
  18. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Wat is er met IW dan? zijn ze faiiliet?
     
  19. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruim 35 mensen zijn opgestapt.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    failliet :lol: Die mensen hebben het meest succesvolle entertainment product aller tijden gemaakt.

    Zij zetten meer om met hun DLC dan de meeste andere studios met hun full releases doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina