Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heh, geen zombie-mode beelden :mad: ;)
     
  2. RHD

    RHD Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    In het filmpje bekijk je het vanuit het perspectief van de achterste persoon, dat is de piloot. Dat zou dus betekenen dat je zelf mag vliegen.

    Nog een leuk detail, in het filmpje zit er op 0.24 ook een scene dat je vanuit een helicopter fastropt. Deze techniek werd pas voor het eerst toegepast door de Britten tijdens de Falklands. Maar dikke kans dat het gewoon weer een game developer is die z'n huiswerk niet heeft gemaakt.:+

    PS. Mischien moet de topic titel aangepast worden? O-)
     
  3. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Die beelden die je in de trailer ziet, zijn de gebeurtenissen uit het spel die de speler doormaakt, en waarschijnlijk zal hij ergens in de game gewond zijn en dood gaat of net niet doodgaat. Dat is wat ik eruit opmaak;)
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    En nu wacht op GT Pop Block!
     
  5. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Inkomsten gaan naar Activision, niet naar IW. Die worden "alleen" maar ingehuurd om hun werk te doen. Financieel zullen ze voorlopig niet failliet zijn, maar op intellectueel gebied zijn ze bijna al failliet; de beste mensen zijn al weg en voorlopig lijkt daar geen eind aan te komen. Hou je uiteindelijk alleen 402 over maar die kan nog geen bit programmeren.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, die trailer heeft me best wel geteased eigenlijk. Ben benieuwd
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik hem ga kopen, ben eerder benieuwd naar cod mw 3. ikhoop dat die ook komt.
     
  8. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Die staat nu ook online. ;)

    [GT]65165[/GT]
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.975
    Leuk Bevonden:
    3.318
    die komt ook is al bekend aangezien die 2 gasten zijn aangeklaagd voor het vertragen van mw3. en ben toch wel benieuwd na deze titel kan niet wachten op wat normale gameplay filmpjes en niet die achterlijke teasers :)

    Edit:
    Dit stond op de officiële site van de zevende Call of Duty. Mark Lamia, studiohoofd van Treyarch, ziet Call Of Duty: Black Ops ook als een zeer boeiende ervaring voor de talrijke fans:

    "We can't wait for our community to experience Call of Duty: Black Ops. We have focused our entire studio on this game, with dedicated multiplayer, single-player and co-op teams creating the most intense, gripping and riveting experience possible for our fans on all fronts."


    Zoiezo Co-Op erin dus :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    +1 :+
     
  11. Adelvos

    Adelvos Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Vietnam word zeker king. =D
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.842
    Leuk Bevonden:
    9.227
    wacht de reviews wel af de sp van cod3 kon mij niet echt boeien en sinds die tijd speel ik alleen maar IW cod's
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Hun hele studio he? Dan moet die minstens net zo goed of nog beter worden dan Modern Warfare. :+:cool:
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    wow die GT-pop block is wel vet, heb alles beter kunnen zien en ik ben echt super ethousiast!!!! Ik hoop op eindelijk weer een hele lange single-player en natuurlijk een goede multiplayer, alhoewel daar niet veel aan veranderd hoeft te worden vergelijkend met de multiplayer van cod4 (die was gewoon het best).
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    'Call of Duty: Black Ops zal fans verrassen'

    Ik hoop et.

    EDIT: Kan de topictitel veranderd worden ?
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Alsof WaW zo slecht was? Ik heb zowiezo al hoge verwachtingen van Treyarch's derde poging
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 3 was goed, Call of Duty: WaW was geweldig en Call of Duty: Black Ops gaat ook knallen. :D
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Vier speler co-op voor Call of Duty: Black Ops

    Alweer meer dan een week geleden kondigde Treyarch de nieuwe Call of Duty aan. Ondertussen is bekend dat de game in ieder geval een uitgebreide co-op modus zal krijgen.

    We wisten al dat Call of Duty: Black Ops een coöperatieve modus zou krijgen. Maar met hoeveel man deze gespeeld kan worden, was nog niet bekend. Een Amerikaanse krant heeft daar nu duidelijkheid over geboden.

    USA Today sprak namelijk met Mark Lamia, de CEO van Treyarch. Uit dat gesprek kwamen enkele nieuwe details. Zo werd onthuld dat de co-op van Black Ops tot vier spelers gaat ondersteunen.

    Ook is bekend geworden dat je zelf niet het vliegtuig, dat te zien is in de trailer, zal besturen, maar dat je de troepen op de grond bestuurt vanuit een top view. Op deze manier hoopt Treyarch de gameplay ervaring te vernieuwen. Als dit goed aankomt bij de gamers dan zullen we dit waarschijnlijk vaker gaan zien.


    http://www.xgn.nl/360/nieuws/20800/vier-speler-co-op-voor-call-of-duty-black-ops/
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zul je zien dat niet veel mensen er op zitten te wachten, puur omdat het van Treyarch is. :mad:

    Zelfde als in WaW dus.
     
  20. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    omg. Quote uit PU artikel:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina