[gb]Theater?[/gb]
Jazeker. Na Halo 3 en Halo 3: ODST kun je nu ook in Halo: Reach fotootjes en films maken.
Of gewoon rondvliegen met de camera om de tactieken van je tegenstanders te leren. Of om de maps en weapon spawns te leren. Doe ermee wat je wilt!
[gb]Waarom dit topic?[/gb]
Om je creaties te delen natuurlijk! Ik zal toch vast niet de enige zijn die dit een geniale functie vindt?
Schaam je niet als je denkt slechte foto's te hebben gemaakt want dat doe ik ook niet.
[gb]Hoe werkt dat?[/gb]
Zo:
Stap 1: Start de beta op
Stap 2: Play the Beta
Stap 3: Kies de Theater mode
Stap 4: Kies je film
Stap 4,5: Kies de locatie van je film [History als het een net gespeelde game is of Local als je het al eens eerder opgeslagen hebt]
Stap 5: Start de film
Stap 6: Na een korte countdown zit je in het filmpje.
Stap 7: Gebruik de volgende controls om een mooie foto te maken
Stap 8: Als je tevreden bent met de foto druk je op
om het menu tevoorschijn te halen.
Stap 9: Kies een naam (of niet) en sla het op
Stap 10: Ga naar het volgende adres om je screenshots te zien.
Code:
http://www.bungie.net/Stats/Reach/Screenshots.aspx?player=[B]HIERJEGAMERTAG[/B]
Stap 11: Download
Stap 12: Upload je foto naar een imagehosting site en post het hier.
www.imgur.com
www.imageshack.com
www.upload3r.com
Stap 13: Tadaa
Dat was natuurlijk nog maar een hele simpele foto. Heb totaal niks met de camera positie gedaan. Als je dat wel doet kunnen er natuurlijk mooie artistieke foto's uit komen rollen!
[gb]Het begin[/gb]
Allemaal nog maar uit mijn eerste match. Maar daar om is het ook maar het begin. Van Halo 3 heb ik 400+ screenshots gemaakt!
[gb]Mooi![/gb]
Ja he.
[gb]Wat als ik een filmpje wil maken van mijn geweldige actie?[/gb]
Dat kan.
Volg dus weer alle stappen totdat je in je filmpje zit.
Stap 1: Kies de begin positie van je filmpje en druk op
Stap 2: Kies voor de Record optie (het rondje dus) en druk op
om de opname te starten.
Stap 3: Druk wederom op
om de opname te stoppen
Stap 4: Preview het of sla het gewoon direct op.
Stap 5: Zoek je filmpje op bij je Local Files
Stap 6: Upload het naar je File Share.
Stap 7: Ga naar je File Share op Bungie.net
Code:
http://www.bungie.net/stats/reach/fileshare.aspx?player=[B]HIERJEGAMERTAG[/B]&fc=2
Stap 8: Tadaa.
- Stuur de link van dat filmpje door zodat wij hier het kunnen downloaden naar onze 360 om jou glorieuze acties te aanschouwen.
- Als je Bungie Pro hebt kun je filmpjes renderen zodat we het gelijk op de site kunnen zien, maar aangezien ik dat zelf niet heb zou ik je niet kunnen uitleggen hoe dat moet. Dat kost namelijk geld.
- Andere optie is met een capture card opnemen, op Youtube zetten en dan hier posten. Maar als je een capture card hebt hoef ik denk ik niet meer uit te leggen hoe dat moet.
[gb]Ok[/gb]
Nu jullie. Ik wil deze keer voorbij de eerste pagina komen!
Ik hoop iig dat het allemaal een beetje duidelijk is.
___________________________________________________________________________________________________________________________