Star Wars: The Force Unleashed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

1. Otiz

Otiz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal zal zich niet voor deel 1 afspelen of een 'what-if' lijn aflopen denk ik. Het zal gewoon chronologisch zich na het eerste deel af gaan spelen. Als je de trailer hebt gezien, hoor je Juno (die piloot) zeggen: Will I ever see you again? Dat was het laatste wat ze tegen je zei in deel 1. Ik neem aan dat je Juno dan ook weer tegen gaat komen. Verder kan ik uit de trailer niet opmaken of Galen Marek goed of slecht is. Hij kijkt nogal boos, naar mijn mening:9, maar dat kan komen omdat is misschien een gevangene is van de Emperor en arena battles moet doen. t blijft gissen. Heb er iig veel zin in!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Arena Battles in Star Wars games, nooit leuk gevonden. =(

3. Buzy

Buzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk gewoon dat het een vervolg word van de light-side versie, dat hij overleeft en ontsnapt. Maar dat hij gewoon undercover leeft en arena-fighting doet om de tijd te doden en zijn krachten te onderhouden

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Eerste screenshots (scans)

5. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Game ziet er nogsteeds supervet uit. Ik moet deze game echt hebben, The Force Unleashed 1 vond ik echt geweldig _O_

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat is nou precies het verhaal? Vervolg op 1 ... of gewoon, iets totaal anders. Als't een kloon blijkt te zijn eet ik m'n schoen op.

7. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk een vervolg, ik zag eens een trailer waar hij allemaal dingen uit deel 1 herhaalde enzo, dus ik denk wel dat het een vervolg is. :+

Ben trouwens benieuwd hoe Starkiller Darth Vader heeft overleefd, hopelijk word het niet iets lame...

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vond het zowiezo een GEWELDIG karakter. Erg jammer dat er verder niets mee gebeurd is. Darth Maul had van mij tot en met Episode 3 mogen blijven leven, gewoon om te laten zien HOE sterk Anakin is. Deze Starkiller is dus gewoon NOG sterker. Ownage!

Kom maar op met deeltje 2. Heb weer zin om StormTroopers weg te knuppelen.

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm die plaatjes maken het allemaal nog verwarrender.
    Hij vecht nog wel tegen stormtroopers alleen staat hij ook op een plaatje met darth vader maar dan wel vast geketend.
    en de onderste linkt ook iets door naar de arena battles ja.
    Ik neem dus aan dat hij een gevangene is van de dark side of iets dergelijks.

10. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Starkiller: Blood and Sand :+

Of hij is eerst gevangen, ontsnapt en neemt wraak op Darth Vader, maybe?

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Die onderste screen is toch die blinde Jedi die in deel 1 zit?

Eerste deel niet uitgespeeld dus kan het fout hebben, vond het veel te herhalend en kreeg die Star Destroyer niet neer dus toen weggedaan. Misschien ooit weer eens oppikken ergens, maar dan die speciale editie met DLC.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    DULLE ZE DOEN HET NIET.
    I NEED TO SEE THEM!!
    @ Rampage, kom op man, dit ga je niet tussen de films plaatsen, ookal is het door Lucas goedgekeurd e.d. :emo:

Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  13. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    ^De screens van de vorige pagina? Doen het gewoon goed voor mij hoor...

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.026
    Edit: ah ze doen t idd.
    Mijn idee is dat ie maybe is gecloond.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ben nog steeds aan het twijfelen over deel 1...wel of niet de moeite waard?

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dude, sorry? Dit WORD tussen de films geplaatst. Alle games e.d horen ergens in de Star Wars saga thuis.

@ KevF
    WEL de moeite waard. Gewoon een vette hack-n-slash :)

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.026
    Ja dat zeggen ze ja, maar komop, dit kan je toch niet serieus nemen? dat er tussen deel 3 en 4 een dikke overpowered dude was die 100x sterker is dan Anakin? Dit was oorspronkelijk toch nooit het idee van Lucas geweest, zijn saga ging over de rise @ fall van akanin, aka darth vader en alle poespas eromheen. Een idee dat in 1977 (!) uitgevoerd werd met de eerste film.
    Dit is gewoon later bedacht (2008?!) om even gewoon in te cashen, ware het niet dat deel 1 een uitstekende game is (vind ik), maar dat het tussen de 2 trilogieen afspeelt neem ik echt niet serieus. En al helemaal niet met dit vervolg.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Met mij een Star Wars discussie aangaan? :+ Fuck yeah!

Anakin Skywalker was, voordat hij Darth Vader werd ( dus 2 armen en één been verloor ) DE sterkste Jedi / Sith die er was. Sterker als Sidious en als Yoda. Toen hij alles kwijtraakte, waaronder zijn ledematen, is zijn Force gevoeligheid gedaald naar 25%. Hij was dus niets meer. In de Force Unleashed leren we dat er iemand is die misschien op het oude niveau van Anakin zit ... in deel 1 word ook verteld dat Starkiller ( Galen Marek ) de potentie heeft om Darth Vader te vervangen en zelfs een DREIGING is voor Sidious / Vader om te blijven leven. "Vader is nothing more than a tool. Slay him and take your place by my side!" ... In het Dark-Side eind heb je dan ook nog de zin : "You will serve by my side ... and when you become useless, like Vader, you will be cast a-side".

- Je krijgt medelijden met Darth Vader
    - Je ziet hoe medogenloos Sidious is
    - Er zijn meer dan één Force gevoelige personen die zo krachtig zijn.
    - De "geboorte" van de Rebel Alliance

Persoonlijk vind ik het erg gaaf om te weten dat er nog zo'n Force gevoelige dude geboren is. Het verhaal in TFU klopte gewoon perfect en paste ook perfect. Hoe dan ook zie ik de Prequel en Original Trilogy als de "basis" van Star Wars. D'r zijn maar heel weinig comics / games die ik meeneem en ZELF plaatst tussen deel 1 t/m 6. Kijk zelf eens op Wookipedia, daar staat een HELE berg informatie op.

19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.478
    deel 1 heb ik met heel veel plezier gespeeld van mij mag 2 snel komen.

20. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kwam net op deze site de volgende informatie tegen of de site betrouwbaar is weet ik niet maar de plaatjes van de vorige pagina zullen wel uit hetzelfde franse tijschrift komen

http://ps3hype.nl/nieuws/6014-nieuwe-details-star-wars-the-force-unleashed-2

Het Franse magazine Consoles+ heeft zojuist de eerste details van Star Wars: The Force Unleashed 2 vrijgegeven. Zo zal Starkiller, de Jedi die we kennen uit het eerste deel, opnieuw zijn opwachting maken. Darth Vader heeft hem gekloond en ga er maar van uit dat hij daar een goede reden voor had. Daarnaast zal er ook een multiplayer-modus aan de game worden toegevoegd, maar meer dan alleen het feit dat deze zal komen is nog niet bekend.

Bovendien zal Lucas Arts veel gaan tweaken. De vijanden zullen slimmer worden, je minder vaak aanvallen maar tegelijktijk hun aanvallen ook beter uitwerken. Meer interessante details stonden niet in het magazine, al waren er wel een aantal nieuwe screenshots in gepubliceerd. Zodra we die weten te bemachtigen plaatsen we ze meteen.

dat zullen dan wel die plaatjes van de vorige pagina zijn

Deel Deze Pagina