FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2

Jezus he gast wat zit je nou te janken de hele tijd.. Ten eerste het is maar een spel.. Ten tweede gebruik dan Spanje ofzo ipv dan rare Thailand..

2. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste online cup is binnen:D

Ik speelde de finale tegen Schotland. Ik kwam met 0-3 achter, maakte 3-3 en in de laatste minuut van de verlenging maakt hij de 4-3. Ik maak in de blessuretijd de 4-4. Ik was al bang voor penalties maar hij kon er helemaal geen reet van, telkens schoot hij de bal over:D

Zwitserland speelt echt lekker, je moet wel Nkufo eruit halen voor Derdiyok en Djourou erin zetten voor Grichting.

3. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Verdien je daar ook iets mee met het winnen van de Online Cup? Punten die meetellen voor het leaderboard ofzo?

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    1 X 2010 FIFA World Cup South Africa - Xbox 360 Nog niet verzonden 47,95 47,95

:mad:

Donderdag besteld en had gehoopt dat ze wel werkt op een vrijdag en anders zaterdag. Verkeerd moment besteld :mad:

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nederland - Zwitserland 1-1
    20' vPersie 1-0
    28' Inler 1-1
    63' rode kaart Senderos

Nederland - Ghana 1-1
    22' Huntelaar 1-0
    55' Afful 1-1

Oezbekistan - Nederland 1-2

67' Kuyt
    88' Kuyt
    90' Shatskikih

Wat een faal:emo:
    Tegen Zwitserland had ik moeten winnen, zeker na de rode kaart van Senderos na het neerhalen van een doorgebroken speler.
    Tegen Ghana was ik de eerste helft superieur, maar werd ik in de tweede helft weggespeeld en mag ik van geluk spreken dat de Ghanezen de bal er maar één keer inschoten.
    Tegen Oezbekistan wist ik dat een overwinning volstond maar ging het veel te moeilijk.
    In de 63ste minuut bracht ik Kuyt erin en ging ik 3-4-3 spelen waarna ik meteen scoorde en de wedstrijd uitspeelden. Achteraf had ik zelfs aan een derde gelijkspel genoeg gehad voor de achtste finale:+

1. Zwitserland 7 3-1
    2. Nederland 5 4-3
    3. Ghana 2 1-2
    4. Oezbekistan 1 1-3

Nu de achtste finale tegen Brazilie...

Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  6. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne ook niet Danny, oh oh oh wat een klotezooi :mad:

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Acha ja, ik heb te lang getwijfeld. Had me dinsdag al aangemeld bij mediaoffer maar dacht wacht de reacties af. En toen donderdag definitief overstag gegaan. Maar nu zitten die vervelende dagen er tussen! :mad:

Maar heb het druk zat het weekend. vanavond verjaardag morgen naar heracles - ado. Maar hoop wel dat ie dan dinsdag binnen komt. Op maandag versturen ze geen post hier :mad:

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm donderdag besteld bij mediaoffer, net binnen \o/

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    WTF, heb jij geluk dan zeg :mad:.

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Jaaaa gewonnen van Brazilie_O_

Nederland - Brazilie 2-1 nv

15' Robinho 0-1
    44' Heitinga 1-1
    109' Kuyt 2-1

Weer Kuyt die als invaller de matchwinner is:D
    Eerste helft ging gelijk op maar een terechte voorsprong voor Brazilie, uit een corner maakte ik opeens de 1-1 p slag van rust.
    De tweede helft was ik beter maar niet zorgvuldig genoeg.
    10 minuten voor tijd bracht ik Kuyt voor Huntelaar, Elia voor Robben en vdVaart voor Sneyder. Uiteindelijk scoorde ik met Kuyt een kopbal uit een voorzet van Elia:cool:

Kwartfinale tegen Honduras8)
    Het vormsysteem is wel goed gemaakt, tijdens de groepswedstrijden waren al me spelers uit vorm en dat merk je in de nauwkeurigheid van schoten en passen, tegen Brazilie werd hij weer goed en speelde het team ook goed.

Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, ik kan echt niet spelen met Kuyt en Huntelaar bij NL. Vind NL eigenlijk een beetje gaar spelen, ze zijn zo sloom lijkt het wel. Zelfs met Robben/Sneijder wilt het niet lukken. Ik speel in ieder geval zo met NL;

--------- Van Persie ----------
    ----- Vaart - Robben - Sneijder --
    ----- De Jong - Bommel -----
    -- Gio -Boulahrouz - Heitinga - Wiel -

Ziet er een beetje gaar uit, maar je snapt het wel. Enigste waarmee ik wel lekker kan spelen is Babel, en die knal ik er meestal rond de 60ste minuut erin voor Vaart. :+

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met nederland net verloren van Azerbeidjan :p Ik schaam me diep. 2-1. Was wel spannend

13. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Briljante opmerking. FIFA98 op de N64, legendarisch

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Toch niet online hè (land tegen land), anders heb ik er ook last van :+. Uitgangspunt is wel dat wij Nederlanders op nummer één staan, aan het eind van de rit ;)

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Halve Finale!

Honduras - Nederland 2-3
    21' Palacios 1-0
    24' Huntelaar 1-1
    47' Figueroa (O.G) 1-2
    76' Kuyt 1-3
    88' Nunez 2-3

Leuke wedstrijd, ik had al snel veel kansen maar Honduras scoorde uit zijn eerste kans een schitterende goal, vanaf de aftrap trok ik de stand weer gelijk met Huntelaar.
    In de tweede helft maakte Figueroa een schitterende eigen goal:lol::
    http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19533401
    Daarna ben ik amper in de problemen gekomen, Kuyt scoorde weer als wissel en ga ik in de halve finale in de basis zetten. De halve finale is tegen Italie...

16. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister met een maat van me online quick ranked gedaan, wat een drama zeg eerste paar wedstrijden op het nippertje verloren.. Daarna was het helemaal hopeloos, totaal 6x achter elkaar verloren :p mag flink aan de bak nu om me rank weer omhoog te krikken..

Ook al de finale van de beker verloren, oftewel erg slecht begonnen.. Ik moet me speelstijl zwaar aanpassen tov van fifa 10, ik bak er veel minder van online, passes worden veel vaker geblokt/onderschept, ik was altijd de man met de actie maar dat is ook lastiger geworden nu de speelsnelheid omhoog is gegaan.. Al met al enorm wennen..

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Het is inderdaad heel erg wennen, met name de korte pass, daar moet je de knop langer ingedrukt houden en minder risico nemen:)

Nederland - Italie 3-0
    17' Kuyt 1-0
    24' De Jong 2-0
    65' van Bommel 3-0

Op grote afstand de makkelijkste wedstrijd tot nu toe, echt kinderlijk eenvoudig gewonnen8) had nooit verwacht de finale te halen na de lastige groepsfase, ik moet in de finale tegen Griekenland :lol:
    Dat is een beetje jammer, In de achtste finale moest Italie tegen Frankrijk, Engeland tegen Portugal, ik tegen Brazilie en Spanje tegen Argentinie.
    In de kwartfinale moesten al die winnaars tegen elkaar en Spanje verloor van Turkije, Turkije verloor de halve finale van Griekenland waardoor die in de finale staan...

18. Ashavan

Ashavan Guest

tja dat is en blijft het enige jammere van dit soort games. landen zoals Honduras e.d. die niks te zoeken hebben op een WK die er opeens spelen :p

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ehm.. Honduras speelt ook in het echt op het WK hoor..:+

wtf..:+

Nederland - Griekenland 6-1
    8' Robben 1-0
    17' Kuyt 2-0
    36' Gekas 2-1
    45' Kuyt 3-1
    69' Afellay 4-1
    79' Babel 5-1
    90' Babel 6-1
    \o/

Als Ghana in mijn tweede wedstrijd gewoon 1 van zijn vele kansen had benut lag ik er al in de groepsfase uit8)
    Nu lekker de achievement in één keer binnen.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nederlandse commentaar wordt steeds slechter en slechter lijkt wel. Ik dacht, ik probeer het eens uit; DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN. Zo erg was het nog nooit. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina